Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-22, 13:03   #16
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nej, det högsta jag hittade också. Kollat runt på alla möjliga och icke möjliga bolag utan att ha hittat något högre.

Här är en länk där dom snackar upp derbyt från 14 till kl 17 om någon är intresserad: http://www.svenskafans.com/fantv/live/508.aspx
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 13:30   #17
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Hittar inte heller något bättre på Kennedy, tycker att 2,50 är lite tveksamt värde, JA han är snabb och JA han är säkert laddad. Men det är ju ändå inte en 100%-avslutare vi pratar om som har visat att han presterar bra under press... som jämförelse fick man ju över 3 ggr på Tokelo Rantie som målskytt mot Djurgården för ett par veckor sedan, och då hade Djurgården inte vunnit en enda match i Allsvenskan.

Som Djurgårdare inser jag såklart att den där j-vla Kennedy kommer att göra mål, men till 2,50...nja...

Hittade ett par andra odds som jag gillar, dock inga våldsamma insatser men en TV/läktarpeng kan det vara värt:

Yussif Chibsah att få gult/rött kort - 4,45 på Expekt. Med Amartey avstängd så lär Chibsah få den defensiva mittfältsrollen och ska städa framför backlinjen. Chibsah är emellanåt fantastisk - lugn, stabil och suger in bollar och emellanåt är han stressad och skulle f-n inte kunna dämpa en badboll. Tar emellanåt lite dumma beslut och blir lite het i närkampssituationer. Nu är det visserligen Jonas Eriksson som inte viftat hejdlöst med korten i år som dömer, men derbystämning, tryck från läktaren, Mutumba som skär in från kanten, Kennedy som slänger sig så snart han känner vinddraget från en motspelare... jag tycker nog att det finns värde i 4,45, även om jag hoppas att jag har fel.

Mattias Östberg att göra mål i matchen: 22 ggr på Unibet, 40 ggr på att han ska göra mål på nick (Unibet). OK, Östberg är mittback och ingen stor målskytt, MEN han nickade in segermålet mot Malmö och hade en nick i ribban mot Halmstad efter hörna. Ser vi till hörnorna, och det är här jag hittar plusfaktorn, så slogs de senast mot Halmstad av Martin Broberg, som slog flera, med Djurgårdsmått mätt, riktigt bra hörnor, han fick också beröm för detta i efterhand. 5% chans att han lyckas slå en hörna i huvudet på Östberg eller att Östberg lyckas knoppa in en boll om det blir slutforcering vid underläge? Ja, en TV-peng är det värt enligt mitt sätt att se det.


Lite viktigare info: Djurgården har tagit ut en 19-mannatrupp till derbyt som ska bantas till 18 personer. Peter Nymann gick av med 10 minuter kvar mot Halmstad och rapporterna efterår sade "ingen fara", men det hade jag också sagt om jag varit DIF-representant och inte ville bjuda derbymotståndare på info... han ersattes mot Halmstad av unge Philip Sparrdal Mantilla, som inte gjorde något större väsen av sig mer än att han tappade bollen när han försökte dribbla på slutet, något han kanske inte borde ha gjort. Det jag säger är att som neutral bettare kan det vara värt att hålla koll på startelvorna, är Nymann skadad så är alternativen antingen "Sparris" som inte direkt har våldsamt mycket rutin av stora matcher eller möjligen Marc Pederssen som testades som högerback utan större framgång mot Häcken. Kort sagt - är Nymann borta så är det ett klart avbräck för Djurgården.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 14:19   #18
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Hoppas den där j-la Kennedy gör mål!
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 18:07   #19
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

1.82-5.20 på Betfair så inget att klaga på så här långt för tidiga fiskare.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 18:28   #20
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

lol, gjorde han mål efter 5min?
__________________
sharp dig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+1)
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 15:05   #21
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24933

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
lol, gjorde han mål efter 5min?
Japp, 5 minuter sen var det enda solklara spelet i den här matchen inne, det var för övrigt första gången han rörde bollen i matchen och Kennedy hade väl även 4 av de 5 bästa chanserna att göra mål för hemmalaget på kompisvallen.


Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
En sak är säker gällande den här matchen, det är bara att spela tungt på att Kennedy ska göra mål i matchen, det är solklart!
Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Hittar som bäst 2.50 på att Kennedy gör mål hos expekt/betsson/betsafe. Någon som hittar bättre?

Smått löjligt odds egentligen men i en sån här situation är det värde ändå...

Senast redigerad av Lazlo den 2013-05-23 klockan 15:06.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td