Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-10, 12:25   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 44
Standard

Villarreal - Atletico Madrid 13 Juni


Tänkte kolla vad ni tycker om denna matchen ? 3.15 i odds på Atletico madrid hos betfair.

Jag tycker att detta är ett rejält överodds eftersom villarreal har gått dåligt hela säsongen och är riktigt ur form, visst de slåss för överlevnad i la liga men Atletico Madrid slåss om en CL plats och så har dom nu vunnit EL så dom kommer komma på söndag taggade som djur på att slå villarreal.
fifaboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 13:13   #2
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fifaboy Visa inlägg
Tänkte kolla vad ni tycker om denna matchen ? 3.15 i odds på Atletico madrid hos betfair.

Jag tycker att detta är ett rejält överodds eftersom villarreal har gått dåligt hela säsongen och är riktigt ur form, visst de slåss för överlevnad i la liga men Atletico Madrid slåss om en CL plats och så har dom nu vunnit EL så dom kommer komma på söndag taggade som djur på att slå villarreal.
Absolut är det ett högt odds för att vara Atl. Madrid mot ett,iår, bottenlag.
värt att tilläga är att:
1st, Villareal slåss på hemmaplan för sin existens i La Liga.för att vara säkra spel i La liga nästa år så måste de vinna! (Zaragoza har en bra form samt att Vallecano har Granada kvar som är ett mkt uselt bortalag..)
2nd. Atl. Madrid kommer från en vinst i EL, lag brukar inte prestera efter europa spel och frammförallt inte efter en cupvinst, tankarna ligger väldigt spridda.
3rd. För att Atl. Madrid ska nå CL plats måste Malaga tappa poäng hemma mot Gijon som redan är klara för nedflyttning, händer inte i mina ögon!

Jag tror skarpt på att ett dyngtaggat Villareal, som har en bra högst nivå, slår ett lojt Atl. Madrid som sågott som inte har ngt kvar att spela för.

BoL vad du än lirar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
j.houston (+1), Jinx (+2)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 13:22   #3
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Absolut är det ett högt odds för att vara Atl. Madrid mot ett,iår, bottenlag.
värt att tilläga är att:
1st, Villareal slåss på hemmaplan för sin existens i La Liga.för att vara säkra spel i La liga nästa år så måste de vinna! (Zaragoza har en bra form samt att Vallecano har Granada kvar som är ett mkt uselt bortalag..)
2nd. Atl. Madrid kommer från en vinst i EL, lag brukar inte prestera efter europa spel och frammförallt inte efter en cupvinst, tankarna ligger väldigt spridda.
3rd. För att Atl. Madrid ska nå CL plats måste Malaga tappa poäng hemma mot Gijon som redan är klara för nedflyttning, händer inte i mina ögon!

Jag tror skarpt på att ett dyngtaggat Villareal, som har en bra högst nivå, slår ett lojt Atl. Madrid som sågott som inte har ngt kvar att spela för.

BoL vad du än lirar


Ni får inte glömma att Atl. Madrid redan är klara för CL iomed att det vann EL.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 13:37   #4
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Ja tror oxå mer på Villareal, då A.Madrid precis vunnit EL och inte har något att spela för i ligan. Bakis mode och trötta mot ett Villareal som har ALLT ATT SPELA FÖR !!!
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 13:38   #5
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Ni får inte glömma att Atl. Madrid redan är klara för CL iomed att det vann EL.
visste inte att man fick CL plats genom EL vinst heller, men då äre ju ännumer som talar för att atl. Madrid inte kommer gå 100% här.
6-3-1 på hemmaplan för villareal mot atl. madrid de senaste 9 åren med.
svårt att se att madrid plockar hem det. men vem vet, de kanske svävar på moln efter EL titeln! för de spelade väldigt bra i finalen!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 14:06   #6
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Ni får inte glömma att Atl. Madrid redan är klara för CL iomed att det vann EL.
Som jag förstått så är det enbart CL-vinnaren som direktkvalificerar sig till nästa säsongs CL.

