Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-09, 09:42   #1
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 6
Standard

Fotboll, söndag 9 december.


Vad tror ni om matcherna idag? Finns mycket pengar att tjäna i Premier League där oddsen är riktigt höga på dagens matcher.

Jag går nog på Cityseger (fördel av hemmaplan samt Utd:s skadeproblem), 1 i Everton - Spurs samt ett kryss på The Bouleyn Ground mellan West Ham och Liverpool?

Vad finns det annars för bra tips idag?
mataxe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 09:44   #2
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Vilka saknar United, och vad betyder dessa avbräck?

Varför Everton? Varför oavgjort i London?

Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 09:48   #3
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 724


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nani, kagawa, Valencia, Vidic, Anderson missar dagens match för United. Med dessa skador så ska det inte gå att slå City enligt mig. Men man kan inte räkna bort ferguson någongång, kanske har mörkat Vidic skada som det ryktas om och att han är med idag? Jag hoppar den matchen iaf
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 09:50   #4
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 724


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Däremot är överspelet i Everton-Tottenham riktigt bra i mina ögon. Tottenham har skador i den defensiva delen av laget och Fellaini och Jelavic är heta som fan. Tottenham saknar däremot Bale också men får tillbaka Adebayor. Defoe har varit riktigt bra på slutet och Dempsey har också imponerat. 2-1 Everton?
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 09:53   #5
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 6
Standard

United saknar Cleverley, Kagawa, Valencia, Nani, Anderson och inte minst då kapten Vidic. Dessa avbräck är ju enormt tunga, speciellt hade man ju behövt en Vidic som styr och ställer i försvaret, just försvaret som sett väldigt dåligt ut på det senaste, kommer det chanser så kommer City att utnyttja dom direkt. City har ju dock också skadeproblem, men inte lika stora; Kolarov, Richards och Rodwell är inte med idag. Det ryktas om att Silva, Clichy och Milner är tillbaka och kan medverka i dagens match, oerhört bra för City om det stämmer.

Everton tror jag på eftersom det är ett grymt starkt och tungt hemmalag, Spurs som är lite tunna stundtals och dessutom saknar sin absoluta superstjärna Gareth Bale. Magkänslan säger 1:a, men det kan självklart gå hur som helst i denna match. Fellaini som målskytt kanske man borde lägga pengar på?

West Ham - Liverpool, två lag som har svårt att göra mål. West Ham kommer ju dock ifrån en oerhört stark seger emot Chelsea, Suarez är avstängd för Pool. Kanske borde lägga en 1:a i denna match istället? Andy Carroll får givetvis inte spela idag för West Ham då han är inlånad ifrån Liverpool.
mataxe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 10:03   #6
 
Krille25s avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 982
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

Nani, kagawa, Valencia, Vidic, Anderson har ju varit skadade hur länge som helst nu,värdet ligger ju helt klart i 2an i denna match runt 3ggr på united spelar jag alla dagar i veckan ialla fall.Man c är jag dessutom inte imponerad av,tror dock mer på överspelet här då det lär bli en hel del mål
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 10:19   #7
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

3.50 helt givet för mig på Man.United i detta derby. 3-units

Sen dubbla pengarna på Everton som är i bra form. Daxs för en vinst nu. 6-units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 11:01   #8
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 168
Standard

Vad ska man lägga bet365s 250kr på i City-United? Funderar på att lägga 250kr innan på blgm och sen ta en "chanspeng" live på att något av lagen vinner lite beroende på hur inledningen ser ut...

Senast redigerad av flip-flop den 2012-12-09 klockan 11:02.
flip-flop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 11:06   #9
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus Visa inlägg
Däremot är överspelet i Everton-Tottenham riktigt bra i mina ögon. Tottenham har skador i den defensiva delen av laget och Fellaini och Jelavic är heta som fan. Tottenham saknar däremot Bale också men får tillbaka Adebayor. Defoe har varit riktigt bra på slutet och Dempsey har också imponerat. 2-1 Everton?
På vilket sätt menar du att Jelavic är "het som fan"? Han gör ju inte mål iallafall.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 12:53   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Lägger mina 250 kronor pregame på att Balotelli gör mål. Det här är hans typ av matcher, ni minns väl förra året? "Why allways me". En spelartyp som älskar att sticka ut och vara en nagel i ögat på motståndarlaget och deras fans. Precis som Adebayor i Tottenham.
Risken för övertändning finns men man kan tycka att han är professionell nog att ta ut det på bollen istället för andra spelare.

Nå får vi se samma T-shirt denna match eller har han skaffat en ny?
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 13:11   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Balotelli startar på topp också. Lägger en liten peng på att han gör första målet till 7.50 också!
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 17:56   #12
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3105
Standard

Liverpools 3-2 mål var det OG eller Shelvey?
Har nämligen bettat shelvey att näta (1050 SEK till 6.75 odds) och det såg minst sagt ut å va han, nu står det OG på livescore.com


Edit: Någon som vet vilka unibet går efter?

Senast redigerad av marling den 2012-12-09 klockan 18:02.
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 18:05   #13
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
Liverpools 3-2 mål var det OG eller Shelvey?
Har nämligen bettat shelvey att näta (1050 SEK till 6.75 odds) och det såg minst sagt ut å va han, nu står det OG på livescore.com


Edit: Någon som vet vilka unibet går efter?
Vet inte vilka Unibet går efter men på premierleague.com står det OG tyvärr..
http://www.premierleague.com/en-gb/m...m-vs-liverpool
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td