Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-13, 02:03   #1
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

16/1 Man Utd - Burnley 16.00


Min första rek på det här forumet blir en tidig Premier League-rek, matchen är som rubriken säger inte förrän på lördag. Tror dock att oddset kommer sjunka så det är lika bra att ställa in keramiken redan nu.

Premier League 16/1, 16.00: Manchester United - Burnley
Spel: Manchester United AH -2 (1.90 - bet365 - 4 units)


Såg ni Manchester Uniteds match mot Birmingham i lördags vet ni att det borde blivit laget att spräcka Birminghams förlustfria svit, enormt mycket chanser i första halvlek mot ett mycket svårspelat lag. Dock krävdes det ett självmål för att få in bollen till slut och det blev bara en poäng. Så, varför rekar jag då Man U, och dessutom så tidigt?
  • Burnleys ledarsituation

    Som ni säkert alla vet har Owen Coyle skrivit på för Bolton och coachar inte laget, det senaste är även att han tagit med sig fyra (!) av Burnleys hjälptränare av olika slag. In kommer, antagligen, lagom till den här matchen Brian Laws, som tidigare i år fick sparken från ett rejält underpresterande Sheffield Wednesday. Managerbyten kan visserligen innebära en viss psykologisk tändning hos spelarna, men när det kommer för ett lag som trots allt gått ganska bra och över förväntan, och det inte bara är managern utan i stort sett en hel stab som lämnar, då kan det inte vara positivt.

  • Respektive lags hemma-/bortaspel

    Man U är 8-1-1 på hemmaplan med en målskillnad på 24-8, medan Burnley har fantastiskt usla 0-1-9 på bortaplan med målskillnaden 8-31. Man U har i sina två senaste hemmamatcher mot motstånd som kan sägas vara liknande Burnleys (Wigan, Wolves (visserligen halvt B-lag)) 8-0 i total målskillnad. Hemma på Old Trafford vinner man i stort sett allt, framförallt mot de sämre lagen.

  • Lagens troliga fortsättning på säsongen

    Burnley är, i min mening, en typisk nykomling som börjar säsongen energiskt och spelar på ren motivation de första månaderna, för att spelarna inte varit i Premier League tidigare och verkligen vill visa att de är tillräckligt bra för att vara där. Efter jul och nyår brukar dock de här lagen ofta rasa som stenar, lex Hull 08/09, och sjunka rejält i tabellen. Jag är övertygad om att Burnley åker ur Premier League, även om jag inte vill det. Intressant statistik från Jonas Dahlquists blogg påpekar att Man U tagit totalt fantastiska 77/90 poäng i de 10 matcherna som följer efter nyår respektive säsong har en målskillnad i dessa matcher på 71-18.

Oj, vad långt det blev. Har inte läst igenom texten så reserverar mig för eventuella stav- och språkfel.

Kort sammanfattning: jag har mycket svårt att se Burnley ens vara i närheten av Man U i den här matchen. Det kommer med största sannolikhet bli en storförlust, 1.90 på -2 (pengarna tillbaka vid tvåmålsseger) anser jag vara för bra för att inte testa.

onsong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 10:56   #2
1X2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 64
Sharp$: 1055
Standard

Trevligt med en utförlig analys. Keep up the good work =)
1X2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 14:41   #3
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Bumpar den här lite, spelstopp imorgon 16.00. Oddset har varit nere på 1.85 och uppe på 1.925 men är nu på 1.90 igen.

Ny info är att Edwin van der Sar troligen gör comeback. Burnley har dessutom sin mittback och lagkapten Stephen Caldwell skadad, Clark Carlisle (också ordinarie mittback) tveksam till spel pga skada samt Andre Bikey (tredjeval som mittback) på ACN. Inga minus för spelet direkt...

Senast redigerad av onsong den 2010-01-15 klockan 15:00.
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 14:59   #4
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Känner mig järv och spelar 3vägs hcp -2,5 till 2,35 =)

Tackar
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 15:00   #5
 
Kurt-Egons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 196
Sharp$: 63

PremierLeague
Stats: 16 - 18 - 2
ROI: 123.43%
Vinstprocent: 47.00%

Standard

Vi provar denna med 2u
Bra analys
__________________
There´s only one United - the biscuit.
Kurt-Egon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 16:20   #6
 
Danilós avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 33


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mycket bra analys kör på!
Daniló är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 16:27   #7
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Fint spel och grym analys. Måste bara ställa en fråga, om jag väljer att lägga till en annan match med - 2 där med och båda mina matcher slutar 2-0, får jag tillbaks hela min insats på kupongen då?
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 16:39   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 36
Sharp$: 144
Standard

3-1 eller 4-0 eller vad är frågan, kommer Burnley få in en boll ?

Tänkte jag skulle lira resultat och få lite bättre odds
olssla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 16:40   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 36
Sharp$: 144
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mangofreak Visa inlägg
Fint spel och grym analys. Måste bara ställa en fråga, om jag väljer att lägga till en annan match med - 2 där med och båda mina matcher slutar 2-0, får jag tillbaks hela min insats på kupongen då?
Beror på vilket bolag du spelar hos.
olssla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 16:46   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 7
Standard

Jag ha ryggat men undrar om det är så att om man spelar -2 och det blir exakt 2 får man insatsen tillbaka då?? spelade först till 5 hörnor igår på Atm och inget av lagen gjorde 5 hörnor och det blev förlust av bettet vilket förvånade mig.Någon som vet?? Mvh Mitzoo
mitzoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 17:29   #11
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mitzoo Visa inlägg
Jag ha ryggat men undrar om det är så att om man spelar -2 och det blir exakt 2 får man insatsen tillbaka då?? spelade först till 5 hörnor igår på Atm och inget av lagen gjorde 5 hörnor och det blev förlust av bettet vilket förvånade mig.Någon som vet?? Mvh Mitzoo
Har du spelat det jag rekat, dvs Asian Handicap -2 och Man U vinner med, säg 2-0, då får du insatsen tillbaka ja.
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 23:26   #12
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

vet inte om man vågar spela på ett spel där United måste vinna med 3 mål för att ett spel ska sitta till låga 1.90...

United är ju lite i obalans nu med alla ekonomiska bekymmer, kanske måste sälja Rooney m.m.

Nej spelet kanske sitter men till det oddset så säger jag nej.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 23:27   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 1
Standard

kom ihåg att du också får tillbaka insatsen vid 2-målsvinst
berithero är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 23:49   #14
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Jo visst...

Vill tillägga att Burnley inte förlorat med mer än 2 mål senaste 10 matcherna, och då har man ändå mött Manchester City, Aston Villa o Arsenal.

Men men hoppas den sitter för er som spelat! Jag låter iaf bli att spela på laget som inte lyckades göra ett mål på 90 minuter mot Leeds. Inte till det oddset.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 00:26   #15
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Jo visst...

Vill tillägga att Burnley inte förlorat med mer än 2 mål senaste 10 matcherna, och då har man ändå mött Manchester City, Aston Villa o Arsenal.

Men men hoppas den sitter för er som spelat! Jag låter iaf bli att spela på laget som inte lyckades göra ett mål på 90 minuter mot Leeds. Inte till det oddset.
Då bör det ju även tilläggas Aston Villa och Arsenal mötte man på hemmaplan där man har 5-4-1 och inte 0-1-8 som på bortaplan, Man C mötte man visserligen på bortaplan men det var när Man C var inne i en helt galen kryssperiod...

De två lag förutom Man C som Burnley mött på bortaplan som man kan jämföra något sånär med Man U är Chelsea (0-3) och Tottenham (0-5).
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td