Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-04, 11:54   #1
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

04/04 fotbolls tips?


Någon som har tips inför dagens fotboll?
Iceberri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 12:04   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har lirat Öster -1.5 mot Sirius i cupen. Det är klasskillnad mellan lagen och räknar med överkörning!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 12:14   #3
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

Känner mig lite osäker på den matchen, sirius går som tåget i cupen.
Tänkte lira en trippel på 3 stensäkra enligt mig: norrköping-djurgården (1)
Tjeckien-tyskland handboll (2)
Ålborg-nordstjälland (2)
Känns rätt stabilt, någon som ryggar?
Iceberri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 12:44   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iceberri Visa inlägg
Känner mig lite osäker på den matchen, sirius går som tåget i cupen.
Tänkte lira en trippel på 3 stensäkra enligt mig: norrköping-djurgården (1)
Tjeckien-tyskland handboll (2)
Ålborg-nordstjälland (2)
Känns rätt stabilt, någon som ryggar?
Varför en trippel, vrf inte singla om de nu är stensäkra? Och vrf är de "stensäkra"? Och nej ryggar inte
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 13:03   #5
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

Känner mig jävligt sugen på trippeln, känns som en mycket bra dag.
Tyskland vinner 19/20 av matcherna mot tjeckien. Den nya tyska handbollsgenerarionen är en klass för sig samt ett väldigt fint skadeläge. 1.50 är överods
Norrköping mkt stark hemma lag som har vunnit 5 av 6 mot djurgården. Matchen mot mjällby var 70-30 bollinnehav och en rättvis vinst borta.
Midtjylland är den som är mest osäker men för att stabilisera sig i toppstrideb krävs en vinst här mot ålborg som är i en svacka.
Iceberri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 13:12   #6
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1739

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iceberri Visa inlägg
Känner mig jävligt sugen på trippeln, känns som en mycket bra dag.
Tyskland vinner 19/20 av matcherna mot tjeckien. Den nya tyska handbollsgenerarionen är en klass för sig samt ett väldigt fint skadeläge. 1.50 är överods
Norrköping mkt stark hemma lag som har vunnit 5 av 6 mot djurgården. Matchen mot mjällby var 70-30 bollinnehav och en rättvis vinst borta.
Midtjylland är den som är mest osäker men för att stabilisera sig i toppstrideb krävs en vinst här mot ålborg som är i en svacka.
haha woot?

tänk lite nu, analysera hitta information...
Ja sitter på tjeckien dnb 3.30 tyskarna saknar roggisch,kaufmann och glandorf medan tjeckerna har Jicha,Horak,Stochl och Juricek som alla skulle ta en startplats i de tyska laget? spela tjeckien om ngt.
Den nya tyska handbollsgeneration är fruktansvärd? de har sitt sämsta landslag på nästan 15år.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+5), bettingmaster (+3)

Senast redigerad av eklund81 den 2013-04-04 klockan 13:13.
eklund81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 14:09   #7
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Jag har lirat Öster -1.5 mot Sirius i cupen. Det är klasskillnad mellan lagen och räknar med överkörning!
Låter rimligt, det är även värt att tänka på att matchen spelas inomhus i Tipshallen med allt vad det innebär av underlag etc. något som Öster själva menade i dagens nummer av Smålandsposten kommer att gynna dem extra mycket.
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 14:32   #8
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

BLGM i mötet Norrköping-Dif är intressant. Senaste fem mötena mellan lagen har slutat 2-1,1-1,1-1,2-1,1-3. Djurgårdens defensiv imponerade inte förra helgen när man gick på pumpen rejält och hade redan efter första halvleken ett underläge med 3-0 som matchen sen också slutade. Djurgården spelade upp sig märkbart i andra halvlek samtidigt som Helsingborg inriktade sig på att hålla nollan. Djurgården har en stark offensiv med Erton i spetsen och innan mötet mot Helsingborg så hade dom inte gått av planen mållösa på nio matcher. Norrköping offensiv har också imponerat under försäsongen och senast mot Mjällby i den Allsvenska premiären då dom enbart gått mållösa en match av nio matcher under 2013. Norrköping saknar också sin första målvakt David Mitov Nilsson till kvällens match vilket är ett plus för spelet men annars så är det samma trupp som senast. Båda lagen satsar också fullt ut på cupen och då det är en utslagsmatch så går både lagen för vinst. Bet365 - 1.83.

