Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-28, 12:50   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skrällarnas helg?


Schalke - Hertha Berlin

Flertalet intressanta skrällchanser i helgen lär jag säga, börjar med idag då jag tror att Hertha kan passa ett sanslöst skadedrabbat (det skall dock sägas att dem presterat bättre ju fler skador dem fått) Schalke ganska dåligt. Schalke spelade en tuff match borta emot Dortmund där man fick med sig en ärorik poäng. Matcher som den kostar dock på, och jag skulle inte bli förvånad om vi får en reaktion på laget som dessutom saknar:


28.3 Kevin-Prince Boateng M 20 6-2 28.3 s
25.3 Kyriakos Papadopoulos D 4 0-0
21.3 Felipe Santana D 16 1-1
21.3 Benedikt Howedes D 18 1-0
13.3 Christian Fuchs D 16 0-2
13.3 Jefferson Farfan F 18 8-5
13.2 Atsuto Uchida D 17 0-3
24.1 Jan Kirchhoff D 0 0-0
24.1 Christian Clemens M 11 0-0

Ingen 100%-ig koll på om alla missar dagens match men det är nästan bara kännbara avbräck och ska man då som ungt lag ladda om inför 3e matchen på en vecka, med minimal rotation i truppen (dem har inte hur många spelbara ungdomar som helst) och dessutom efter en så tung match som den emot Dortmund borta, det är let-down läge i mitt tycke. Herthas form är usel rent ut sagt, men man är bättre borta än hemma och ser lite ljus i tunneln nu när Baumjohann är tillbaka. Jag tycker DnB oddset på runt 3.5 är värt en extra titt.

PS. Ser även att Schalke @ 1.75 är dagens spel på RoK, bara det ger ju värde till bortavinst :evilgrin:

Manchester United - Aston Villa

Sen har vi Aston Villa, som jag tror kommer passa Uniteds tröga försvar alldeles utomordentligt dåligt. Ett united som till synes gett upp hoppet om ligan efter Citys och Liverpools 3-0 krossar på självaste Old Trafford och som dessutom har en extremt viktig hemmamatch emot Bayern Munchen i veckan att blicka fram emot. Ett United som haft ett tufft spelschema på slutet och som saknar extremt viktige Robin van Persie. Saknas gör även Vidic och trion Cleverly, Evans och Smalling är tveksamma.

Aston Villa har allt att vinna här, United kan tänkas blicka framåt redan och Moyes har inte världens starkaste trupp att jobba med, speciellt med tanke på skadeläget. DnB optionen på runt 6.5 är spännande.

Bayern Munchen - Hoffenheim

Sist men absolut inte minst så har vi Hoffenheim emot självaste Bayern Munchen mitt i deras guldfest. Det är just därför jag tror att Hoffenheim kan ha en liten, pyttechans men som dock är större än vad oddset säger.
Hoffenheim har vi alla sett som ett av denna underbara ligas mest frejdiga lag, och jag tror inte det går en omgång utan att man spelar överspel, vad än linan ligger på. Just idag struntar vi i överspel (spelbolagen har lagt linan på 4!) och tittar istället på bortavinsten till 17 gånger pengarna (sent ute dock fanns till 23 tidigare i veckan). Hoffenheim har ömsom imponerat, ömsom slarvat bort, ömsom spelat uselt försvarsspel i år men får man till det så är man grymt vassa offensivt. Och även om det skiljer ett par divisioner i vanliga fall (såsom alla lag i världen gente Bayern Munchen) så kan detta vara dagen med D för dem. Bayern har säkrat ligan och har United i CL i veckan, lita på att man kommer att rotera och ge spelare med lite speltid/juniorer chansen att visa upp sig och ordinarie manskap att få vila lite extra. Det skall dock sägas att det finns världsklass även på bänken hos BM.

