Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-28, 09:15   #1
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

2012-08-28 Sheffield Wed - Fulham (Capital One Cup)



Datum: 2012-08-28
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Capital One Cup
Match: Sheffield Wed - Fulham
Period: ft

Spel: Över 2.5
Insats: 8
Odds: 1.875
Bolag: Bet365

Motivering:
Jag kan inte ducka för det här spelet och kusagwa har tidigare nämnt det i en av fotbollstrådarna. Inga laguppställningar är tillgängliga just nu men med statistik på lagens senaste matcher samt tidigare inbördes möten så tycker jag att oavsett spelare på plan så är det väldigt troligt att den går över 2.5. Jag tror även att oddset kan sjunka ända ner mot 1.65 och därför spelar jag den redan nu istället för att vänta på laguppställningarna.

Oddshögsta hittar jag på William Hill till 1.91 men har ej konto där och spelar därför till 1.875 hos Bet365.

Sheffield Wed:
Sheffield Wed - Millwall 3 : 2
Sheffield Wed - Birmingham 3 : 2
Derby - Sheffield Wed 2 : 2
Oldham - Sheffield Wed 2 : 4
Kilmarnock - Sheffield Wed 1 : 4

Fulham:
Manchester Utd - Fulham 3 : 2
Fulham - Norwich 5 : 0
Fulham - Charlton 1 : 2
Milton Keynes - Fulham 0 : 1
Nice - Fulham 0 : 4

Inbördes:
Sheffield Wed - Fulham 1 : 2
Fulham - Sheffield Wed 1 : 1
Sheffield Wed - Fulham 3 : 3
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1), Altarath (+2)

Senast redigerad av Pettzon2 den 2012-08-28 klockan 09:20.
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 09:31   #2
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns värde i spelet, problemet är väl egentligen bara om båda lagen ställer upp med ngn slags b-lags uppställning.. Brukar inte gilla att spela på matcher i de engelska cipperna, allt för ovisa!
Jag väntar till lagen släpps!

BoL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
simonsanken (+1)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 10:24   #3
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Visst finns den risken men med tanke på Sheffields förra cup match mot Oldham (Legague One) där de spelade med en nästintill full trupp och vann på bortaplan med 4-2 ser jag inte hur de ska ställa en sämre trupp på banan idag.

Sen har jag ingen statistik eller annan fakta men av eget tycke så anser jag att när det byts runt i truppen så skadas defensiven mer än offensiven oavsett lag. Det anser jag oavsett om det är en helt ny backlinje eller om det är mittfält/anfallare som inte har koll på eller hjälper till i försvaret.
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 10:29   #4
 
chanixs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 92
Sharp$: 819


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Finns värde i spelet, problemet är väl egentligen bara om båda lagen ställer upp med ngn slags b-lags uppställning.. Brukar inte gilla att spela på matcher i de engelska cipperna, allt för ovisa!
Jag väntar till lagen släpps!

BoL
Fulhams's juniorer är väldigt offensiva av sig. I detta fallet vore det inget negativt att Fulham ställer ut B-laget, frågan är hur Sheffield gör. De har jag ingen koll på.
chanix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 10:51   #5
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Enligt previewn på soccernet:

"Sheffield Wednesday boss Dave Jones could name an unchanged side against Fulham in the Capital One Cup.

Manager Martin Jol will rest three or four first-team players while Clint Dempsey will be missing once more after being dropped for becoming distracted by interest from Liverpool.

Philippe Senderos is unavailable because of a foot injury."
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 11:02   #6
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Enligt previewn på soccernet:

"Sheffield Wednesday boss Dave Jones could name an unchanged side against Fulham in the Capital One Cup.

Manager Martin Jol will rest three or four first-team players while Clint Dempsey will be missing once more after being dropped for becoming distracted by interest from Liverpool.

Philippe Senderos is unavailable because of a foot injury."
snyggt, hakar på med en medelpeng, ofta vilar man sina offensiva spelare och låter deffensiven spela ihop sig mer.
väl rekat och så hoppas vi på mkt mål ikväll
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 11:25   #7
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 56
Sharp$: 1175

Blandat
Stats: 183 - 198 - 27
ROI: 102.95%
Vinstprocent: 48.03%

Standard

Vet inte om detta kan vara till någon hjälp men hittade det när jag surfa runt lite idag "Att alla lag under PL måste ställa upp med ett riktigt starkt lag annars riskerar dom böter" Kan det stämma? I så fall får man lite bättre info om eventuella laguppställningar.

http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...ce=twitterfeed

Spoiler:
Football League clubs are under strict orders not to play weakened teams in the League Cup this season – but the Premier League teams can do as they please.

The new rule has been introduced in the newly named Capital One Cup in an effort to ensure supporters get value for money but has provoked anger.

Aggrieved managers at Football League clubs feel it is blatantly unfair to have different rules for different teams in the same competition and raised the issue at a recent LMA meeting.
Akabodil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-29, 08:39   #8
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Gick inte denna gången tyvärr!
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td