Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-09, 17:19   #1
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 10
Sharp$: 467


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Juventus - Milan 2013-01-09


Juventus - Milan i Coppa Italia. 1.85 3.60 4.00 (Bet365).

Intressant drabbning mellan italienska jättar. Tycker att Milan har odds att testas. Oddset är på väg ner på Milan och med ganska bra form (bortsett från Roma-plumpen) dessutom. Juve som senast torskade mot Sampdoria hemma känns avlägset i mina ögon. Har inte sett mycket italiensk fotboll då jag ej har Tv4sport extra, men om man ser på statistik och med några plöjda referat angående senaste matcher osv, finner jag att Juve kan få problem ikväll.

Chiellini och Marchisio borta ikväll. Enligt Svenskafans tror de på att Buffon sitter på bänken och att Storari står i mål. Och dessutom skall Matri få chansen bredvid Atommyran på topp.

Milan spelar med bästa möjliga lag. Vet ingenting om Robinho, möjligen på bänken. Annars väntad elva.

Jag kör:

Rak 2a --> 4.00, 1/5 units
X2 --> 1.95, 4/5 units
calle_2k är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-09, 17:32   #2
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Fan vad kul att det börjar bli mer rekar på sidan!
Bra jobbat!


I
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td