Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-09, 16:52   #1
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dulee Johnson har sett rött endast 1 gång.


Hittade ett intressant spel hos Betsafe under "Almost Anything", nämligen följande:
Citat:
12:00 How many red cards will Dulee Johnson receive in Superettan in 2013? | Sweden Football Specials | Sweden | Almost Anything
Winner

Over 1.5 2.20
Under 1.5 1.60
Under till 1.60 anser jag vara extremt bra. Visst Drulle är en erkänd strulpelle inom svensk fotboll, men när han väl är på banan håller han sig faktiskt där. Under 9 säsonger och 203 matcher med Häcken samt AIK har han endast fått rött kort 1 enda gång (källa: http://svenskfotboll.se/superettan/p...3255&instant=1). Risken att han då skulle se rött 2 gånger denna säsong måste vara minimal.

Betsafe har även en linje på om han spelar över eller under 12.5 matcher (där jag för övrigt skulle rekomendera över till 1.85, men tycker detta spel är bättre). Och om den linjen stämmer någorlunda måste det ju Dulee helt klart ha skaffat sig en ny spelstil för att det här spelet ska vara i fara.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:00   #2
 
surrelitos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: AIK
Inlägg: 117
Sharp$: 98


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Risken att han blir utslängd innan 12.5 matcher känns ju stor, han har väll blivit kickad från 2-3 klubbar efter gnaget. Vad händer med bettet om han får dojan? Han är en bra spelare, men tvivlar på att han kommer styra upp sitt egna nylle
surrelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:00   #3
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Hittade ett intressant spel hos Betsafe under "Almost Anything", nämligen följande:

Under till 1.60 anser jag vara extremt bra. Visst Drulle är en erkänd strulpelle inom svensk fotboll, men när han väl är på banan håller han sig faktiskt där. Under 9 säsonger och 203 matcher med Häcken samt AIK har han endast fått rött kort 1 enda gång (källa: http://svenskfotboll.se/superettan/p...3255&instant=1). Risken att han då skulle se rött 2 gånger denna säsong måste vara minimal.

Betsafe har även en linje på om han spelar över eller under 12.5 matcher (där jag för övrigt skulle rekomendera över till 1.85, men tycker detta spel är bättre). Och om den linjen stämmer någorlunda måste det ju Dulee helt klart ha skaffat sig en ny spelstil för att det här spelet ska vara i fara.
Denna åker omedelbart in i portföljen. Mkt motbjudande spela hos Betsafe men får väl låna polarns konto. Blir spännande och se hur mkt dom tar på detta.

Tack för tipset!
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:02   #4
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Känns ju som halva grejen med spelet. trolitvis drar han ju till en annan liga och då är ju spelet hemma? eller?
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:07   #5
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Känns ju som halva grejen med spelet. trolitvis drar han ju till en annan liga och då är ju spelet hemma? eller?
Ja jag tar för givet att spelet står oavsett om han spelar ens en match eller ej. Står ju inget krav på att han måste spela ett minimum antal matcher.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:11   #6
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Mamma mia! vad har hänt med Betsafe. Fick igenom 3k till 1.60.
Polarn har ett drömkonto!

tack för tipset, jättevärde där känns det som

13-14 känns mer korrekt

Senast redigerad av kriga den 2013-01-09 klockan 17:22.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:15   #7
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Är jag den enda som tycker att det är galet att låsa sina pengar under en så lång period?
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:17   #8
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Denna känns bra... Spelet ska stå sig även om han lämnar superettan i förtid eller inte ens spelar en enda match enligt deras livechat... så vi kör på!
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:19   #9
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Är jag den enda som tycker att det är galet att låsa sina pengar under en så lång period?
Varför är det så galet?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:30   #10
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Är jag den enda som tycker att det är galet att låsa sina pengar under en så lång period?
Värde är värde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:30   #11
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Är jag den enda som tycker att det är galet att låsa sina pengar under en så lång period?
Beror på vad du bedömer korrekt odds till. Jämför då med den ränta du får hos en bank netto (efter skatt).
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:46   #12
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Värde är värde.
Ju längre tidsram på spelet, desto större EV krävs på spelet för att man även måste räkna in bankränta (eller motsvarande), men i detta fall anser jag att värde är tillräckligt stort för att överleva bankräntan med råge.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 18:28   #13
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Statistiskt så finns det värde, det hållar jag absolut med om. Jag är kanske naive i mitt tänkande men jag tror nog att det kommer komma fler värdespel som är minst lika bra som denna under samma period och vill därför inte att en del av kassan ska vara låst.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 18:43   #14
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Statistiskt så finns det värde, det hållar jag absolut med om. Jag är kanske naive i mitt tänkande men jag tror nog att det kommer komma fler värdespel som är minst lika bra som denna under samma period och vill därför inte att en del av kassan ska vara låst.
Har du bra MM så kanske du lägger 2% av rullen på detta spel och det är inte så farligt att ha låst, tycker iallafall jag.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-11, 15:50   #15
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 2234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Hittade ett intressant spel hos Betsafe under "Almost Anything", nämligen följande:

Under till 1.60 anser jag vara extremt bra. Visst Drulle är en erkänd strulpelle inom svensk fotboll, men när han väl är på banan håller han sig faktiskt där. Under 9 säsonger och 203 matcher med Häcken samt AIK har han endast fått rött kort 1 enda gång (källa: http://svenskfotboll.se/superettan/p...3255&instant=1). Risken att han då skulle se rött 2 gånger denna säsong måste vara minimal.

Betsafe har även en linje på om han spelar över eller under 12.5 matcher (där jag för övrigt skulle rekomendera över till 1.85, men tycker detta spel är bättre). Och om den linjen stämmer någorlunda måste det ju Dulee helt klart ha skaffat sig en ny spelstil för att det här spelet ska vara i fara.
Denna gick vägen eller?
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td