Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-01, 08:06   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Super Sunday


Liverpool - Manchester United DNB (2.10)

Arsenal - Tottenham DNB (2.63)

Vad har ni för tankar om dagens Super Sunday-matcher?

Jag går på DNB för båda bortalagen. Klart värde.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 08:36   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
Liverpool - Manchester United DNB (2.10)

Arsenal - Tottenham DNB (2.63)

Vad har ni för tankar om dagens Super Sunday-matcher?

Jag går på DNB för båda bortalagen. Klart värde.
Arsenal spurs rör ja inte. I den andra matchen ligger helt klart värdet på hemmaseger.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 09:39   #3
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Arsenal spurs rör ja inte. I den andra matchen ligger helt klart värdet på hemmaseger.
hade det inte varit för Tourés skada hade jag hållit med dig. Men Agger + Skrtl eller Wisdom tror jag tyvärr kommer få det mycket tufft mot RVP och Rooney.

Sakho och ilori har klarat sina läkarundersökningar, men ingen av dem kommer vara spelklar idag. Inte heller Moses lär vara spelklar förränn nästa omgång.

Värdet i mina ögon är helt klart på 2.20 på Scums. Kom i håg att Liverpool är en av de klubbar som har störst fanbase i världen och värdet finns i princip alltid på andra sidan då det alltid spelas ner stenhårt av egna fansen. senaste säsongerna är man det lag som legat i botten av att täcka sina handikapp.

Härtat säger Liverpoll, men samtliga hjärnceller skriker Manchester, tyvärr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 09:55   #4
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 73
Sharp$: 379
Standard

Jag tror LFC - Man Utd blir en tight historia. I måndag skapades knappt en riktig målchans mellan United och Chelsea, tror på liknande här. Riktigt viktigt för United att inte förlora.

Lirar under 2.5 till 1.92 och X till 3.42.

Arsenal - Tottenham vågar jag knappt tänka på. Kan gå hur som helst. Brukar var riktigt svängigt så var beredd på liveoddsen där, kommer nog finnas bra marginaler att hämta.


EDIT: Fortsätter Liverpool droppa så lirar jag nog United +0.5.

Senast redigerad av Snitch den 2013-09-01 klockan 09:57.
Snitch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 09:59   #5
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
hade det inte varit för Tourés skada hade jag hållit med dig. Men Agger + Skrtl eller Wisdom tror jag tyvärr kommer få det mycket tufft mot RVP och Rooney.

Sakho och ilori har klarat sina läkarundersökningar, men ingen av dem kommer vara spelklar idag. Inte heller Moses lär vara spelklar förränn nästa omgång.

Värdet i mina ögon är helt klart på 2.20 på Scums. Kom i håg att Liverpool är en av de klubbar som har störst fanbase i världen och värdet finns i princip alltid på andra sidan då det alltid spelas ner stenhårt av egna fansen. senaste säsongerna är man det lag som legat i botten av att täcka sina handikapp.

Härtat säger Liverpoll, men samtliga hjärnceller skriker Manchester, tyvärr.
Rooney är antagligen inte med idag. http://www.teamtalk.com/news/2483/89...low-for-United
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 10:23   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 204
Standard

Ingen som har några tankar om WB-Swansea?
Wrazxc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 10:54   #7
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
Rooney är antagligen inte med idag. http://www.teamtalk.com/news/2483/89...low-for-United
Ok, det var ju onekligen ett avbräck.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 11:21   #8
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
hade det inte varit för Tourés skada hade jag hållit med dig. Men Agger + Skrtl eller Wisdom tror jag tyvärr kommer få det mycket tufft mot RVP och Rooney.

Sakho och ilori har klarat sina läkarundersökningar, men ingen av dem kommer vara spelklar idag. Inte heller Moses lär vara spelklar förränn nästa omgång.

Värdet i mina ögon är helt klart på 2.20 på Scums. Kom i håg att Liverpool är en av de klubbar som har störst fanbase i världen och värdet finns i princip alltid på andra sidan då det alltid spelas ner stenhårt av egna fansen. senaste säsongerna är man det lag som legat i botten av att täcka sina handikapp.

Härtat säger Liverpoll, men samtliga hjärnceller skriker Manchester, tyvärr.
Det med fanskaran var en intressant variabel. Har någon källa med detta?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 12:43   #9
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 73
Sharp$: 379
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Det med fanskaran var en intressant variabel. Har någon källa med detta?
Manchester United har mycket mer likes på Facebook.
Snitch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 12:47   #10
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 90
Sharp$: 136
Standard

Tycker folk överskattar Liverpool, visst de har spelat bra men 1-0 segrar mot Stoke och Aston Villa är något som är bra men nu möter de förra årets ligasegrare. Ingen sir Alex o ingen Rooney men de är fortfarande en av favoriterna det här året.

3.34x pengarna på United är riktigt bra, 2.25 DNB är ett klockrent spel för mig.
hultmaniac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 13:05   #11
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snitch Visa inlägg
Manchester United har mycket mer likes på Facebook.
Och? Liverpool är främst de äldres lag (säg 80-talister och äldre) och många av dem har inte Facebook. Går du in på valfritt ställe i Sverige där det finns svenskar som håller på ett engelskt fotbollslag så kan jag slå vad om att den största fanskaran kommer vara Liverpools. Lär väl ligga runt 60-80 procent av de generationerna som håller på Pool. Medan många av de som är jag som jag (dvs 90-talist och yngre) oftare tenderar att hålla på Man Utd men även Arsenal och Chelsea när det kommer till engelska lag då det är de lag som har dominerat engelsk fotboll under våran livstid.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 13:10   #12
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror på en jämn och tillknäppt tillställning

Lite små spel att följa:

1-1 (6.50)

Valencia målskytt (6.75)

Manchester United DNB (2.02)

Alla spel hos NB
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 13:17   #13
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultmaniac Visa inlägg
Tycker folk överskattar Liverpool, visst de har spelat bra men 1-0 segrar mot Stoke och Aston Villa är något som är bra men nu möter de förra årets ligasegrare. Ingen sir Alex o ingen Rooney men de är fortfarande en av favoriterna det här året.

3.34x pengarna på United är riktigt bra, 2.25 DNB är ett klockrent spel för mig.
Personligen tycker jag tvärtom, i år överskattar folk United. Tror inte de kommer vara med & slåss om titeln, den står mellan city & Chelsea. Utan Sir Alex är man ett helt annat lag. Nu när dessutom Rooney är borta idag tror jag deras chanser kommer vara lätträknade, lr rättare sagt, R.V.P chanser kommer vara lätträknade för ngn mer som kan skapa har man knappast.

Visst finns risk för kryss, matchen mellan utd-chelsea var en riktig tråkhistoria, kan bli liknande idag. Med den matchen på näthinnan ser jag dock inte att utd ska måla idag, & nog fan tycker jag pool ska kunna snubbla in en boll på hemmaplan.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 16:37   #14
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

A walk in the park. Precis som väntat mot överskattade United.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-01, 16:51   #15
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
A walk in the park. Precis som väntat mot överskattade United.
Överskattade? Liverpool var väl favoriter?
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td