Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-02, 07:16   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 37
Standard

CL 2a Okt


Hej igen!

Höga odds på United idag, eller? Plockade till 3,05 på Unibet, ser nu att det sjunkit till 2,95.

Tjo!
jonteb123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 10:07   #2
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 37
Standard

nere på 2,8 nu
jonteb123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 10:31   #3
BHF
 
BHFs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 2030
Standard

Varför United?
I år är United inget speciellt, ett lag som ska ligga mellan mitten / toppen av tabellen, men inget topp lag.
Jag själv ser mer värde i Shakhtar, men spelar inget.
Kanske blir det spel på Shakhtar DNB om jag får över 2 gånger pengar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 10:58   #4
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 286


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Real Madrid Win to nil mot København blir min innsats i kveld. Bet 365 betaler 1,73 for dette spillet som jeg mener har verdi. Et svakt København bør ikke kunne score på Santiago Bernabeu. Solbakken må konsentrere seg om hjemlig serie for å unngå nedrykk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+10)
Plusskonto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 10:59   #5
 
VSundens avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 1018
Standard

Hur tänker du nu BHF?

United vann ligan överlägset ifjol, lägg därtill nyförvärv som Zaha och Fellaini. Man är knappast ett mittenlag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
VSunden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 11:28   #6
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Värvningar till trots så har man ju dock inte direkt övertygat i ligan hittills med sju poäng på sex matcher. Tror United blir en bust i år.
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 11:39   #7
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VSunden Visa inlägg
Hur tänker du nu BHF?

United vann ligan överlägset ifjol, lägg därtill nyförvärv som Zaha och Fellaini. Man är knappast ett mittenlag.
De vann mycket på grund av Fergie. Visst RvP och en del andra var mkt bra (Carrick till exempel) men yttrarna var inte bra och är det inte heller i år.

Young suger mer penis än en bögporrstjärna och både Valencia och Nani är för ojämna. Zaha får knappt spela och Kagawa är inte en kantspelare utan ska spel som COM men i och med Rooneys form så tar han Kagawas naturliga plats när han ska spela släppande forward bakom RvP.

Och Fellaini är väl inte direkt vad United behöver? De behöver nån som kan hjälpa Carrick iform genom att jobba och springa som en idiot (som Cleverley gör trots att han kanske inte alltid håller en United nivå). Fellaini är ju inte direkt typen som löper mkt utan mera en tuff spelare som är jobbig att möta, kan spela på många positioner och är väldigt bra på höjdbollar och fasta situationer.

Utan Fergie och med ett mittfält som är sämre än Citys, Chelseas, Arsenals och Tottenhams så blir det svårt. Det är på målvaktsidan och forwardssidan som United ligger i topp (speciellt forwarssidan). Visst United lär troligtvis klara en CL plats och kanske vinna Capitol One Cup eller FA-Cupen men mer lär det inte bli.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 12:10   #8
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Oddset på United har väl droppats för de större delen av pengarna som kommer in är på united. Värdet på united är sen länge borta(om de nu fanns något?).
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 12:13   #9
BHF
 
BHFs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 2030
Standard

Tack "kusagwa" och "serj".
VSunden, hoppas du är nöjd med svaret?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 12:24   #10
 
barbaren365s avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 44
Sharp$: 735


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Plusskonto Visa inlägg
Real Madrid Win to nil mot København blir min innsats i kveld. Bet 365 betaler 1,73 for dette spillet som jeg mener har verdi. Et svakt København bør ikke kunne score på Santiago Bernabeu. Solbakken må konsentrere seg om hjemlig serie for å unngå nedrykk.
Det lika bra att spela BTTS NO...till 1.80 på coral??
barbaren365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 12:34   #11
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Visst United lär troligtvis klara en CL plats och kanske vinna Capitol One Cup eller FA-Cupen men mer lär det inte bli.
Låter jobbigt det där. Måste vara svårt att hålla på Man U

Såg heller inget underligt i att BHF tippar Man U mellan toppen/mitten typ plats 5-7 efter säsongsinledningen och tränarbytet.

Öppningsoddset på Pinnacle var 2.15 på Shaktar +0 enligt portalen. Det var värde om något men så mycket lär det inte svänga tillbaka

Citat:
Ursprungligen postat av Plusskonto Visa inlägg
Solbakken må konsentrere seg om hjemlig serie for å unngå nedrykk.
Mer förvånad över att Plusskonto tror att FCK riskerar att åka ur Danska Ligan när det är 23 omgångar kvar. Kommer inte hända. Kan jag få bra odds av någon på att FCK slutar top3 i vår så satsar jag 1000 sharps
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 13:37   #12
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Förmodligen inget värde kvar, men det finns inte på min karta att City ska vara så stor underdog, om ens underdog alls mot Bayern hemma i CL.

Visst att Bayern är regerande mästare och City har bjudit på några bottennapp, men BM under Pep är inte samma sak som förra året och City är på pappret lika starkt imo. Lägg till deras pulverisering av United så förstår man snabbt att det finns kvalitet där.

City har efter förra årets debacle förmodligen 120% fokus på CL, och kommer inte göra som samma misstag i gruppen som senast.

Gillar egentligen inte bortalag i CL, men ser inte både Leverkusen och Anderlecht lite övervärderade ut också?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+10)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 14:57   #13
 
Krille25s avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 982
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BHF Visa inlägg
Varför United?
I år är United inget speciellt, ett lag som ska ligga mellan mitten / toppen av tabellen, men inget topp lag.
Jag själv ser mer värde i Shakhtar, men spelar inget.
Kanske blir det spel på Shakhtar DNB om jag får över 2 gånger pengar.


Dummaste jag har hört spelvärder ligger på united helt öppen match och runt 3 ggr på engelsmännen
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 15:00   #14
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Förmodligen inget värde kvar, men det finns inte på min karta att City ska vara så stor underdog, om ens underdog alls mot Bayern hemma i CL.

Visst att Bayern är regerande mästare och City har bjudit på några bottennapp, men BM under Pep är inte samma sak som förra året och City är på pappret lika starkt imo. Lägg till deras pulverisering av United så förstår man snabbt att det finns kvalitet där.

City har efter förra årets debacle förmodligen 120% fokus på CL, och kommer inte göra som samma misstag i gruppen som senast.

Gillar egentligen inte bortalag i CL, men ser inte både Leverkusen och Anderlecht lite övervärderade ut också?
Håller med om Anderlecht. Olympiakos är inga blåbär och vill nog mer än gärna sno andra platsen ifrån ett Benfica som inte verkar lika bra som förra säsongen då PSG lär komma ett men vill nog se lite av matchen innan jag överväger eventuella spel.

Pass på Leverkusen, vågar inte röra dom i Europa spel.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 15:08   #15
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Krille25 Visa inlägg
Dummaste jag har hört spelvärder ligger på united helt öppen match och runt 3 ggr på engelsmännen
Snarare din kommentar som är den dummaste. Agree med Vlad öppningsoddset på Shaktar var intressant. Men tror det kan gå upp igen om det kommer klara besked om att van Persie startar. Inte enkel första bortamatch i Europa sammanhang för Moyes.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td