Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-10, 15:14   #1
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 16
Standard

CL Runda - Semi


Okej, nu vill jag köra en stor insats på att Real Madrid och Barca går vidare hos Unibet. Real till oddset 1,55 och Barca till 1,17. Ger sammanlagt 1,81

Är denna dubbel värd att spela på? Vad anser du om matcherna?
Ronni är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-10, 16:46   #2
 
kmets avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 676
Standard

Har själv varit inne på Bayern som har en väldigt hög högsta nivå och kan spela väldigt bra om allt stämmer.

Både Barca och Real har väldigt tufft spelschema framför sig.
Barca har på 6 dagar: Chelsea borta - El Clásico hemma - Chelsea hemma
Real har på 8 dagar: Bayern borta - El Clásico borta - Bayern Hemma

Därför ser jag inget värde i att spela Barca eller Real även om chansen att båda går vidare är relativt stor.
kmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-10, 16:48   #3
 
Penguin93s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 177
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Barca tror jag går vidare, Chelsea är inte inne i någon bra form alls nu 2-1 mot Wigan efter felaktiga mål sen i CL mot Benfica hemma så var spelade dom horribelt trors en man mer på planen.

Dock är jag lite tveksam till Real, Tror mycket väl Bayern kan ta det hemma och hålla undan på bernabeu. Om Real går vidare tror JAG det är med nöd och näppe.
Ovisst som bara den om du frågar mig!

Slutsats:
Jag tycker det är ett för litet odds om man ser till riskerna.

Senast redigerad av Penguin93 den 2012-04-10 klockan 16:49.
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-10, 23:06   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 60
Sharp$: 2498
Standard

Barcelona till 1.17 är absolut inte värt! (även fast dem har domarna med sig i Europa)
Allt jag minns från barcelona-chelsea är att chelsea körde över dem och skulle ha minst 5 straffar men som vanligt gick barcelona vidare med sitt smutsiga spel och tack vare domaren. Ska själv testa Real madrid + chelsea
Japparen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-10, 23:32   #5
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Japparen Visa inlägg
Barcelona till 1.17 är absolut inte värt! (även fast dem har domarna med sig i Europa)
Allt jag minns från barcelona-chelsea är att chelsea körde över dem och skulle ha minst 5 straffar men som vanligt gick barcelona vidare med sitt smutsiga spel och tack vare domaren. Ska själv testa Real madrid + chelsea
Ett tips när du bettar på dina matcher är att inte referera till matcher 3 år tillbaka i tiden. Barcelona är minst sagt några snäpp vassare än mötet 2009, medans Chelsea är ljusår ifrån sitt spel man hade på den tiden. Inte för att vara taskig men har du inte bättre koll än det du skriver ovan så bör du nog aldrig sätta in några pengar på något spelkonto.

Chelseas mittfält som på den tiden var riktigt starkt är helt obefintligt idag. Den tunga offensiven med en stark livsfarlig drogba finns inte längre. Det kompakta tunga maskerinet som Chelsea var är något helt annat idag. Det finns nog bara en spelare i det gamla Chelsea som fortfarande håller samma klass, och det är Cech. Resten har i mina ögon sjunkit ganska mycket. Särskilt de tyngsta pjäserna Essien / Drogba.

Matchen mot Fulham igår var minst sagt lika viktig för Chelsea och där var man helt bedrövliga! Fulham spelade stundtals ut Chelsea.

När det gäller Real Madrid - Bayern Munchen så ser jag stort värde i Bayern. Jag vill absolut inte smutskasta Real på något sätt men man är helt enkelt för överskattade i dessa sammanhang. Hittills har man varit sämst när det gäller i princip alla viktiga matcher. I CL denna säsongen har man inte fått en enda riktigt tuff värdemätare, och det anser jag kommer vara till deras svaghet. Man är också inne i en formsvacka medans Bayern ser riktigt stabila ut. Offensiven är livsfarlig där man tycks ha hittat formen på alla nyckelspelare samtidigt (Gomez, Robben, Ribery) Problemet enligt mig är den lite sämre defensiven, men lyckas man hitta en balans, spela som ett lag, med en stabil defensiv och vara kvicka framåt så kommer man absolut kunna hota Real Madrid REJÄLT.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+2)
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-11, 08:07   #6
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Tycker Bayern - Real känns väldigt öppet. Schweinsteiger håller just nu på att spela in sig i det centrala mittfältet efter sin frånvaro. Han är otroligt viktig i deras defensiva spel och lyckas han komma tillbaka bra och hitta formen så kan Bayern mycket väl gå vidare.

Oavsett vad så kommer denna drabbning bli riktigt intressant. Bayern i final, på sin hemmaborg, hade varit riktigt kul!
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td