Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-03, 15:38   #1
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3105
Standard

CL/EL 3,4 & 5 mars


Kan Real Madrid vila Ronaldo nu när de har en betryggande 3-0 seger att gå på och samtidigt har många viktiga matcher framför sig?
Annars gillar jag hcp på både Barca & BM. 1.75 respektive 2.0 i odds.
Både Milan och Marseille skall framåt vilket öppnar upp för två anfallsglada lag.

EL matcherna är desto svårare...


Tankar?

marling är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 15:42   #2
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Varför skulle Milan behöva satsa mycket framåt? Barcelona har inget bortamål...
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 16:00   #3
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Donald Visa inlägg
Varför skulle Milan behöva satsa mycket framåt? Barcelona har inget bortamål...
X räcker för Milan. Ligger de under med 1 mål kommer de behöva anfalla som köttätande judar.

Senaste Barcelona inte gjorde ett mål i första halvlek: Oktober 2011
Senaste Barcelona inte gjorde ett mål i H1, exklusive Okt 2011: Maj 2011.
Senast Barcelona låg under i halvtid: Oktober 2010

marling är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 16:15   #4
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

2012-04-03 Barcelona - AC Milan (Champions League)



Datum: 2012-04-03
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: Europa
Liga: Champions League
Match: Barcelona - AC Milan
Period: ft+ot

Spel: Milan vinner offsides (DnB)
Insats: 3
Odds: 1.85
Bolag: Expekt

Motivering:
Jag tror Milan kommer springa flest offsides ikväll på Camp Nou. Zlatan är den spelare som sprungit offside flest gånger under säsongens CL och stod för två av de fem offsides som Milan sprang under hemmamötet.

Offsideligan (spelare):
http://www.uefa.com/uefachampionslea...des/index.html

Milan har vunnit 6 av 9 offsidematcher och förlorat 3 (inga oavgjorda). Två av dessa förluster spelade inte Zlatan pga en "skada" + älgjakt, varav ena var bortamötet mot Barcelona i gruppmötet.

Nordicbet öppnade med 1.68 på att milan skulle vinna med -0.5 i hcp, det vill säga rak tvåa.
Expekt öppnade med 1.7 med +0.5, det vill säga X2.
Unibet öppnade med 2.65 (!) på rak tvåa.

Efter att marknaden har stabiliserats ser det ut såhär hos spelbolagen:
Nordicbet med samma hcp på -0.5 ligger på 1.72
Expekt har nu asian 0 till 1.85 (inklusive OT)
Unibet har droppat rejält under dagen och ligger nu på 1.9 vilket är ett stort dropp.

Även om jag tror att Milan kommer vinna offsidespelet så anser jag att Expekt har det bästa spelet då det ger en extra säkerhet. Skulle vi skapa vår egen asian 0 genom Unibet, skulle oddset hamna på 1.51.

Nu kanske ni anser att spelet inte har något värde längre då Unibet sänkte oddset från 2.65 till 1.9. Enligt mig finns det fortfarande värde och Unibets dropp tyder enbart på felsatta odds.

Insatsen blir 3/5 units.

Senast redigerad av Persa den 2012-04-03 klockan 16:22.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 16:42   #5
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Visst, kryss räcker för Milan. Vad hände i gruppspelet på Camp Nou? Barcelona 2 - 2 Milan.
Jag kan verkligen inte tänka mig en matchbild där Milan går framåt från start. Snarare kommer man försöka hålla det djävligt tätt bakåt och ta vara på dom kontringsmöjligheter som man så småningom kommer att få.

Men nu är det lite mer på stake och Barcelona kände sig orättvist behandlade av vår gode Jonas i Milano. Domarna kommer säkerligen hitta en tveksam straffsituation i Barcelonafavör. UEFA löser det där. Straff i andra halvlek till 6.5 gånger pengarna?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 16:50   #6
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Visst, kryss räcker för Milan. Vad hände i gruppspelet på Camp Nou? Barcelona 2 - 2 Milan.
Jag kan verkligen inte tänka mig en matchbild där Milan går framåt från start. Snarare kommer man försöka hålla det djävligt tätt bakåt och ta vara på dom kontringsmöjligheter som man så småningom kommer att få.

