Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-27, 21:31   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Capital One Cup (Ligacupen) 28-30 augusti


Tråden där vi diskuterar och resonerar kring våra spel i den engelska ligacupen.

Har själv valt att spela över 2.5 mål mellan Sheffield W och Fulham. Det är två målglada lag som möts.

Fulham har på sina två liga matcher gjort 7 mål framåt och släppt in 3. Likadant är det med Sheffield W som på sina 3 ligamatcher + det tidigare cupmötet har gjort 12 mål och släppt in 8 stycken mål. Ska tillägas att båda lagen också avslutade perioden med träningsmatcher med varsin match som gick över linan. Det enda mötet mellan lagen på senare år var ett FA cup möte mellan lagen för 3 och ett halvt år sedan som slutade med 1-2 efter ordinarie tid.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 07:16   #2
 
chanixs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 92
Sharp$: 819


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tekniskt sett har Fulham faktiskt bara gjort 6 mål. United gjorde ett självmål som räknas till Fulhams statistik :P

Jag har lirat ganska mycket på Liga-cuppen jag också men jag tog en rak på Fulham istället mycket för att jag inte vet hur truppen kommer att se ut. Är dock relativt säker på att Kacanikclic lirar och då har det hittills blivit bra offensivt spel från Fulham.
chanix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 09:02   #3
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Tror faktiskt Doncaster kan skrälla lite mot Hull idag, som inte imponerat på mig i alla fall. Varit rätt tighta matcher mellan lagen tidigare i The Championship men Doncaster vann 3-1 i en vänskapsmatch för en månad sedan. 2.16 för +0 på Doncaster hos SBOBet testas i alla fall.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 14:27   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Nån som har koll på vrf oddset på Stoke har ökat så mkt? Startade på 1.48 på SBO men ligger nu på 1.77 där.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 18:53   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

2012-08-28 20:45Capital One CupSunderland vs Morecambe HOME TEAM WIN TO NIL FT 40 2.000


Här har vi ett värdespel som heter duga!

http://www.oddschecker.com/football/.../to-win-to-nil

Sunderland kommer med största sannolikhet spela med ett bra lag då deras match i helgen blev inställd och nya spelare som Steven Fletcher och Adam Johnson lär debutera. Sunderland känns giftiga i år och detta utstick är fint. Ni som inte är limmade ta och kika på denna. Jag lassar in dubbla units, första gången jag avviker från mitt flatbet sedan min comeback nu i somras.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ttsuper (+10), hardballs (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 19:35   #6
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
2012-08-28 20:45Capital One CupSunderland vs Morecambe HOME TEAM WIN TO NIL FT 40 2.000


Här har vi ett värdespel som heter duga!

http://www.oddschecker.com/football/.../to-win-to-nil

Sunderland kommer med största sannolikhet spela med ett bra lag då deras match i helgen blev inställd och nya spelare som Steven Fletcher och Adam Johnson lär debutera. Sunderland känns giftiga i år och detta utstick är fint. Ni som inte är limmade ta och kika på denna. Jag lassar in dubbla units, första gången jag avviker från mitt flatbet sedan min comeback nu i somras.
Kör första halvlek över 1.5 mål.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td