Senast redigerad av Melvin den 2013-04-04 klockan 14:39.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 14:44   #9
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 120
Sharp$: 1739

ussports
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 126.82%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
BLGM i mötet Norrköping-Dif är intressant. Senaste fem mötena mellan lagen har slutat 2-1,1-1,1-1,2-1,1-3. Djurgårdens defensiv imponerade inte förra helgen när man gick på pumpen rejält och hade redan efter första halvleken ett underläge med 3-0 som matchen sen också slutade. Djurgården spelade upp sig märkbart i andra halvlek samtidigt som Helsingborg inriktade sig på att hålla nollan. Djurgården har en stark offensiv med Erton i spetsen och innan mötet mot Helsingborg så hade dom inte gått av planen mållösa på nio matcher. Norrköping offensiv har också imponerat under försäsongen och senast mot Mjällby i den Allsvenska premiären då dom enbart gått mållösa en match av nio matcher under 2013. Norrköping saknar också sin första målvakt David Mitov Nilsson till kvällens match vilket är ett plus för spelet men annars så är det samma trupp som senast. Båda lagen satsar också fullt ut på cupen och då det är en utslagsmatch så går både lagen för vinst. Bet365 - 1.83.
Tycker också denna är fin. Sitter på över 2.25. En anna faktor som jag ser positiv är konstgräset som kommer hålla bollen rullande . Sen sä är ju vädret helt ok
eklund81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 15:25   #10
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 111
Standard

Är dålig på Europa league, till er som kan, är inte lazio till 3.30 lite högt?

Öster -1.5 till 2.68 är spelat.

Senast redigerad av nasjossonjon den 2013-04-04 klockan 15:27.
nasjossonjon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 15:38   #11
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Djurgårdens försvar är inte direkt i toppslag, gillar också över 2.25 i Peking - DIF på ett konstgjort underlag.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 15:38   #12
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Jaru, vad ska man spela på idag? Europa League? Tillåt mig att spekulera.

Kvartsfinaler
Chelsea-Kazan
-Underspel, stort bollinnehav av chelsea och flest hörnor till hemmalaget
Tottenham-Basel
-Gör bale mål igen? tror så
Fenerbahce-Lazio
-Båda lagen gör mål? kanske, lazio har inte direkt hållit tätt bakom, men kan fener göra hål på dom?
Benfica-Newcastle
-Hemmalaget lär dominera, mål av Cardozo?
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 15:39   #13
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
Jaru, vad ska man spela på idag? Europa League? Tillåt mig att spekulera.

Kvartsfinaler
Chelsea-Kazan
-Underspel, stort bollinnehav av chelsea och flest hörnor till hemmalaget
Tottenham-Basel
-Gör bale mål igen? tror så
Fenerbahce-Lazio
-Båda lagen gör mål? kanske, lazio har inte direkt hållit tätt bakom, men kan fener göra hål på dom?
Benfica-Newcastle
-Hemmalaget lär dominera, mål av Cardozo?
Jag är inte så säker på att Bale spelar idag.
nasjossonjon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 15:49   #14
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Djurgårdens startelva: Höie,Nymann-Mikelsen, Östberg, Pedersen, Arvidsson. Amartey, Chibsah, A Johansson, Luis Solignac, Span, Erton.

Känns bra för spelet. Östberg imponerade inte alls senast och den andra mittbacken Pedersen gör sin första tävlingsmatch efter en korsbandsskada. Offensivt läggs mycket av hoppet till Erton, Span gjorde också ett övertygande inhopp senast och Solignac tar förhoppningsvis vara på chansen.

Norrköpings elva: Lindberg - Falken, Skjönsberg, Wiklander, Florén - Smedberg, Fransson, Johansson, Telo - Thorvaldsson, Nyman.

Matchen börjar 17:30 och SVT sänder den.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 15:55   #15
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Wow, hade inte kollat oddsen på EL men underspelet i Benfica - Newcastle lockar en del med tanke på Newcastles senaste matcher i Europa och skedet i turneringen.

EDIT: 1.84 för under 2.75 hade jag i åtanke.

Senast redigerad av Donald den 2013-04-04 klockan 16:01.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td