Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-28, 10:09   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Antepost Tråd


Tycker att det är dags för en Antepost tråd här på sharps. Antepost spel är spel som läggs innan säsonge och som fortlöper under hela säsongen. Typ spel som Vem vinner ligan, vem åker ut, bäste målskytt, top 10 osv.

Då det redan finns en PL tråd (https://www.sharps.se/forums/fotboll/...e-2013-2014-a/) så kan antepost spel för PL diskuteras där. Här hamnar övriga ligor, cuper och turneringar.

Kommer med några av mina spel i nedanstående inlägg.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-28, 10:34   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1641320



Har blandad annat lagt ett spel på RB Leipzig att vinna 3 Liga. De har en stor sponsor i ryggen (Red Bull), stor arena (50 000) åskådare, har en meriterad sportchef (Ralf Rangnick).
De har även värvat för över 1 miljon euro hittils.

Och med tanke på att 188BET gav 14.00 i odds medan BWIN gav 5.00 så gick jag in med 1 U.

Ogiltigt spel-ID: 1641319



Svårt att inte gå in på detta. Visst de har tappat Jovetic men fått in spelare som Mario Gomez, Joaquin från Malaga, Josip Iličić (sloven ifrån Palermo som om man ska tro transferryktena var en man som intresserade en del europeiska toppklubbar). Viola var när förra året. I år tror jag de grejar det.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-28, 10:43   #3
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6017
Standard

Är också helt inne på ditt drag om Fiorentina. Har själv spelat det. Man får inte heller glömma att G Rossi är tillbaka från skada och man har värvat in rutin i form av Ambrosini. Montella är en väldigt klok tränare och verkar hittills ha hittat rätt balans. Man har även köpt loss Cuadrado om jag förstått allt rätt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Seebbo den 2013-07-28 klockan 10:46.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td