Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-13, 13:55   #1
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 13
Sharp$: 600
Standard

2012-08-13 Randers - Esbjerg (Fotboll)



Datum: 2012-08-13
Tid: 19:00
Sport: Fotboll
Land: Danmark
Liga: Fotboll
Match: Randers - Esbjerg
Period: ft

Spel: Under 2.5
Insats: 3.5/5
Odds: 2.00
Bolag: Pinnaclesports

Motivering:
För dom som vill så kan man nog avvakta lite och få upp oddset ytterligare hos vissa spelbolag, för det känns som om överspelet är det som "the public" spelar på här idag, i denna match. Pinnaclesports har dock ett fint odds som jag tar nu då jag inte är hemma senare idag.

Senaste sex matcherna lagen emellan:
11/05/12, 18:00 Esbjerg - Randers FC FT 0 : 2 (0 : 0) (0 : 2)
02/10/11, 13:45 Randers FC - Esbjerg FT 0 : 0 (0 : 0) (0 : 0)
29/05/11, 16:00 Randers FC - Esbjerg FT 2 : 2 (2 : 1) (0 : 1)
13/03/11, 14:00 Esbjerg - Randers FC FT 1 : 3 (1 : 1) (0 : 2)
26/09/10, 16:00 Esbjerg - Randers FC FT 2 : 2 (0 : 1) (2 : 1)
28/03/10, 14:00 Randers FC - Esbjerg FT 4 : 0 (2 : 0) (2 : 0)

Som ni ser har det varit relativt målglatt när dessa lag möts. Med undantag från förra säsongen då båda slogs i toppen av den danska andraligan. Då fick man verkligen inte förlora eller släppa till onödiga mål. Precis så tror jag känslan kommer vara idag, speciellt för Esbjerg. Bortalaget har bara en pinne hittills och är jumbo, medan hemmalaget gått bra och kan vid en vinst ta fjärdeplatsen. Detta efter fem omgångar spelade, inkluderat kvällens match.

Tillbaka till Esbjerg, man har förvisso bara en poäng hittills men man har under de senaste två matcherna spelat en fin fotboll mot ett mycket bra motstånd. Två hemmaförluster, en mot FCK och en mot Sönderjyske. 1-2 i båda matcherna. Däremot har spelet sett bra ut, vilket gjort att moralen kanske inte är så låg som den borde vara.

Till denna match tror jag att bortalagets tränare kommer se till att defensiven är cynisk. Över hela banan. Att prioriteringen blir att hålla tätt och spela "fult" och ta poäng, istället för att spela underhållande men att inte ta poäng, som man gjort här senast. Esbjergs enda bortamatch för året slutade 0-0 så man vet att man kan hålla nollan på bortagräs.

Jess Thorup, Esbjergs tränare inför matchen:

-For min skyld må vi – undskyld mig – gerne få en heldig eller hårdt tilkæmpet sejr end at blive rost for det gode spil. At blive fremhævet for det spillemæssige viser ganske vist, at vi gør et eller andet rigtigt, men i den sidste ende bliver vi målt på point. Det er bundlinjen, der tæller i Randers, og vi skal vise kynisme og skarphed i felterne, siger Jess Thorup.

Jag tror på en ganska stängd match, där Esbjerg kommer göra allt för att få med sig en poäng. Där man kommer offra det fina spelet för att få defensiven att stämma. Och jag tror dom kommer att lyckas med detta. Kan se matchen sluta 1-1 eller 1-0 till något av lagen.

Se min spelblogg, dagliga tips och spel: http://tipparen1.blogspot.se/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HalaMadrid (+2)
tipparen1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 14:21   #2
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Jag tycker oddsen på hemmaseger (2.40) ser rätt bra ut. Funderar på att lira det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 20:30   #3
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för ännu ett fint spel!
HalaMadrid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td