Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-08, 12:03   #16
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Kommer posta mina rekar för ikväll här och i tillhörande tråd.

Match: Zwolle - AGOVV
Spel1: AGOVV 1u @ 3.70
Spel2: AGOVV+0,5 2u @ 1.875
Spel3: Över 2.5 2u @ 1.73
Bookie: Bet365

Jag kommer fortsätta rida på AGOVV's fina form, spricker det ikväll så gör det. Men jag kan inte blunda för 3.70 på raka 2:an samt nästan 1.90 och X2.

AGOVV är som sagt i galen form och har kört över flera lag efter nyår, de har precis som Zwolle goda chanser att plocka en playoff-plats. Inbördes stats visar 1-1-3 för AGOVV borta mot Zwolle. 40% av matcherna har AGOVV plockat poäng och de ligger en bit under oddsen.

Ponera att AGOVV vinner idag, då har de vunnit 33% av sina bortamatcher mot Zwolle och oddset behöver 27-28% för att ge en avkastning i långa loppet. Plockar de poäng kommer de upp i plockade poäng i 50% matcherna borta vilket inte riktigt motsvarar oddset matematiskt.

MEN, Zwolle visade sig mänskliga senast och fick stryk med klara 3-0 mot Cambuur och fick dessutom ett rött kort på en av sina ordinarie anfallare, Cecilio Lopes som startat 22 matcher i år och gjort 5 mål.

Nu finns det visserligen fler målskyttar i laget, men det är aldrig bra att tappa startspelare.

Gör det som känns rätt här, men AGOVV som har 5-3-0 senaste 8 och kommer med en 5-1 vinst i rygger känns som bästa spelet i denna match. Kommer även lira över då AGOVV har glänst offensivt sista tiden men även släppt in mål i 3 raka matcher. Tilläggas kan väl sägas att AGOVV vann 2-0 i hemmamötet i premiären och är 2-1 sista 3 matcherna på Zwolle, dock bägge hemma.


Match: Helmond Sport - Fortuna
Spel: Helmond -1,5 2u @ 2.10
Bookie: Bet365

Fortuna tog en behövlig seger mot bottenkonkurrenten Telstar i förra omgången medan Helmond tappade krysset mot Den Bosch på stopptid borta.

Fortuna 0-5-10 på bortaplan i år, med behövliga poäng i bagaget och andrum med 7 poäng ned till Oss på nedflyttningsplats. Visserligen har Oss ett par matcher att hämta igen, men de har många topplag kvar att möta och de kommer sannolikt få det tufft att hota. Skulle de ta sig förbi något lag i tabellen så är det Telstar som är usla just nu och Fortuna kommer att klara sig.

Helmond som aspirerar på Playoffplats lär inte vara nöjda med att förlorat poängen senast och kommer på hemmaplan göra det som krävs av laget. Voskamp fortsätter att ösa in mål och 2-0 hemma mot ett lag som Fortuna ska man fixa om man är intresserad av att spela i Eredivisie nästa år.

Fortuna har en del avbräck också (tack erixon)

Zarko Grabovac (avstängd)
Rick Geenen (skadad)
Gino Facenna (skadad)
Charlie vd Ouweland (skadad)
Marc Mboua (skadad)
Harrie Gommans (tveksam)



Match: Den Bosch - Volendam
Spel: Den Bosch 2u @ 1.83
Bookie: Bet365

Den Bosch visade styrka och tog tre poäng mot Helmond senast. Man har nu två raka segrar och innan dess ett kryss mot Zwolle borta vilket är ett bra resultat. Jag anar en svit byggas upp och Volendam som inte har något att spela för känns som en bra uppgift om man ska bygga på denna svit.

Inbördes ser inte bra ut då Volendam har plusstats sista 4 mötena, men de har i ligan inte vunnit på 5 senaste matcherna. Tror att Den Bosch är sugna på att vinna denna period och ta sig till kvalet.

Fortsätter Caracciolo att leverera baljor så blir det vinst här, Volendam är ett ganska mediokert bortalag med 2-5-6 och jag har svårt att se att de har kvalitet nog att ta poäng ikväll i detta skeda av säsongen.



Som ni ser så spelar jag mycket på form, motivation och på lag som har mycket att vinna tabellmässigt. Känner ni inte för något/några/alla av spelen så råder jag er att avstå.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 12:10   #17
 
erixons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 309
Sharp$: 1152


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra sammanställning, håller med om mycket.
Kommer också testa AGOOV till fina odds!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
erixon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 12:39   #18
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Jag testar AGOVV DnB

Fick konstruera min egen på Betfair genom att spela singlar på X och 2.

Blev 2.85 i odds, inte dumt!

Total insats: 2/10 Units
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 12:43   #19
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Jag testar AGOVV DnB

Fick konstruera min egen på Betfair genom att spela singlar på X och 2.

Blev 2.85 i odds, inte dumt!

Total insats: 2/10 Units
Fint odds, tror DnB stor i 2.59 på bet365.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td