Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-20, 18:18   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 10
Standard

Soccergurus/correctprediction


Hej, vill checka av med er här på forumet om någon provat soccergurus.com eller correctprediction.com, de levererar s.k betaltips typ köp 40st pick´s för $$$$, eller vet någon något annan service med asian hcp på allt mellan 70-85% i snitt/månad. Väldigt tacksam för svar.
Ciao,
tommy
isac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-20, 19:24   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Dom är bluff och båg allihopa. När ingen köper och därmed går de inte att verifiera lägger de upp vinster, när någon köper lägger de upp riktiga resultat. Håll dig borta från dom. Är en hel hög med liknande siter.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-21, 19:27   #3
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 10
Standard

OK


Hej KP, så kan det va. idetta fall provade "vi" och det gick ruskigt bra ...ibörjan, men nu har det varit flera loose. Har ej hittat ngt dåligt om dem på ngt forum.

Men vet du någon pålitlig då?

/isac
isac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-21, 19:34   #4
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det är väldigt svårt att hitta någon med en så bra avkastning som du vill ha.

Finns folk som har runt 105% roi över en hel säsong, men det är inget garanti det heller.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-21, 19:43   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isac Visa inlägg
Hej KP, så kan det va. idetta fall provade "vi" och det gick ruskigt bra ...ibörjan, men nu har det varit flera loose. Har ej hittat ngt dåligt om dem på ngt forum.

Men vet du någon pålitlig då?

/isac

Du har en hel radda med liknande som jag inte vill länka till öppet här då de indexeras utav google och drar till sig spambotar, så jag skickar dig ett pm istället.

edit: förtydligande
Det är alltså sidor som liknar TS inlägg. Dessa är bluff och båg och inget som rekommenderas att följa.
Så ni behöver inte pma mig ang andra cappers. För jag har ingen att rekommendera.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td