Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-29, 11:25   #1
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

Helsingborg - IFK Göteborg 29/3


Spelstopp: 19:00
Spel: IFK Göteborg AH +0
Odds: 1.95 @ Pinnacle
Insats: 5u

---
Helsingborg tar emot Göteborg hemma på Olympiastadion i kvällens på förhand hetaste match. Helsingborg har startat säsongen riktigt bra med två vinster mot Djurgården och Brommapojkarna medan Göteborg började säsongen bra med en 3-0 vinst borta mot Kalmar för att få sin första förlust i årets allsvenska mot rivalen Häcken (man hade många målchanser, bla en straff som Sigurdsson missade). Man ska inte lägga alltför stor vikt på Helsingborgs vinster då dom kom mot sämre lag och Helsingborg förväntades att vinna båda matcherna. Senaste 10 mötena på Olympia har slutat med 3 vinster för Helsingborg, 6 oavgjorda matcher och 1 vinst för Göteborg. Ett revanschsuget Göteborg som är det bättre laget, guldkandidater och jag tror man fixar det mot Helsingborg idag. Med tanke på statistiken så väljer jag att köra ett bet där jag får pengarna tillbaka vid oavgjort.

Trolig startelva (från Svenskafans)
(4-4-2): Hansson; Holgersson, Nilsson, Ekstrand, Edman; Lindström, Gashi, Lantz, C.Andersson; Sundin, Jönsson

(4-4-1-1): Christensen; Lund, Sigurdsson, K.Svensson, Jonsson; Selakovic, G.Svensson, Faltestas, Bjarnason; P.Ericsson; Hysén
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 11:28   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 1
Standard

Fin rek, den testar vi!
Sandberg1991 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 12:25   #3
 
SPADERMANs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 770
Standard

Tackar! Provas!
__________________
// SPADERMAN
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SPADERMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 14:04   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Fin rek. Provar även rak 2a med en mindre insatts
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 14:33   #5
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller ifk som det klart bättre laget så jag testar denna med 3 units
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 15:31   #6
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Som jag var inne på i den allsvenska-tråden så tror jag på IFK idag.

Har inte Pinnacle så 1.85 ML på IFK hos BS.

4-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 16:45   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 52
Sharp$: 13
Standard

Jag som Helsingborgare tror de kan bli en riktigt knepig match på många sätt o vägar inte spela, Helsingborg spelar alltid ( i 9/10 matcher ) väldigt bra fotboll mot dom erkänt bättre lagen, denna säsongen har conny karlsson börjar om från grunden och börjat arbeta med försvarset och gjort de väldigt bra. helsingborg är som ett helt nytt lag. när man tappar boll så är man väldigt snabb med att försvara sig med 9/10 man. och dom har gjort de bra så här långt. när de klommer till anfalls fotboll så har han även där tillfört en del, men som alla kanske vet så har helsingborg spelat rätt rolig o anfallsrik fotboll sen slutet av 90 talet..gjort många mål men även släppt in en del bakåt. den här säsongen har dom lyckats spela väldigt bra anfalls på olympia ( kanske inte så svårt o räkna ut när man spelar mot brommapojkarna med 10 man i 65 minuter ). men dom har en bra gräsmatta för att vara denna tiden på säsongen..kanske sveriges bästa tillsammans med malmö. så detta kan bli en rolig match som kan sluta precis hur som helst. jag hoppas på hif vinst men om man tänker med hjärnan istället för hjärtat så tror jag ifk vinner detta möte då jag läste i helsingborgs dagblad att hif inte tänker att sätta dubbel bevakning på hysen..men som sagt..man ska inte underskatta hif
Moggelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 19:51   #8
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

Körd tyvärr, inte sett matchen så kan inte kommentera något om matchen. -5u
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 20:29   #9
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Uselt av ifk :/
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 21:02   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 120
Standard

Göteborg spelade totalt värdelöst och visade ingen vilja. Irriterande.
Svenssondy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 21:26   #11
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dåligt IFK. Börjat säsongen illa nu.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 21:53   #12
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Ifall IFK och AIK fortsätter vara lågoddsare kan man vinna pengar på deras moståndare, för fotbollen de (som förväntade topplag) presterar är ingen att hänga i granen.
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 22:09   #13
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

visst har både ifk o aik börjat säsongen svagt, eller kanske riktigt svagt träffar bättre. men nog har ifk haft en ganska tuff resa de första omgångarna kalmar(b), häcken(h) och nu helsingborg(b). ungefär som att arsenal börjar sin säsong everton(b), west ham(h) o aston villa(b), aik däremot ungefär som att man united har burnley(h)=mjällby, wigan(h)=bp o blackburn(b)=gais i sina tre första.
inga jämförelser i övrigt haha
vill väl bara få sagt att det vart tuffare för ifk på pappret iallafall. 5-6 poäng hade nog blåvitt velat haft medans aik nog borde haft 7 eller 9 poäng som jag ser det.
jag tror vi vet var vi har åtvidaberg iallafall, det är ju nu i början som nykomlingarna brukar skörda sin frukt, se mjällby.

bespara mig onödiga kommentarar att jag jämför aik o ifk med arsenal o manchester, tog bara ligavinnarna och en toppkandidat i båda fallen, thats it.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 22:50   #14
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

ifk är ett fruktansvärt lättläst och tråkigt lag.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 22:57   #15
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
ifk är ett fruktansvärt lättläst och tråkigt lag.
är väl kanske ett problem som inte bara ifk besitter, gäller väl svensk fotboll i stort, iallafall vad gäller tråkigt.
visst det kommer några importer till vissa lag några säsonger som kan göra det lite ovanliga.
kalmar o elfsborg är väl möjligen undantagen i mitt tycke.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td