Men nu är det lite mer på stake och Barcelona kände sig orättvist behandlade av vår gode Jonas i Milano. Domarna kommer säkerligen hitta en tveksam straffsituation i Barcelonafavör. UEFA löser det där. Straff i andra halvlek till 6.5 gånger pengarna?

2-2 speglade absolut inte matchen.
Milan kom undan med ett X då på tillfälligheter.
Tror inte heller på tokoffensiv i H1, förens nått av lagen gör första målet (förmodligen Barca). Men när det förstå målet är i buren så kommer matchen att öppnas upp, och allt talar för att det är Milan som blir det lag som måste pressa på för en kvittering, ett X, vilket resulterar i ytor som Barcelonas stjärnor tar tillvara på. BOOM Barcelona -1.5 hcp!
marling är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 17:28   #7
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

2012-04-03 Barcelona - AC Milan (Champions League)



Datum: 2012-04-03
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: Europa
Liga: Champions League
Match: Barcelona - AC Milan
Period: ft

Spel: Under 11.5 SOG
Insats: 800.00
Odds: 1.930
Bolag: NordicBet

Motivering:
2012-04-03 20:45Champions LeagueBarcelona vs AC Milan UNDER U 11.5 SOG FT 800 1.930


Ett spel jag finner värde i är U11.5 skott på mål @ 1.93 hos NordicBet. Det är möjligt att linan och oddset finns högre hos andra bookies. Av olika anledningar spelar jag den hos NordicBet.

2 av 9 matcher för Barcelona har gått över linan, båda på bortaplan mot Plzen och BATE.
2 av 9 matcher för Milan har gått över linan. Hör och häpna, båda på bortaplan mot Plzen och Bate.

Senast de möttes i Barcelona så uppgick skotten till 7-3, Barcelonafavör.
Andra gången de möttes i gruppspelet, uppgick skotten till 6-3, även här Barcelonafavör.
Senast de möttes i Milano så uppgick skotten till 5-2, Barcelonafavör.

Troligtvis är det slumpen, men det ser ut att ha en nedåtgående trend på antalet skott på mål i mötena mellan Barcelona och Milan.

Spelar singeln med hög insats. BOL till de som följer.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 21:04   #8
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
2-2 speglade absolut inte matchen.
Milan kom undan med ett X då på tillfälligheter.
Tror inte heller på tokoffensiv i H1, förens nått av lagen gör första målet (förmodligen Barca). Men när det förstå målet är i buren så kommer matchen att öppnas upp, och allt talar för att det är Milan som blir det lag som måste pressa på för en kvittering, ett X, vilket resulterar i ytor som Barcelonas stjärnor tar tillvara på. BOOM Barcelona -1.5 hcp!
Okej, straffarna kom i första halvlek. Det hade jag faktiskt inte räknat med faktiskt. Men, som jag skrivit på aftonbladet och pratat med polarna om, så kommer Barcelona få några oklara straffar om resultatet inte går UEFA's väg. Champions League är allt för förutsägbart. Årets bank, som jag även kommenterat åtskilliga gånger, har varit barcelona till över 2 gånger pengarna. Det är fan tragiskt att se hur domarna agerar för att Barcelona ska ta sig till en till final. Visst. När väl finalen kommer så är det faktiskt öppet. Det är neutral arena och Barcelona har fått sina CL intäkter som dom har budgeterat för.

UEFA is a bunch of scums..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 21:10   #9
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Okej, straffarna kom i första halvlek. Det hade jag faktiskt inte räknat med faktiskt. Men, som jag skrivit på aftonbladet och pratat med polarna om, så kommer Barcelona få några oklara straffar om resultatet inte går UEFA's väg. Champions League är allt för förutsägbart. Årets bank, som jag även kommenterat åtskilliga gånger, har varit barcelona till över 2 gånger pengarna. Det är fan tragiskt att se hur domarna agerar för att Barcelona ska ta sig till en till final. Visst. När väl finalen kommer så är det faktiskt öppet. Det är neutral arena och Barcelona har fått sina CL intäkter som dom har budgeterat för.