Atl. Madrid finns inte med här:
http://en.wikipedia.org/wiki/2012%E2...ampions_League

Men de finns med här:
http://en.wikipedia.org/wiki/2012%E2..._Europa_League

Citat:
Från länken ovan
The winners of the 2011–12 UEFA Europa League, i.e., the title holder, are given an additional entry if they do not qualify for the 2012–13 UEFA Champions League or Europa League through domestic performance
Alltså betyder det att EL vinnaren inte är direktkvalificerade till CL, utan enbart EL om de inte tar en CL-plats via ligaposition.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jensw (+1)
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 14:13   #7
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Värt att notera (om det nu har någon inverkan) är att Atl. Madrid inte har vunnit mot Villarreal på bortaplan sedan april 2007, alltså drygt fem år sedan senaste bortavinsten.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 14:22   #8
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Som jag förstått så är det enbart CL-vinnaren som direktkvalificerar sig till nästa säsongs CL.

Atl. Madrid finns inte med här:
http://en.wikipedia.org/wiki/2012%E2...ampions_League

Men de finns med här:
http://en.wikipedia.org/wiki/2012%E2..._Europa_League


Alltså betyder det att EL vinnaren inte är direktkvalificerade till CL, utan enbart EL om de inte tar en CL-plats via ligaposition.

Du har helt rätt, mitt minne som spelar mig ett spratt.
Jag var nästan helt säker på att porto tog sig vidare på detta sätt förra året, my bad! Sorry!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Persa (+1)
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 14:41   #9
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 63
Sharp$: 42
Standard

13 juni? är det inte 13 maj som matchen går?
Niskel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 14:47   #10
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Niskel Visa inlägg
13 juni? är det inte 13 maj som matchen går?
jo, visst är det så men det är väl ganska underförstått när ligan avslutas på söndag :P just saying
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 14:48   #11
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 63
Sharp$: 42
Standard

Haha! blev bara förvirrad av datumen ^^
Niskel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 16:44   #12
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 157
Sharp$: 2238


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det var på gamla goda UEFA-cup-tiden som vinnaren kvalificerade sig för CL.
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 17:47   #13
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Sen spelar ju Malaga hemma mot Sporting Gijon denna omgång. Sporting som i praktiken redan är nerflyttade i Segundan. Kommer enligt mig inte ha en suck mot hemma starka Malaga som även slåss om CL plats. Vinst, och dom har säkrat platsen.

18-12-3-3 är Malagas hemma facit dessutom!! Det borde ju A.Madrid veta om, och iom det är chansen ytterst liten till att knipa 4e platsen.

Just thoughts
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 22:34   #14
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Getafe - Zaragoza
Rayo Vallecano - Granada
Villareal - Atl. Madrid

15 Granada 42p
16 Villareal 41p
17 Rayo Vallecano 40p
18 Zaragoza 40p

Zaragoza är nere i ca 1.66 på vinst (går att spekulera varför det är så). Vid vinst hamnar de på 43p. Vinner Villareal eller kryssar sin match går de om Granada (målskillnad) Och lyckas Rayo Vallecano slå bortasvagt Granada som också fick ett par varningar och röda senast så är det med andra ord Granada som åker ur serien. Långsökt eller är det så här det kommer sluta?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
j.houston (+1)

Senast redigerad av hardballs den 2012-05-10 klockan 22:36.
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 02:13   #15
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 44
Standard

Jag tror fortfarande stenhårt på Atl.m, kommer att gå in 5/10 på denna Visserligen så har villarreal ett grymt hemmafacit mot atletico madrid, men då har dom presterat mycket mycket bättre de senaste åren än vad dom gjorde detta.. deras senaste möte i januari så blev dom helt utspelade och förlorade med 3-0

Senast redigerad av fifaboy den 2012-05-11 klockan 12:33.
fifaboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td