Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-03, 08:54   #1
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 35
Standard

Fotbolls Em 2012


Kanske är lite tidigt ute, men nu kör vi!!

Vad tror ni om kommande event, favoriter, skrällar, skyttekungar osv.

Jag själv har ingen direkt favorit, men Spanien får väl ses som numero uno. Sen har vi Tyskland som har ett ungt och intressant lag.

Sen får vi se om holland kommer köra sin nya taktik kickboxnings fotboll ala de jong med en touch av Bommels benknäckarfotboll.

Sen tycker jag att Sverige kommer med nytt och fräscht lag. Kan Zlatan och company spela på sin högsta nivå, så tror jag faktiskt att Sverige har en bra medaljchans. Kommer Guidetti bli em's succe eller flopp, vad tror ni?

En sista frågeställning, kommer England att äntligen få besegra Sverige i ett mästerskap? Hur länge har Sverige varit förlustfria mot England?
MrBet666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-03, 18:53   #2
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Holland är starkast imo, rvp är allt som behövs.
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-04, 11:40   #3
 
Perreffss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 747
Standard

Tyskland känns väldigt intressanta med sitt unga lag, jag tror dom har en bra chans att vinna EM faktiskt.
Perreffs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 10:08   #4
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Håller Holland med en stekhet RvP som favoriter till guldet. Annars tror jag Roberto Soldado har en klar chans att vinna skytteligan. Han borde ta Torres plats i det spanska anfallet efter sina 3 mål senast och Spanien bör ju gå långt i turneringen.
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 10:21   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En halvskadad Villa, en dålig Torres, och en bra Soldado? Skall det ta Spanien till guldet?
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 10:23   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wanghao Visa inlägg
En halvskadad Villa, en dålig Torres, och en bra Soldado? Skall det ta Spanien till guldet?
Llorrente och Soldado är väl två rätt dugliga anfallare att ha framför världens bästa mittfält senaste 4-5 åren?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 17:22   #7
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 485
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Llorrente och Soldado är väl två rätt dugliga anfallare att ha framför världens bästa mittfält senaste 4-5 åren?
Det är det Absolut tycker iaf jag, jag är dock mer tveksam till Llorente än Soldado då Llorentes en av hans tyngsta egenskaper är huvudspelet och det kanske inte riktigt går ihop med den spanska tiki-takan genom mitten. Soldado bevisade ju nu i comebacken mot venezuela med ett hattrick att han duger gott och väl, och hans målform under säsongen har ju vart allt annat än dåligt.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 17:43   #8
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Man får även tänka på att Iniesta och Fabregas kan spela som ytteranfallare vilket de gjort många gånger i Barcelona. Så brist på tiki-taka offensiv är inget man behöver oroa sig för.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-06, 03:48   #9
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 35
Standard

Jag såg inte matchen, mellan Kroatien och Sverige. Aftonblaskan höjde såklart laget till skyarna. Sverige kommer till Em med ungt och intressant lag.

Om alla kan spela på sin högsta nivå, marginalerna på sin sida, så tror jag att Sverige har en medaljchans.

Vad tror ni om Sveriges chanser i em?
MrBet666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-06, 06:03   #10
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrBet666 Visa inlägg
Jag såg inte matchen, mellan Kroatien och Sverige. Aftonblaskan höjde såklart laget till skyarna. Sverige kommer till Em med ungt och intressant lag.

Om alla kan spela på sin högsta nivå, marginalerna på sin sida, så tror jag att Sverige har en medaljchans.

Vad tror ni om Sveriges chanser i em?
Ja det ska bli spännande och se om Hamrén kan mana sina grabbar längre än till en kvartsfinal vilket var Lagerbäcks problem.
Klarar vi oss vidare från gruppen (framförallt som gruppetta) så har vi ju naturligtvis chans på medaljer och spelar vi som vi gjorde mot Kroatien (även om dom var märkbart omotiverade stora stunder) så kan vi absolut hoppas på en medalj.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-06, 08:47   #11
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 35
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Ja det ska bli spännande och se om Hamrén kan mana sina grabbar längre än till en kvartsfinal vilket var Lagerbäcks problem.
Klarar vi oss vidare från gruppen (framförallt som gruppetta) så har vi ju naturligtvis chans på medaljer och spelar vi som vi gjorde mot Kroatien (även om dom var märkbart omotiverade stora stunder) så kan vi absolut hoppas på en medalj.
Ja men vart det inte också så att Lagerbäck var nöjd med att ta sig vidare från gruppen. Själv tycker jag att han skulle avgått efter em 2004. Jag hatade verkligen Lagerbäcks tråkfilosofi.

Jag hoppas verkligen att Hamren intalar spelartruppen om att de är där för att vinna och inte deltaga, Även om den chansen är väldigt liten.
MrBet666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td