Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-16, 18:14   #1
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

16/2 the Championship 20:45 & 21:00


Jag har gjort tre spel idag....dock är oddsen sänkt på ett av dem så det liret (Derby) får den som känner för det rannsaka sig själv innan.

Dagens bästa lir tror jag faktiskt att QPR är i derbyt mot Watford, -0,25 @ 1,95. QPR har gått uselt ett tag och kaoset i klubben har varit totalt. Formen absolut usel och man har radat upp förluster, 5 raka! Det händer dock saker i klubben och ryktena började gå redan i helgen, nu SKA Mittals köpa ut Briatore som ställt till det under de två senaste åren och det talas redan om vem som ska ta över som ny manager - Warnock eller I. Dowie. Detta har gjort att protester blivit jubel...och detta redan innan något officiellt kommit från klubben. Dock brukar mina källor veta vad de talar om och på chatboards laddar man för fest ikväll, DET var ett tag sen. Man ska också veta att detta är proffs, trots förlusterna, och 5 raka smisk är inte kul så laddningen lär vara enorm! Laget ser väl okej ut, M. Bent & M. Leigertwood är out vilket är minus men spelare som går att ersätta - framför allt Bent som är helt ny i truppen. Watford är inte alls tokigt men bortaspelet är svagt, inte en seger sedan mitten på oktober! Ikväll är QPR-lånet (fw) Helgusson borta framåt, ett klart minus men samtidigt är viktige T. Cleverley åter på mf, han har saknats i två matcher. Jag är helt övertgad om att motivationen kommer avgöra detta. QPR vill INTE torska igen och står inför en riktig ägare, mao förändring! Till 1,95 -0,25 är det bara att lira.

QPR-Watford, QPR -0,25 @ 1,95 7/10u


Blackpool-Middlesbrough, Boro +0,25 @ 1,85
Jag nöter på med Boro som jag tycker ser bättre och bättre ut för varje omgång och jag tror inte de förlorar idag heller även om Blackpool är bra. Boros skadeläge ser även det bättre och bättre ut, senast kom Aliadiere in i paus och nu ser både O'Neil & Pogatetz ut att vara tillbaka, givetvis positivt. Blackpool såg bra ut i derbyt och får åter viktige mf C. Adam vilket är bra men jag trodde inte vi skulle kunna lira Boro med plus-hcp, för mig är detta en 0-boll och inget annat. Kan inte tänka mig att Blackpool är dåliga idag, de lär vara uppåt igen men det är skillnad på Preston och Boro, klasskillnad. Till detta odds lirar iaf jag Boro.

Blackpool-Boro, Boro +0,25 @ 1,85, 5/10u


Avslutningsvis har jag Derby -0,5 @ 2,25 mot Preston men det har sänkts en bra bit nu så jag förstår den som står över @ 2,15. Jag gillar dock Derby, de har kanonform och fint självförtroende. Visst, cupen åkte de ur men insatsen var bra igen och vi som sett Brum vet att de inte är någon bluff den här säsongen. Dessutom kan man nu koncentrera sig fullt ut på ligan, det gör inget med tanke på den jämna tabellen. Samma lag igen, det är synd att Addison saknas men det är inget nytt. Preston hade en del flax mot Blackpool i derbyt men har eg inte sett bra ut på länge, även om SU fick däng med 2-1 för ett tag sen. Bortaplan är heller inget som passar Preston speciellt bra, en seger på de senaste åtta och bara en av de senaste sju borta mot just Derby. Idag kommer man jobba allt för att inte förlora igen och nye yb T. Williams går rakt in i laget, möjligen ett litet plus. Men, fortsatt är cmf Chaplow, mf Parry samt yb Davidson out..det är gubbar med rutin och minus i mina ögon.

Derby finns fortfarande -0,5 @ 2,15 på flera ställen och det duger för mig även om jag nu sänkt insatsen två snäpp jämfört med när jag fick 2,25, bara så ni vet
.
Derby-Preston, Derby -0,5 @ 2,15 4/10u,

Kom igen!

Senast redigerad av Ex Punter den 2010-02-16 klockan 18:31.
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 18:33   #2
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack Ex Punter

Ska läsa på mer sen får vi se vilka som ryggas
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 18:47   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Kommer inte i närheten av oddsen på någon.

Derby redan spelat till -0,25 dock.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 18:48   #4
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

Lads verkar ha QPR -0,25 @ 1,93 fortfarande..det är bra. Betdaq har Boro +0,25 @ 1,83, också riktigt bra. Men det är klart, man kan inte ha konton överallt.
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 18:55   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ex Punter Visa inlägg
Lads verkar ha QPR -0,25 @ 1,93 fortfarande..det är bra. Betdaq har Boro +0,25 @ 1,83, också riktigt bra. Men det är klart, man kan inte ha konton överallt.
Har bara konton som är aktiva på bet365 och bet24, den sitsnämda suger verkligen.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 18:59   #6
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Har bara konton som är aktiva på bet365 och bet24, den sitsnämda suger verkligen.
...Men som kompensation totalkrossar det förstnämnda.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 19:01   #7
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Turtlewax Visa inlägg
...Men som kompensation totalkrossar det förstnämnda.
Oops,skulle citera robin om bet24.

De har bra odds på hockey om man inte spelar moneyline, men i stort är de rätt kassa ja
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 19:02   #8
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

QPR inställd...ösregn i London tydligen.
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-19, 23:02   #9
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

Liten summering;

Antal lagda spel: 11
Rätt: 7
Fel: 3
Push: 1

Units satsade: 57
Netto: +25,18
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td