Hoffenheim kommer ifrån 2 raka segrar, bl.a. borta emot 4an Leverkusen (deras formkurva var dock horibel så jag kanske inte ska läsa för mycket in i det) och senast emot Hannover blev det en stärkande 3-1 viktoria.

Exakt hur mycket Bayern firat guldet vet jag inte, och tills vi ser start 11-orna ska man nog låta spelet gry i bakhuvudet men man ska nog hålla ett getöga på den matchen och framförallt 2an, till runt 17 gånger stålet som sagt.

Vad säger ni?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+20)

Senast redigerad av tompa87 den 2014-03-28 klockan 13:39.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 12:16   #2
 
Mr.DEEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1033
Standard

Inressanta tankar om U-Villa. Själv tänker jag precis tvärtom lol. United har allt att vinna i den här matchen. Framför allt spelar man om att komma till CL nästa år. Att inte ta sig ditt tror jag skulle vara förödande för dem. Men även att man får upp stämningen inför Bayern. Att förlora eller x hemma mot Villa tror jag skulle vara droppen som rinner av bägaren. Lite av en måste match för United. Sen skulle jag aldrig få för mig att röra United till 1.45 men tror faktiskt att dem reder ut det.

Sen håller jag med dig om dina kring Bayern, fast det känns som om de inte vet hur man förlorar lol.

BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+5)
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 13:05   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.DEE Visa inlägg
Inressanta tankar om U-Villa. Själv tänker jag precis tvärtom lol. United har allt att vinna i den här matchen. Framför allt spelar man om att komma till CL nästa år. Att inte ta sig ditt tror jag skulle vara förödande för dem. Men även att man får upp stämningen inför Bayern. Att förlora eller x hemma mot Villa tror jag skulle vara droppen som rinner av bägaren. Lite av en måste match för United. Sen skulle jag aldrig få för mig att röra United till 1.45 men tror faktiskt att dem reder ut det.

Sen håller jag med dig om dina kring Bayern, fast det känns som om de inte vet hur man förlorar lol.

BOL
Just nu tror jag att det är mer ångest än skoj att spela "måste" matcher i den röda tröjan, men jag förstår tanken med att få med sig ett positivt resultat.

Bra att få lite diskussion om det dock, känns som att det är lite halvdött på forumet emellanåt

Noterar nu att Vidic är med, lät på united forum som om han skulle missa.

Ang. Bayern så är oddset det som lockar känner nästan hur dumdristigt det låter att spela emot bayern men nog förlorar dem en av 17 matcher med rådande omständigheter, å läget är ju lagom idag
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-03-29 klockan 14:26.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 15:09   #4
 
Mr.DEEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1033
Standard

Joo, det är ju lite av en spökstad här hehe. Vete fan om bayern, känns bara som om dem inte vet hur man förlorar, men jag tror om dem nu nån gång gör det denna säsong, så blir det just i samband med CL. Sen kan man ju önska sig att de softar lite, de har ju redan säkrat ligan lönt att vinna fler matcher då
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 16:29   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.DEE Visa inlägg
Joo, det är ju lite av en spökstad här hehe. Vete fan om bayern, känns bara som om dem inte vet hur man förlorar, men jag tror om dem nu nån gång gör det denna säsong, så blir det just i samband med CL. Sen kan man ju önska sig att de softar lite, de har ju redan säkrat ligan lönt att vinna fler matcher då
Det såg väl lite ut så, men som vanligt så går ju procenten ner såfort jag ens börjar fundera på ett spel 3-3 trots ledning där och 1-4 trots ledning i UTD-Villa.. däremot valde jag att spela Chelsea då dem kändes starka och Leverkusen som verkade ha hittat formen samt skadebekymmer hos jumbon Braunschweig men dem gångerna lyckas man ju alltid pricka när det oväntade händer..

Det går bra nu...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-29, 19:54   #6
 
Mr.DEEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1033
Standard

Jo, man var glad i någon min hehe. Men det var en sjuk upphämtning av Hoff dock. Chelsea asså. Tuff helg
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td