Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-21, 15:24   #16
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Detta är inte rätt forum-del för service plays. Diskussioner om ryggningar och annat OT rensat. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-21, 18:11   #17
 
Rojiblancos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Knivsöder
Inlägg: 514
Sharp$: 1005

Hoppas att du har lämnat
Stats: 173 - 153 - 18
ROI: 101.86%
Vinstprocent: 53.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Roji, hur bra är Hannover? Nu spelar det inte så stor roll för jag har redan mina spel på Anzhi lagda, men du har bättre koll på tyskland än jag och jag vill gärna veta vad du tror.

Gillar Hannover då man är ett riktigt överspels lag, man bjuder ofta upp.
Dessutom så är man riktigt farliga på hemmaplan. I oktober / November bjöd man på ett par 3 poängare men sen dess har man hållit tätt och vunnit varenda fight förutom två oavgjorda mot Dortmund samt Schalke så uträknade är dem inte enligt mig, dock så så har Azhi ett riktigt bra lag men som inte behöver gå för vinst. Man lever mycket på mittfältare Huntzhil, Schimdebach och Mame Diiuf.(vet inte hur dem prioriterar här i EL men de lär spela)

Men hade nog gått på det inslagna över spelet i den här matchen också ; )
__________________
Vin är för dom som tror...
Öl är för oss som vet!

Senast redigerad av Rojiblanco den 2013-02-21 klockan 18:13.
Rojiblanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 08:14   #18
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 4
Sharp$: 51
Standard

Vem trodde att Newcastle skulle vinna borta!? Det tycker jag var starkt jobbat faktiskt!
Dowmatic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 15:48   #19
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 32
Sharp$: 714
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dowmatic Visa inlägg
Vem trodde att Newcastle skulle vinna borta!? Det tycker jag var starkt jobbat faktiskt!
Håller med
amarinho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td