UEFA is a bunch of scums..
Vilka situationer tänker du på?
För en regelbok finns väl ändå för att den skall följas?
marling är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 22:34   #10
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Okej, straffarna kom i första halvlek. Det hade jag faktiskt inte räknat med faktiskt. Men, som jag skrivit på aftonbladet och pratat med polarna om, så kommer Barcelona få några oklara straffar om resultatet inte går UEFA's väg. Champions League är allt för förutsägbart. Årets bank, som jag även kommenterat åtskilliga gånger, har varit barcelona till över 2 gånger pengarna. Det är fan tragiskt att se hur domarna agerar för att Barcelona ska ta sig till en till final. Visst. När väl finalen kommer så är det faktiskt öppet. Det är neutral arena och Barcelona har fått sina CL intäkter som dom har budgeterat för.

UEFA is a bunch of scums..
Ja, ni tröga antagonister och hatare kan ju fortsätta bygga på era konspirationsteorier om det får er att må bra. Jag såg ett lag på planen idag, väljer man att backa bussen när man ligger under så får man skylla sig själv.
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 22:35   #11
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
Vilka situationer tänker du på?
För en regelbok finns väl ändå för att den skall följas?
Första straffen ska inte vara straff enligt mig. Den är på boll först. Men nu är UEFA som det är. Barcelona ska gå till finalen. Den budgeterande budgeten ska uppfyllas och det ser UEFA till att ordna. Hur som helst anser jag att 3-1 är ett orättvist resultat. Matchen borde slutat 2-1 eller 1-1. En straff kan (kanske) vara befogad och Milans mål är klockrent precis som Iniestas. Barcelona kommer ha domarfördel så länge de spelar på Camp Nou. Det var uppenbart denna match. Så fort Milan gjorde mål så fick Barcelona ännu en tveksam straff...
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 22:55   #12
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Första straffen ska inte vara straff enligt mig. Den är på boll först. Men nu är UEFA som det är. Barcelona ska gå till finalen. Den budgeterande budgeten ska uppfyllas och det ser UEFA till att ordna. Hur som helst anser jag att 3-1 är ett orättvist resultat. Matchen borde slutat 2-1 eller 1-1. En straff kan (kanske) vara befogad och Milans mål är klockrent precis som Iniestas. Barcelona kommer ha domarfördel så länge de spelar på Camp Nou. Det var uppenbart denna match. Så fort Milan gjorde mål så fick Barcelona ännu en tveksam straff...
Känns som att vi såg två olika matcher?
Barcelona total dominerade Milan. Milan hade inget att säga till om. Straffarna var dömda efter regelboken.

Men det stämmer, det borde ha slutat 4-1 totalt sett över två matcher. Var en solklar straff Barcelona blev snuvade på i San Siro.
Mutade Milan dommaren? Detta är skandal?!? Italienska lag kan verkligen det där med mutor och dommare. Hur är detta möjligt?
SKANDAL! 4-1 skall det vara!
(För att bolla tillbaka allt på Milan, dig & dommaren)
marling är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 22:58   #13
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Oggeb, första straffen inte straff? Är det som är ute med matchanalyser igen
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 23:02   #14
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Att det är straff i Milan är jag helt med dig på. Det finns inga tveksamheter att Jonas missade både straffen på SáncheZ och Puyol. Båda borde resulterat i straff. Man jag anser fortfarande att första straffen är på bollen först och inte borde renderat i straff.

Hur som helst. Denna matchen håller jag fast vid att den borde slutat 1-1 eller 2-1. Domaren gjorde ungefär lika miserabel insats som Jonas gjorde.

GZ till alla som följde marlings bet (och snyggt spelat btw).
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-03, 23:03   #15
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Grattis till alla som följde under 11.5 SOG. Genereade fin vinst.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td