Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-18, 04:17   #1
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 103
Sharp$: 80
Standard

Dagens Fotboll 18/03


Söndagen är en otroligt trevlig dag att spela på! Efter en alldeles för lång natt för många så ligger söndagsdimman tät och vad är bättre än att tjäna lite pengar medans du häller i dig din återställningssexa whiskey?

I god trådskaparanda ska jag börja med att reka och förhoppningsvis göra någon glad!

Wolverhampton - Manchester United

Resultat HT ; 0-1 @ 3.20 (Bet365) 3u
Resultat HT ; 0-2 @ runt 5.50 (Bet365) Live möjligtvis. (United -1.25/-1 i HT @3.20/3.70 finns tillgängligt också)
Resultat HT ; 0-3 @ runt 15.00 (Bet365) Live möjligtvis.

Ett Wolverhampton i usel form Tar emot ett Manchester United något skakat efter uttåget från EL. Detta betyder dock att United kan fokusera helt på ligan som man nu leder tack vare Citys förlust mot Swansea.

Wolverhampton har förlorat sina fem senaste hemmamatcher och släppt in totalt 14 mål på dessa (2.8 mål per match), de möter ett United som har haft ledningen med 1-0 i halvtid i 8 av sina 14 bortamatcher och totalt varit i ledningen 10 av dessa 14.

Senast lagen möttes ledde United med 2-0 i halvtid och vann till slut med 4-1.

Jag räknar med ett United som är hungrigt från start och hänger in en boll innan halvlek, Wolves borde ha svårt att skapa någonting överhuvudtaget.

Även Överspel kan vara intressant.

United har gått över 3.5 i 3 av sina 6 senaste bortamatcher i ligan och Wolves har gått över 3.5 i 3 av sina 6 senaste hemmamatcher. (5 av Wolves 6 senaste hemmamatcher har gått över 2.5, och 6 av united 6 senaste bortamatcher har.)
De fem senaste matcherna lagen spelat mot varandra har det i snitt blivit 3.4 mål. Ö 3.5 @ 2.37 (bet365) och Ö 2.5 @ 1.57 (bet365) är relevant.

Jag kommer att spela 0-1 i HT redan nu för att möjligtvis livespela 0-2/0-3 efter att ha sett lite av matchbilden. United att vinna båda halvlekarna @ 2.75 (bet365) och överspelet kommer även det att spelas live om det görs.
Spelstopp är 14:30.

Jag rekommenderar att ni själva kollar upp information och INTE ryggar blint då jag har mycket erfarenhet av fotboll tillhörande statistik men inte av att betta!
Hipossum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 10:21   #2
AL
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 1233


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Apropå lite statistik. Det börjar en match kl 12 (Levante-Villarreal) där lagens senaste fem matcher innehållit en del mål. Levantes senaste fem matcher har snittat 4.40 mål/match och "Över 2.5 mål" är 4-1. För Villarreals del är siffrorna 3.60 mål/match och 5-0.

Knep 2.16, vet inte vad oddset står i just nu men över 2.00 borde det fortfarande vara. Kanske har höjts...aja..kolla upp om du blev nyfiken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+3)
AL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 10:34   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 81
Sharp$: 100


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AL Visa inlägg
Apropå lite statistik. Det börjar en match kl 12 (Levante-Villarreal) där lagens senaste fem matcher innehållit en del mål. Levantes senaste fem matcher har snittat 4.40 mål/match och "Över 2.5 mål" är 4-1. För Villarreals del är siffrorna 3.60 mål/match och 5-0.

Knep 2.16, vet inte vad oddset står i just nu men över 2.00 borde det fortfarande vara. Kanske har höjts...aja..kolla upp om du blev nyfiken.
Jag knep också den för en timme sen till 2.10, finns som högst att handla för 2.13 just nu på pinnacle. Snittoddset sjunker dock stadigt hela tiden.
Deadbolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 10:42   #4
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helt klart värt ett spel tycker jag, 58% respektive 62% ö 2.5 för lagen denna säsong.

Är själv inne på underspel i båda FA Cup-matcherna.

Chelsea kan vara lite bakis efter CL mitt i veckan. Tror inte på sprudlande målfest. Båda matcherna mot Birmingham gick under 2.5. För Leicester så är det försvar som gäller i första hand. Tycker att linan som ligger på 3 är för hög.

Liverpool och Stoke är ju två målsnåla lag, detta är dessutom cup. Stokes sex senaste har gått under.

Chelsea - Leicester u 3.0 1.93
Liverpool - Stoke u 2.5 1.86
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 10:44   #5
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i spanska Segunda División:

Valladolid-Almería fler än 2.5 mål 2.00@Unibet

Det här är ett möte mellan ligatrean Valladolid och ligasexan Almería som båda visat lite tveksam form på slutet. Jag tror på en öppen, och förhoppningsvis målrik, match då båda lagen måste gå för vinst för att hänga med i uppflyttningsracet.

Senast vann Valladolid med 2-1 borta mot Elche (7:a) medan det i senaste hemmamatchen blev förlust med 1-2 mot Celta de Vigo (2:a). Läget i laget är bra inför den här matchen då alla viktiga spelare kan vara med. Viktigast av alla är anfallaren och lagets målkung Javi Guerra (22/11 ligamål). Han är inte riktigt i samma målform som förra säsongen, då han gjorde 29 ligamål, men nu han verkar vara på gång. Mål i två raka ligamatcher har det blivit. Valladolid har gjort minst ett mål i tolv av sina tretton matcher i ligaspelet. Det mesta tyder på att det blir mål även idag mot Almería som släppt in en hel del mål på slutet.

Almería har gått över 3.5 mål i tre av sina fyra senaste ligamatcher. Senast blev det 2-2 hemma mot Recreativo Huelva (11:a). I matcherna närmast före blev det 0-2 hemma mot Elche (7:a), 3-4 borta mot Celta de Vigo (2:a) samt 4-2 hemma mot Real Murcia (15:e). Mot Elche blev Almería mållösa men i den matchen saknades lagets viktigaste spelare och skytteligaledaren Leonardo Ulloa (25/20 ligamål). När han är med, vilket han är idag, går inte Almería mållösa av planen. Idag lär han bilda anfall med svenske Henok Goitom (27/6 ligamål). Almería har gjort minst ett mål i tretton av sina fjorton bortamatcher i ligaspelet. Laget både gör och släpper in mål och jag hoppas den trenden fortsätter även idag.

Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 12.00 men matchen finns också som livespel @ bl.a. Bet365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hyper (+2), Strateg (+1), KP (+1), Mallette (+1), Soap (+1), zamieo (+1)

Senast redigerad av soulman den 2012-03-18 klockan 10:49.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 12:13   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 85
Standard

Soulman har du ett spreadsheet? du är ett geni!
zamieo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 12:18   #7
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 17
Sharp$: 363
Standard

https://www.sharps.se/spreadsheet/soulman
inte soulman som fyller det, men uppdateras ganska snabbt ändå
prector är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 12:51   #8
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Ni som såg Levantes mål, vilken bedrövlig mur! Pinsamt! (Neutrala ögon).
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 14:18   #9
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 103
Sharp$: 80
Standard

Så har jag inte spelat det 0-3 i paus som jag själv skrev..

-4 units på 0-1 och 0-2 i HT...
Hipossum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td