Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-05, 17:38   #1
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

5/3 Kl 20:00 Holland Jupiler League


Ni som har följt tråden jag startade om kvällen omgång kommer säkert känna igen en del av spelen här. Jag kommer att spela på 3 matcher ikväll och det kommer att bli några sidospel som känns bra samt några 1x2.

AGOVV - Maastricht
Spel: AGOVV-0,5 @ 1.95 Bet365
Insats 3u (1.5%)

Detta spel är ett klart spel på form, motivation och även ill viss del klass. AGOVV som jag har rekat ett par gånger med framgång är mitt uppe i en bra streak och jag ser god möjligheter att den förlängs ikväll.

Som jag tjatat om tidigare så har förstärkt riktigt bra, faktiskt i alla led i form av Edgar Manucharyan, René van Dieren och Jop van der Linden. Detta är något tränaren tog upp nyligen där han ockå berättade att playoff är ett mål som ska uppnås.

Med den form man har och den form Maastricht har, hemmaplansfördel, motivationsfaktorn att AGOVV kan nå playoff och Maasricht får svårt att hämta igen 10 poäng eller mer för att komma ikapp. Maastricht har visserligen ett ganska lätt program kvar och skulle med lite tur kunna ta hem en kvalplats genom periodvinst, men det känns oerhört långsökt. Hemmavinst till nästan dubbla pengarna känns generöst.

Enda orosmolnet är 3 raka förluster för AGOVV mot just Maastricht, i övrigt har de plusstats på Maastricht.


Den Bosch - Helmond
Spel: Helmond+0.0 @ 2.29 Bet365
Insats 2u (1%)
Spel: Båda lagen gör mål @ 1.61 Bet365
Insats 4u (2%)

Här tycker jag faktskt att bolagen har satt oddset på Helmond lite vl snett. Varför har man Den Bosch som så stor favorit? För att de är i bra form? 2-3-3 efter nyår med vinster mot Omni och Dordrecht som båda tillhör de svagare lagen i serien. Det enda resultatet som imponerar är 1-1 borta mot Zwolle. Är det för att den Bosch är så bra hemma? 5-5-4 och ingen seger hemma mot lagen framför skrämmer inte.

Helmon kanske inte är ligans bästa bortalag, men de har 4 raka segrar och fina möjligheter till att nå en kvalplats. Har dessutom fina stats mot den Bosch sista 4 möten med 3 segrar och en oavgjord. Man innehar dessutom seriens i särklass bästa målskytt och har lyckats bra med att försvara sig dessa vinster. Undantaget senaste matchen där man fick släppa in 2 bollar, trots det vann man med 5-2 mot Volendam.

Den Bosch är ett av serien mest ojämna lag, det enda som känns pålitligt med det laget är att man sällan håller nollan och att de oftast gör mål. Endast mot Telstar och i krossen av Maastricht har man lyckats på hemmaplan och endast Graafschap och RBC har nollat den Bosch hemma.

Att Helmond gör mål ser jag en självklarhet, 12 mål på 4 senaste matcherna känns bra.


Eindhoven - Emmen
Spel Emmen+0.5 @ 1.80 Bet365
Insats: 4u (2%)
Spel Emmen @ 3.50 Bet365
Insats: 1u (0.5%)

Detta spel baseras enbart på känsla av timing. Eindhoven vilade spelare i förrförra omgången för att säkra en plats i playoff i förra omgången. Detta faktum gör att Eindhoven inte har något att spela för mer denna säsong till playoffen startar eftersom de inte kan gå upp direkt och inte kan åka ur. Så fram till playoffen är det bara för Eindhoven att spela fotboll och ha kul. Nu tror jag dock att det är perfekt timing för Emmen att utnyttja Eindhovens baksmälla och på så sätt ta ett stort kliv mot nytt kontrakt.

Att Emmen dessutom har 6-1-1 de senaste 8 matcherna på Eindhoven känns som en bra bonus. Sista spelet är på chans, men värdet känns soklart.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 20:05   #2
 
GODZILLAs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 0
Standard

Tack tack!
__________________
Fortsätt kasta stenar på blåvita bussar.
GODZILLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 21:01   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

4-0-1 och plus 8.99u.. kvällens sista spark tog Helmond från push till förlust sp med maxflyt hade det varit 4-1-0 och plus 10.99u.

Men jag är helt klart nöjd, hoppas ni vågade rygga denna gång.. Gått lite knackigt sista två-tre försöken. Men back igen hoppas jag.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 21:06   #4
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Så skönt man ryggade emmen och AGOVV
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 21:06   #5
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Snyggt spelat. Vet att du kan leverera, även om det går snett i perioder så är det inget jag tvivlar på, så är det ju inom betting. Ryggade inte själv men creds till de som jobbar ihop rekar och postar. Tummen upp.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 21:11   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Så skönt man ryggade emmen och AGOVV
Bra val
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 21:12   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Snyggt spelat. Vet att du kan leverera, även om det går snett i perioder så är det inget jag tvivlar på, så är det ju inom betting. Ryggade inte själv men creds till de som jobbar ihop rekar och postar. Tummen upp.
Absolut, det gäller att hitta tillbaka. Hoppas att man kan fortsätta. Har haft bra kontroll sen jag stängde min spread. Ryggar mycket duktiga och lägger enbart spel själv där jag har koll. Hoppas konceptet blir vinnade.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 21:18   #8
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Låter bra det.
Känner igen det här med att det går sämre när man har spread uppe.
Jag vet inte om man vill bevisa nånting eller vad det beror på? Men iallafall så brukar det gå sämre att levera (iofs så är det så nästan inom allt, "när man ska visa upp nåt" ).

Iallafall, än en gång, snyggt jobbat. Även om jag inte ryggar så följer jag iallafall de flesta spel av de jag känner igen i forumet och tycker det är jäkligt skoj att både följa matcherna och läsa rekar. Så keep up.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 09:53   #9
 
Froggystyles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Borås
Inlägg: 79
Sharp$: 0
Standard

dNa:

Så du menar att det är mycket snack och liten verkstad vad gäller när du ska "visa upp den" haha





DEN lille?
__________________
StartKassa: 5 000:-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Kassan: 5 000:-
Lagda spel: 0
Vinster: 0
Förluster: 0
Push: 0
+/- : 0 units


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Froggystyle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 11:47   #10
 
kimpoes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 31
Sharp$: 411
Standard

Riktigt bra rekat där Robin.D !
Jag ryggade AGOVV som var avgjord i halvtid och Den Bosch matchen
Keep em coming!
kimpoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 11:52   #11
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kimpoe Visa inlägg
Riktigt bra rekat där Robin.D !
Jag ryggade AGOVV som var avgjord i halvtid och Den Bosch matchen
Keep em coming!
Will do my best!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 14:01   #12
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Froggystyle Visa inlägg
dNa:

Så du menar att det är mycket snack och liten verkstad vad gäller när du ska "visa upp den" haha


DEN lille?
Kan ju sägas att du inte är lika vass på att skoja med folk som på att reka
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td