Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-23, 20:22   #1
 
Matte70s avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 358
Sharp$: 4630
Standard

Liveodds!


Har pratat med en snubbe och han sa att det är de som man gör degen på! men det gäller att följa matchen och att ha mod och kyla ! sitter nu och testar Napoli mot Parma! men det böljar fram och tbx!! hur gör ni?
Matte70 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-23, 23:39   #2
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

I tennis kan du vara uppmärksam på skador. Har livespelat två matcher de senaste 4-5 veckorna där i en match Serena Williams hade uppenbara problem i ett andra set och i den andra var det Kevin Anderson som piskade den där duktige ryssen som hade stora skadeproblem. Man märker skadorna tydligt, i båda fallen servade de runt 50-60% av normalhastigheten så breaken var typ 60-90% att de skulle inträffa och man fick odds på 3.30-4.50 i 2-3 servegem innan spelbolagen uppmärksammade detta och antingen stängde spelen helt eller brutalsänkte till runt 1.30 på att serven skulle brytas.

I tennis är det också vanligare att serven bryts om man precis själv brutit serven för motståndaren. Det är någon psykologisk faktor. Djokovic är väl bästa exemplet då han enligt mina erfarenheter är en mästare på att bryta tillbaka direkt när han blivit bruten.


I handboll är det vanligt att det kan bölja fram och tillbaka med 3-4 målsledningar och spelbolagen kompenserar så ibland har jag suttit på +3 mål till nästan dubbla pengarna på båda lagen när det återstått 10-15 min. Då njuter man bara och hoppas det slutar oavgjort eller en liten seger
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td