Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-03, 13:03   #1
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 53
Standard

Premier League 2013/2014


Har funderat lite på den kommande Premier League-säsongen och funderar stort på att satsa en del pengar på att Man United vinner till 3.60. Man vann stort senast och har gjort det de flesta åren, det som talar emot är väl främst att Sir Alex har lämnat.

Att United ska komma topp 2 kan man få till 1.78 också, när kom United inte topp 2 senast i Premier League?
ushldfold123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-03, 13:14   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123 Visa inlägg
Har funderat lite på den kommande Premier League-säsongen och funderar stort på att satsa en del pengar på att Man United vinner till 3.60. Man vann stort senast och har gjort det de flesta åren, det som talar emot är väl främst att Sir Alex har lämnat.

Att United ska komma topp 2 kan man få till 1.78 också, när kom United inte topp 2 senast i Premier League?
Kommer vara jämnare i år. Sir Alex kommer vara ett tyngre tapp än många tror. Sen är det ju fortf ryktenas tid, men känns som både pool & gunners är beredda att öppna plånboken denna säsong. Chelsea & City kommer också värva en del ! Sen lurar Tottenham också, mycket beroende på om de får behålla Bale lr inte.

Nja pass säger jag på United, å andra sidan hatar jag laget så kanske är lite med hjärta som jag är emot ditt spel
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-03, 13:53   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Har enbart lagt Newcastle att åka ur 13 ggr pengarna 1 U. Är inne på samma spel för WBA till ca 9 ggr pengarna. Southampton top 10 är aktuellt. Beroende på värvningar så kan Arsenal och Chelsea att vinna PL vara intressant. Lämnar Bale så tror jag inte på Spurs likadant lämnar Suarez Pool så får de det svårt. Tror inte på Utd seger i år igen utan en jävligt jämn serie där det står mellan Arsenal, Chelsea eller nåt av Manchester lagen.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-03, 13:56   #4
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror många underskattar managerns roll. Att Sir Alex lämnar kommer bli ett enormt tapp för United, liksom att Chelsea kommer få en enorm boost av Mourinho. City blir givetvis de farliga också.

Tyvärr får mitt kära Pool hoppas på fjärdeplatsen och CL-spel. Man har gjort en del bra värvningar men truppen känns ändå för tunn för att räcka till seger.

Mitt tips:
1. Chelsea
2. Man City
3. Manure
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-03, 13:59   #5
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Betfred (någon som har konto där och har något att säga om dom får gärna hojta till) står ut ganska så mycket med 6.00 på Chelsea som vinnare, Betway står näst högst odds @ 3.40.


Betfreds hemsida ligger nere just nu också.

http://www.oddsportal.com/soccer/eng...gue/outrights/

Senast redigerad av Melvin den 2013-07-03 klockan 14:01.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-03, 19:22   #6
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 53
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Har enbart lagt Newcastle att åka ur 13 ggr pengarna 1 U. Är inne på samma spel för WBA till ca 9 ggr pengarna. Southampton top 10 är aktuellt. Beroende på värvningar så kan Arsenal och Chelsea att vinna PL vara intressant. Lämnar Bale så tror jag inte på Spurs likadant lämnar Suarez Pool så får de det svårt. Tror inte på Utd seger i år igen utan en jävligt jämn serie där det står mellan Arsenal, Chelsea eller nåt av Manchester lagen.
Att Arsenal ska vinna Premier League känns enligt mig helt osannolikt, vad grundar du de tankarna på?
ushldfold123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-03, 19:57   #7
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123 Visa inlägg
Att Arsenal ska vinna Premier League känns enligt mig helt osannolikt, vad grundar du de tankarna på?
Som nämndes, de kommer öppna plånboken i år för första gången på länge. Lyckas de knyta till sej de spelare som ryktats om är de iaf inte ett dugg sämre än United på papperet, sen om det räcker för att vara före City & Chelsea som är mina knappa favoriter låter jag vara osagt
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-19, 14:49   #8
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad tror folket om Fabregas till Manchester United?

http://www.guardian.co.uk/football/2...chester-united
http://www.guardian.co.uk/football/2...r-united-offer
(Dom här två artiklarna är tre dagar gamla.)

Och här är dagens: http://www.guardian.co.uk/football/2...-cesc-fabregas

Citat:
Manchester United have been told by Barcelona that Cesc Fábregas is not for sale. David Moyes had hoped to make a breakthrough in the next 48 hours, with the manager confirming Ed Woodward, the executive vice-chairman, had returned from United's tour early to work on the move following a £26m bid for the midfielder.

Yet Barça's vice-president, Josep Maria Bartomeu, has ended any chance of a deal being struck: "Barça can ensure they will not entertain any offers for Cesc. He is completely non-transferable."

