Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-10, 18:03   #1
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

10/3 Reading-Derby 21:00


Jag är ledsen Portugisen men nu har de dundrat ner Reading så sjukt djupt att jag måste lira andra sidan.

Att jag gillar Derby en tid är det många som vet och efter 2-0 hemma mot Watford kan vi konstatera att formen är fin, trots dubbla förluster (Swans & WBA) innan det. Bortaspelet enligt tabellen är inget vidare, 2-5-9 ger förlustprocenten så hög som 62,5... MEN, efter 1-6 i häcken borta mot Cardiff 29/9 har man tätat till rejält, bara släppt in fler mål än ett vid två tillfällen (Boro & WBA), och "bara" förlorat 5 av de senaste 12 på bortaplan, dvs en förlust-% på 42,6, klart mycket bättre än sett över hela säsongen och i linje med lag som Boro, Cardiff & Blackpool tex.

Man saknar fortfarande K. Commons på mf vilket inte är bra men i övrigt ser truppen stark ut.

Reading har verkligen överraskat mig efter att har varit på väg ur fick men ett lyft via FA-cupen och ett managerbyte som blev helrätt. På skadefronten idag är mb-lånet Khizanishvili åter men ymf J. McAnuff är fortfarande avstängd, det är ett rätt stort minus för offensiven enligt mig. Formen har varit kalas länge, bara tre förluster på de senaste 11. Men, Reading har laddat ur ett gäng gånger i följd nu; WBA borta 3-2 e förlängning, sedan SW hemma i ligan (5-0) och nu i helgen torsken mot Villa i cupen, 2-4. Det jag undrar lite över är de sista 45 minuterna mot Villa, tog bensinen slut där? Och i så fall, kan Reading ladda om ännu en gång? Jag är inte helt säker på det och när laget står i <1,80 (>55% chans) att vinna fighten måste jag plocka andra sidan.

Jag är väl medveten om att Reading inte har torskat hemma i ligan sedan 8/12 så av den anledningen blir det +0,75 @ 1,90 (halv förlust om Reading vinner med 1 och full förlust om Reading vinner med 2 mål). X eller 2 ger mig 1,90. I min värld är detta iaf ett klart överodds..

Reading-Derby, Derby +0,75 @ 1,90, 6u



Senast redigerad av Ex Punter den 2010-03-10 klockan 18:41.
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 21:56   #2
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för Reading 4-1 och man är verkligen på gång nu Reading.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 21:57   #3
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

Chanslöst, 1-2 i paus, en man kort och R. Savage mellan stolparna är inget man jublar åt. Sånt händer, oddset gick iaf från 1,90 till 1,80 så det var nog fler än jag som tyckte det såg snett ut.

Bara att komma igen.

Grattis Portugisen


Antal lagda spel: 28
Rätt: 16
Fel: 10
Push: 2

Satsade units: 151
Netto: +41,31u
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 22:55   #4
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Haha ja, sånt är svårt att förutse... Man det är bara ta nya tag
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 05:41   #5
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Mitt spel baserades mycket på matchen mot Villa som jag lyckades se... Och jag såg inga tecken på att de skulle vara slut, snarare tvärtom.... dock kommer ju första förlusten snart.

Sen gråter man inte åt ett rött kort och utespelare i mål

Lycka till, och hoppas du postar fler spel till helgen!

Senast redigerad av Portugisen den 2010-03-11 klockan 06:05.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td