Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-08, 21:51   #16
UKM
 
UKMs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 20
Standard

Vi ska arga oss över jupiler league lite tills vi inte är bittra längre och kan lägga nya friska spel med goda förhoppningar Gillar dina rekar Robin, dom är alltid genomtänkta och att sedan mänskliga faktorn och saker som man inte kan förutse inträffar är ju bara upp till oss som ryggar dina spel att acceptera. Nu var det inte dina rekar som skapade minus utan lite andra spel som i ärlighetens namn inte var genomtänkta.

Keep it up.
UKM är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 22:01   #17
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av UKM Visa inlägg
Vi ska arga oss över jupiler league lite tills vi inte är bittra längre och kan lägga nya friska spel med goda förhoppningar Gillar dina rekar Robin, dom är alltid genomtänkta och att sedan mänskliga faktorn och saker som man inte kan förutse inträffar är ju bara upp till oss som ryggar dina spel att acceptera. Nu var det inte dina rekar som skapade minus utan lite andra spel som i ärlighetens namn inte var genomtänkta.

Keep it up.
Känner igen det där, mitt största problem! Men har kontrollerat mig i en vecka nu. Inga impulsspel och bara egna spel där jag tror mig ha koll. Dvs Holland jupiler och Belgien jupiler.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-08, 22:56   #18
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Läste precis en matchrapport på Helmonds hemsida. Lite knackig översättning men det jag kunde utläsa var att planen var i mycket dåligt skick och att Fortuna Sittard inte ville bidra med någon offensiv fotboll. Fullt förståligt.

Helmond hade chans på ett tidigt ledningsmål då Voskamps lobb rensades på mållinjen av en försvarare. Samt någon halvchans till. Sittard hävdade sig endast på fasta situationer som det verkar.

I andra gick Sittard ut ännu mer defensivt och Helmond fick inte till det. Voskamp hade antingen en bra djupledslöpning eller pass i djupled som inte gav utdelning (översättningen lite oklar).

Så på det hela taget var mitt spel/rek på -1.5 ganska dåigt, ber om ursäkt för det.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-09, 06:34   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 80
Sharp$: 110
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ronne84 Visa inlägg
Spelar

Zwolle - AGOVV Över 2,5 mål
Den Bosch - Volendam, 1:a Inställd
Helmond Sport - Fortuna -1
Telstar-Excelsior 2:a

Tack för bra rekar...Nu kör vi
Plussade lite igår...Synd på Den Bosch matchen bara.
Ronne84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td