Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-18, 14:10   #1
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 447
Sharp$: 1051
Standard

Barcelona - Chelsea 18/4


Så klarar Chelsea av detta? Är det mer förlust för Barcelona än om Chelsea vinner?

Talk to me!
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 14:19   #2
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 447
Sharp$: 1051
Standard

Det mesta kanske talar för en Barcelona seger eller en oavgjord tillställning men jag vågar och sätter Chelsea. Chelsea vann sin senaste match mot Tottenham med hela 5-1 och det är verkligen ett formbesked. Jag anser inte Chelsea vara ett bättre lag, Barcelona är givetvis bättre men historian mellan dessa lagen är väldigt speciell. Chelsea är revanschsugna och på hemmaplan finns det en chans mot Barcelona. Man kan komma med ursäkter som att Barcelona har vart sämre på bortaplan i år osv men det håller tyvärr inte, Barcelona är favoriter ikväll och jag tror inte det finns många som tror på Chelsea förutom deras egna fans men 4.80 i odds på ett revanschsuget Chelsea känns ändå som en möjlighet.
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 14:22   #3
 
Marreees avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Västerås
Inlägg: 267
Sharp$: 1891

Division 1 - Hockey (2013/
Stats: 50 - 35 - 0
ROI: 116.17%
Vinstprocent: 58.82%

Standard

Jag hade då inte spelat Barcelona till oddset 1,70 i alla fall. 1X till 2,37 är mer intressant i mina ögon då...
__________________
BetMarreee @ Twitter - Om ni vill ta del av livespel och övriga spel!
Marreee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 14:29   #4
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan man spela på att CFC inte får en straff?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capital-pb (+1)
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 14:33   #5
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 724


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Med tanke på att det är El Classico på lördag också, så tror jag barca är "nöjda" med ett kryss på Stamford Bridge. Mina spel för dagen blir 1X och testar en liten peng på Chelsea för 5 i odds är överodds. Spelar också båda lagen gör mål till 1.80 som jag tycker är ett bra odds. Spelat på Bet365, finns kanske högre odds nån annan stans.
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 16:19   #6
 
LadyDeWinters avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 156
Sharp$: 160


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus Visa inlägg
Med tanke på att det är El Classico på lördag också, så tror jag barca är "nöjda" med ett kryss på Stamford Bridge. Mina spel för dagen blir 1X och testar en liten peng på Chelsea för 5 i odds är överodds. Spelar också båda lagen gör mål till 1.80 som jag tycker är ett bra odds. Spelat på Bet365, finns kanske högre odds nån annan stans.
Jag förstår inte riktigt hur spelbolagen tänker här när de sätter 1.9 på över och 1.8 på detta spelet. Min värdering på 1-1 är så ofantligt mycket högre än 3-0, 4-0, 5-0 och uppåt i ett första CL-möte där bortalaget är favoriter och att man bara får 10 punkter extra för överspelet är snålt. En mycket vettig hedge på detta spelet är enligt mig under 2,5.
LadyDeWinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 18:59   #7
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Någon som vet vad det är för domare i kvällens match?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 19:12   #8
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellan Visa inlägg
Någon som vet vad det är för domare i kvällens match?
Referee:
Felix Brych (GER)

Assistant referees:
Mike Pickel (GER)
Mark Borsch (GER)

Fourth official:
Manuel Gräfe (GER)

Additional assistant referees:
Florian Meyer (GER)
Deniz Aytekin (GER)
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 19:23   #9
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Tackar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 23:02   #10
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 447
Sharp$: 1051
Standard

Kul att man fick in lite pengar på Chelsea. Både kul att Drogba blir matchens lirare och matchens filmare(?)
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 13:05   #11
 
ste123s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 152
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marvel Visa inlägg
Kul att man fick in lite pengar på Chelsea. Både kul att Drogba blir matchens lirare och matchens filmare(?)
Att Drogba filmade mer än vanligt igår märker man bara pga. kontrasten mot resten av laget. I Barcelona filmar ju ofta 8-9/11 gubbar på plan så där är det mer väntat och ingen som sticker ut något särskilt. Tror dock det var ett taktiskt drag av Chelsea att låta Drogba slänga sig lite väl överdrivet för att irritera igång lite spelare i Barca.

Nice resultat och bra match annars
ste123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 13:38   #12
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ste123 Visa inlägg
Att Drogba filmade mer än vanligt igår märker man bara pga. kontrasten mot resten av laget. I Barcelona filmar ju ofta 8-9/11 gubbar på plan så där är det mer väntat och ingen som sticker ut något särskilt. Tror dock det var ett taktiskt drag av Chelsea att låta Drogba slänga sig lite väl överdrivet för att irritera igång lite spelare i Barca.

Nice resultat och bra match annars
Bra match? Oh come on!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 14:04   #13
 
dino352s avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 48
Sharp$: 187
Standard

Matchen var ju stundtals tråkig som fan, det är inte ofta man ser ett engelskt lag försvara med 10 spelare i nästan hela andra halvlek . Lite tråkigt men effektivt, Barcelona blev ju givetvis störda av Chelsea men däremot tycker jag Barcelona förtjänade ett mål .
dino352 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 14:26   #14
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Barca behöver nog värva lite ifall dom skall hålla världsklass ett år till. Bedrövliga avslut av samtliga barca spelare som kom till bra avslut. Nu är det upp till bevis under denna veckan när barca plötsligt skall spela 2 matcher med all press på sig och där dom har allt att förlora.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 15:25   #15
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Barca behöver nog värva lite ifall dom skall hålla världsklass ett år till. Bedrövliga avslut av samtliga barca spelare som kom till bra avslut. Nu är det upp till bevis under denna veckan när barca plötsligt skall spela 2 matcher med all press på sig och där dom har allt att förlora.
Anledningen till varför man inte värvat är av respekt till David Villa och velat lita på sina ungdomsspelare sålänge. Med David Villa i elvan hade Barca utan tvekan satt något av lägena. Saknaden av en riktig anfallare gjorde att Cesc sattes i någon konstig roll som anfallare vilket är helt oförståeligt. Han är verkligen ingen pålitlig målskytt. Förmodligen trodde Pep att han skulle ge lite styrka och tryck mot Chelseas starka försvar men han ville mest göra sig så osynlig som möjligt. Tyvärr verkar Alexis ha skadat sig nu också och är osäker inför El Clasico. Mycket oflyt i säsongens viktigaste skede.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
poja_90 (+1), Markie (+1)
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td