Earlier Moyes admitted he was interested in signing the former Arsenal captain and believed Woodward was close to an agreement. "The chief executive [Woodward] has been dealing with it," said Moyes. "I may have a bit more information in the next day or so about how it's going."

Moyes, speaking in Sydney ahead of United's game with the A-League All Stars on Saturday, reiterated the club's stance regarding Wayne Rooney: "There's no change. As far as players we're looking to bring in, we're trying very hard to make some additions to the squad. Hopefully there'll be some good news in the not too distant future."
Hos WH ligger spelet att Fabregas ska tillhöra Man Utd den 3 september @4.00 (enda bolaget jag kollat hittils).

Senast redigerad av Melvin den 2013-07-19 klockan 14:52.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-19, 15:27   #9
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 18
Sharp$: 874
Standard

Så länge inte gnällspiken/glasliraren kommer tillbaka till Arsenal är jag nöjd.
Siktkakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-19, 16:03   #10
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Vad tror folket om Fabregas till Manchester United?

http://www.guardian.co.uk/football/2...chester-united
http://www.guardian.co.uk/football/2...r-united-offer
(Dom här två artiklarna är tre dagar gamla.)

Och här är dagens: http://www.guardian.co.uk/football/2...-cesc-fabregas



Hos WH ligger spelet att Fabregas ska tillhöra Man Utd den 3 september @4.00 (enda bolaget jag kollat hittils).
Jag är tveksam, precis lika tveksam som jag är till Suarez till Arsenal, Arsenal har väl dessutom en första tjings-klausul på Fabregas.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-19, 17:13   #11
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Jag är tveksam, precis lika tveksam som jag är till Suarez till Arsenal, Arsenal har väl dessutom en första tjings-klausul på Fabregas.
Är det sant, vart kan jag läsa om den klausulen? Det vore då ren idioti av Arsenal att isåfall bara stå och se på när rivalen plockar honom, om det nu går så pass långt dvs.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-19, 17:17   #12
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Är det sant, vart kan jag läsa om den klausulen? Det vore då ren idioti av Arsenal att isåfall bara stå och se på när rivalen plockar honom, om det nu går så pass långt dvs.
Har med läst att de har en förstatjing på honom inskrivet i kontraktet. Men det gäller bara om han själv vill gå till Arsenal. Och vem vill göra de?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-19, 18:05   #13
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Har med läst att de har en förstatjing på honom inskrivet i kontraktet. Men det gäller bara om han själv vill gå till Arsenal. Och vem vill göra de?
Jo, en sådan klausul finns och dessutom var han väl lagkapten där innan han lämnade? När han gick sa han ju att "arsenal är klubben i mitt hjärta, jag återvänder efter barcelona, världens bästa supportrar etc" kanske var tomma ord och i dagens värld är väl knappast klubblojalitet något som står högt i kurs. Med det sagt har jag ändå svårt att tro att han skulle göra ett sådant svek. Nästan lika illa som om han gått till spurs eller chelsea.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-19, 20:53   #14
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skulle kunna sätta hus och hem på att Fabregas INTE kommer dra från Barcelona i år. Efter att Thiago gick till Bayern så säljer man inte Cesc, truppen är redan väldigt tunn som den är. Dessutom så finns det inga vettiga rykten förutom att United lagt bud, men det har knappast varit någon respons från Cesc.

Sen tror jag fortfarande han har ett ganska stort Arsenalhjärta så han skulle knappast välja United om han nu drog från Barcelona.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-20, 01:58   #15
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Skulle kunna sätta hus och hem på att Fabregas INTE kommer dra från Barcelona i år. Efter att Thiago gick till Bayern så säljer man inte Cesc, truppen är redan väldigt tunn som den är. Dessutom så finns det inga vettiga rykten förutom att United lagt bud, men det har knappast varit någon respons från Cesc.

Sen tror jag fortfarande han har ett ganska stort Arsenalhjärta så han skulle knappast välja United om han nu drog från Barcelona.
Jo, Xavi håller väl inte den absoluta toppklassen allt för många år till och då står ju Cesc först i kön. Du hade 1.25 gånger pengarna på att belåna huset på hos WH men det ser ut som att dom tagit bort det spelet atm (inte kollat någon annanstans).

Sen som Semicolon säger så var han kapten i Arsenal och har sagt att hjärtat ligger där utöver Barcelona men tyvärr så är klubbkänslan tråkigt nog ganska så relativ beroende på hur det ser ut när lönen landar på kontot. Det senaste är visserligen ett ämne för sig men ser man pessimistiskt på den frågan i dagens transfercircus så behöver det inte betyda mycket.

Senast redigerad av Melvin den 2013-07-20 klockan 02:02.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td