Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-19, 12:50   #1
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 321
Standard

Fotboll 19/10


Dagens lir

West Ham-Man C ö 2,5 1,73 LB

Arsenal-Norwich -1,5 1,93 Pinnen

B.München-Mainz -2,5 1,97 Pinnen


Hur går era tankar?
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 13:00   #2
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sunderland (DnB) @ 5.2 är alldeles för bra. Swansea är allt annat än ett bra hemmalag och Sunderland har haft tid på sig att samla trupperna under nya tränaren. Plus i kanten för att Fletcher är tillbaka, han kommer att behövas.

Andra spel jag redan nappat på är:
Liverpool @ 1.83
WBA (DnB) @ 2.22
QPR Ö1.5 @ 2.3
Cagliari @ 1.95
Ponferradina @ 2.02
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 13:01   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zelena Visa inlägg
Dagens lir

West Ham-Man C ö 2,5 1,73 LB

Arsenal-Norwich -1,5 1,93 Pinnen

B.München-Mainz -2,5 1,97 Pinnen


Hur går era tankar?
Lust att motivera? Vill du bara slänga upp lir starta en dagbok då, tråkigt med trådar som startas med spel utan motiveringar.

Två lir som jag tror mkt på är Saints +1 och U 2.75 Mål i samma match. Saints spelar bra mot storklubbarna och har inlett säsongen bra med United inte har inlett lika bra. Oavsett om RvP är med eller inte så tror jag att de ska kunna klara av Man Utd, speciellt när säkerhetsrisken Hooiveld har bänktas för Lovren som har visat sig vara ett bra drag. Och om jag inte har fel så gav Fergie efter förra säsongens möte (United vann med 2-1) beröm och sa att Saints var det bästa laget som de hade mött hemma under hela säsongen. Och sedan dess så har United blivit sämre och Saints bättre.

Tror typ tror på 0-0 eller 1-1.

Ogiltigt spel-ID: 1768255


Ogiltigt spel-ID: 1768251


Senast redigerad av kusagwa den 2013-10-19 klockan 17:12.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 14:31   #4
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 321
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Lust att motivera? Vill du bara slänga upp lir starta en dagbok då, tråkigt med trådar som startas med spel utan motiveringar.

Två lir som jag tror mkt på är Saints +1 och U 2.75 Mål i samma match. Saints spelar bra mot storklubbarna och har inlett säsongen bra med United inte har inlett lika bra. Oavsett om RvP är med eller inte så tror jag att de ska kunna klara av Man Utd, speciellt när säkerhetsrisken Hooiveld har bänktas för Lovren som har visat sig vara ett bra drag. Och om jag inte har fel så gav Fergie efter förra säsongens möte (United vann med 2-1) beröm och sa att Saints var det bästa laget som de hade mött hemma under hela säsongen. Och sedan dess så har United blivit sämre och Saints bättre.

Tror typ tror på 0-0 eller 1-1.

Ogiltigt spel-ID: 1768255


Ogiltigt spel-ID: 1768251

Jag har motiverat en massa spel tidigare. Idag hade jag inte tiden att utveckla, däremot verkar det vara väldigt svårt att få igång folk här att starta trådar överhuvudtaget. När det väl finns en brukar det i alla fall komma in lite synpunkter. Det var så jag tänkte den här gången.. Hoppas det är ok för dig?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
forbannat (+1)
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-19, 14:52   #5
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zelena Visa inlägg
Jag har motiverat en massa spel tidigare. Idag hade jag inte tiden att utveckla, däremot verkar det vara väldigt svårt att få igång folk här att starta trådar överhuvudtaget. När det väl finns en brukar det i alla fall komma in lite synpunkter. Det var så jag tänkte den här gången.. Hoppas det är ok för dig?
Och en hel del där du inte har motiverat med, så vad är poängen med att skriva så? Gamla trådar är inte relevanta. Helt ok för mig bara tråkigt, lika bra att inte starta trådar då. Alternativt att starta en tråd som inledes med ett eller flera spelscheman för att få igång en diskussion är mera givande.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-20, 12:07   #6
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 321
Standard

Alla tre satt ju i alla fall precis som senast (då jag inte heller motiverade
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td