Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-20, 01:30   #1
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Serie A 20/3


18:00 Fiorentina-Genoa
20:45 Palermo-Inter
20:45 Roma-Udinese

Dagens italienska matcher.
Lämnar ordet fritt, men gillar Roma. Finns till 1,794 hos Pinnacle, svårt val när man ser att lads ger 1,57 o svenska spel ger 1,50...

Vad tror ni?
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 01:44   #2
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Tycker Fiorentina ser bra ut. Förmodligen var 1-3 seger borta mot Napoli stärkebesked. Man spelar bättre hemma och möter ett bortasvagt Genoa.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 01:51   #3
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så här första anblick känner jag mig lite sugen på Palermo som gör det bra i ligan, framför allt hemma med 6 raka segrar. Dessutom att spela emot lag som just spelat CL är inte alltid helt fel. Inter lär ju vara ett slitet lag nu också, vilket vi diskutera i chatten redan inför matchen mot Catania.

Tycker också Roma känns som ett bra spel, dom är ju grymma hemma och udi har inte vunnit en match på bortaplan i år. Jag avstod dem förra omgången eftersom Livorno faktiskt spelat bra mot topplagen, Udinese är en helt annan historia.

Visserligen Udi spöa Palermo (hemma) sist, och det kanske säger något om båda dessa matcher. Måste få bättre grepp om dags form och skador osv. EDIT Att Roma klarar faktiskt offensiven utan totti, Toni är tillbaka på allvar och Vucinic ser ut att starta imorgon också. Men Perrotta, Juan and Menez are reportedly struggling with injuries. Pizarro, Taddei, Mexes and De Rossi are suspended. . Hur kommer detta påverka Romas defensiv. Floro Flores var bra sist och Di Natale har gjort 19mål denna säsong fast han spelar i ett sånt pass dåligt lag. Det är ganska anmärkningsvärt.

Återkommer med fler funderingar när jag har tid. Matchstart sent på båda, det är skönt, bara inte oddset på Roma sänks innan eftermiddag, så man hinner kolla upp lite mer.

Senast redigerad av Rille den 2010-03-20 klockan 02:08.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 01:54   #4
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Tycker Fiorentina ser bra ut. Förmodligen var 1-3 seger borta mot Napoli stärkebesked. Man spelar bättre hemma och möter ett bortasvagt Genoa.
Tycker också Fiore har sätt bra ut en längre tid, även när de har förlorat, hoppas verkligen det har släppt ordentligt nu. Tror paradoxalt nog även att dom gick väldigt stärkta från Bayern matcherna fast dom åkte ut. Däremot blir jag inte riktigt klok på Genoa.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 11:11   #5
jla
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 565
Standard

tror att ett över 2.5 i alla tre matcher kan ge bra återbetalning. Tror minst två av tre slutar över.

Genoa är som dom är, och Fiorentina kan råka illa ut när det kontras, samtidigt som Fiorentina säkerligen trycker in eller annan.

Roma-Udinese är liknande. Roma kommer föra och antagligen vinna medans Udinese mycket väl kan kontra in en eller två kassar.

Palermo-Inter. Visst det kan sluta 0-0, men bli det ett mål så kan det bli riktigt svängigt.
jla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 18:52   #6
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Testade (2.42) ML på Palermo på Betsafe.

Över ett år sen man förlorade hemma nu och obesegrade hemma denna säsong. Bästa laget och inga skador. Hoppas Inter inte orkar ladda om efter CL i veckan. Inter brukar ha lätt för Palermo, men Palermo har en bra chans här mot Inter i rätt läge av säsongen tycker jag. Men Inter är ju alltid Inter, så man vet aldrig.

Testar iaf Palermo då jag tycker föruttsättningarna är bra för dom.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 21:38   #7
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Testade (2.42) ML på Palermo på Betsafe.

Över ett år sen man förlorade hemma nu och obesegrade hemma denna säsong. Bästa laget och inga skador. Hoppas Inter inte orkar ladda om efter CL i veckan. Inter brukar ha lätt för Palermo, men Palermo har en bra chans här mot Inter i rätt läge av säsongen tycker jag. Men Inter är ju alltid Inter, så man vet aldrig.

Testar iaf Palermo då jag tycker föruttsättningarna är bra för dom.
Blev 1-1 och pengarna tillbaka.

Inter var det bättre laget, men deras mål kom på den MYCKET billig straff. Sån straff som storlagen får i Serie A. Palermo myckey nära 2-1 på övertid på frispark.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td