Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-12, 17:56   #1
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 13
Sharp$: 600
Standard

2012-08-12 Sporting CP - Olympiakos (Fotboll)



Datum: 2012-08-12
Tid: 20:00
Sport: Fotboll
Land: Portugal
Liga: Fotboll
Match: Sporting CP - Olympiakos
Period: ft

Spel: Över 2.5
Insats: 3.5/5
Odds: 1.96
Bolag: Pinnaclesports

Motivering:
Spelstopp om en timme.

Sportings tre senaste träningsmatcher:
3-1 mot Saint Etienne (den senaste)
2-0 mot Sheffield UTD
0-1 mot Charlton

Olympiakos tre senaste träningsmatcher:
3-3 mot Malaga (den senaste)
2-3 mot Willem II
1-1 mot Newcastle

Två lag med en bra offensiv, två lag som jobbar hårt för att få defensiven att stämma för tillfället. Olympiakos har börjat pressa högre upp i banan, en ny taktik från grekerna och den nya tränaren till denna säsong. Detta har gjort att det ibland blir enorma ytor bakom den första pressen och därmed livsfarliga kontringsläge för motståndaren. Så har man snabba och skickliga mittfältare så kan man ställa till med stora besvär för grekerna. Spelartyper som Sporting CP just har. Detta är en viktig del av spelet.

Matchen är en träningscup som heter Troféu Cinco Violinos. Den anordnas av hemmalaget, Sporting CP, till minne av fem legendariska Sporting spelare, från 40-talet. Om jag minns rätt. Första gången den spelas i år. Premiär alltså. Jag tror Sporting kommer vara relativt taggade till att bärga hem denna egna cup-titel, speciellt iom att det är "premiärmatchen". Däremot tror jag att Olympiakos kommer få sina chanser, speciellt iom sin höga press på hemmalagets tveksamma och osäkra backlinje.Dom gånger backlinjen inte lyckas med att hitta sina spelskickliga mittfältare, de gånger kommer hemmalaget att få stora problem. Men som jag tidigare nämnt så tror jag att grekerna kommer bli överspelade ganska ofta när bollen väl når portugisiska mittfältare.

Lagen saknar, vad jag vet, inte några viktiga spelare.Så det bör bli en ganska intensiv match, där tränarna matchar relativt starka elvor.

Jag kan se denna match sluta 2-1 till Sporting CP.

Min spelblogg, för fler tips framöver: http://tipparen1.blogspot.se/
tipparen1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-12, 21:23   #2
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 13
Sharp$: 600
Standard

Uselt. Ber om ursäkt för den. Här kommer ännu ett spel, det inom citattecken är taget från min blogg:

"Jag tar med ett bet från "Mina plus-spel", som en ursäkt för det senaste usla överspelet. Nu är det inte Europa-fotboll men iom att jag plockar det från min betaltjänst så får det gå här i bloggen.

Fluminense-Palmeiras, hemmlag att vinna @ 1.83 Pinnaclesports
Spelstopp: 23:30.
Insats:4.5/5"

Forca Fluminense!

http://tipparen1.blogspot.se/
tipparen1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 00:31   #3
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tipparen1 Visa inlägg
Uselt. Ber om ursäkt för den. Här kommer ännu ett spel, det inom citattecken är taget från min blogg:

"Jag tar med ett bet från "Mina plus-spel", som en ursäkt för det senaste usla överspelet. Nu är det inte Europa-fotboll men iom att jag plockar det från min betaltjänst så får det gå här i bloggen.

Fluminense-Palmeiras, hemmlag att vinna @ 1.83 Pinnaclesports
Spelstopp: 23:30.
Insats:4.5/5"

Forca Fluminense!

http://tipparen1.blogspot.se/
Tack så mycket för det tipset, gick in tungt!
HalaMadrid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 08:51   #4
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HalaMadrid Visa inlägg
Tack så mycket för det tipset, gick in tungt!
Tror jag alla gjorde med den motiveringen
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 15:36   #5
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag spelade live efter 55 minuter. 2.80 gånger pengar är OK. Tack för tipset!
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td