Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-24, 17:09   #1
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Liverpool - Chelsea 27/4


Oddsen på Liverpool sattes riktigt lågt redan från början efter Mourinho uttalat sig om han helst ville vila spelare inför returen mot Atletico Madrid nästa vecka. Sedan Chelseas ledning gett ok till detta http://www.theguardian.com/football/...tletico-madrid har sjunkit ytterligare 8-10 punkter. Jag är rätt övertygad om att innan matchstart så kan vi nog se vinnarodds på under ~1,60 på många håll.

Det är givetvis absurt lågt, vi pratar om ett Chelsea som har riktigt goda chanser att spela CL-final!! FA´s regler stipulerar att PL-klubbarna skall spela ALLA tävlingsmatcher med spelare som ingår i en föranmäld 25-mannatrupp innan säsongen och som kan ändras under transferfönstren.

Vilka kommer då att spela mot Liverpool?

I mål blir det säkerligen Schwartzer, Cech är ju borta och 41-åringen behöver all matchträning han kan få! I backlinje och mittfält så kommer säkerligen Frank Lampard och Mikel spela liksom Nemanja Matic och Mohamed Salah. De 2 förstnämnda är ju avstängda i CL medan de andra 2 är "cup-tied".

Antingen så spelar Ivanovic eller Luiz med Cahill i försvaret då Terry är borta. Borde vara självklart att göra så inför CL-matchen för matchträningens skull. Stor chans att Ashley Cole lirar också, han har inte fått värst mycket matchtid då Mourinho föredragit Azpiliqueta på platsen.

Beroende på uppställning sedan så återstår Van Ginkel om Mourinho väljer att bänka både Schurrle, Willian och Oscar. Sannolikt spelar en av dem och jag gissar på Oscar! Längst fram blir det säkerligen Ba som får spela. Så vad återstår då? Jo, möjligen högerbacksplatsen...resten tillhör ordinarie trupp.

Det var såna här matcher jag satt och väntade på när jag jobbade som bookie. Möjligheterna att få sälja till 50-60 punkters underodds är inte många....
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khan (+2), mse (+5), henke111 (+1), martinsson (+10), Seebbo (+5), Musse_husse (+5), Haltmathe (+25), Chrille123 (+20), tompa87 (+15), the_mirage (+50), Melvin (+10)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-25, 21:36   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Nu har jag förvisso själv bokat LFC hårt @1.71 men går man efter efter Total Goal index och
Home Supremacy så får man:

Home 1.74
Away 5.13
Draw 4.39

Så som oddsen står nu så är nästan värdet på LFC, även om jag gärna ser en resa uppåt 1.9 innan KO, men vill nog till att (Fowler forbid) Sturridge missar för att få det som det ser ut nu.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 09:36   #3
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Lär nog sjunka ännu mer efter det här uttalandet:

"A combination of injuries and suspensions has already deprived the manager of certain players within his squad, and with the Champions League now our main priority, he simply cannot afford to lose any more players ahead of the meeting with Atletico.

'I lost the goalkeeper, John Terry, Hazard, Mikel, Lampard,' he said. 'Do you think if I lose one more player I have any chance to try to play in the Champions League final? I don't think we have a chance. I can't lose more players, especially in some positions, because I don't have them.

'Eto'o has a minor problem in his knee and he's not ready. With Petr Cech, I suppose his season is over. They are analysing the situation but it looks like he will need surgery.

'The priority is the Champions League because if we win two matches we win it. I have to defend Chelsea.

'In the attacking areas we have Torres, Demba, Schurrle Oscar Willian, Salah. If you lose one you have another one, but there are positions where if you lose one you don't have any more, I just don't have them."


Han hotar ju i princip med att ställa upp med U21...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 09:40   #4
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Undra hur man hade känt sig som City-supporter. Men man får väl ta i beräkning att Mourinho är allt annat än en sportslig och hederlig man.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 09:42   #5
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Lär nog sjunka ännu mer efter det här uttalandet:

"A combination of injuries and suspensions has already deprived the manager of certain players within his squad, and with the Champions League now our main priority, he simply cannot afford to lose any more players ahead of the meeting with Atletico.

'I lost the goalkeeper, John Terry, Hazard, Mikel, Lampard,' he said. 'Do you think if I lose one more player I have any chance to try to play in the Champions League final? I don't think we have a chance. I can't lose more players, especially in some positions, because I don't have them.

'Eto'o has a minor problem in his knee and he's not ready. With Petr Cech, I suppose his season is over. They are analysing the situation but it looks like he will need surgery.

'The priority is the Champions League because if we win two matches we win it. I have to defend Chelsea.

'In the attacking areas we have Torres, Demba, Schurrle Oscar Willian, Salah. If you lose one you have another one, but there are positions where if you lose one you don't have any more, I just don't have them."


Han hotar ju i princip med att ställa upp med U21...
Som jag tror har cupfinal i helgen med, så tror inte på någon därifrån.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 10:37   #6
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Som Liverpoolsupporter är jag riktigt orolig. Mourinho är mästare på att skapa "Vi-mot-världen" mentalitet hos sina spelare. Misstänker att han vill att Liverpool ska underskatta hans lag, sen får han sina 11 startspelare att slita som djur.

Jag är i alla fall riktigt nervös!

Kommer att gå in tungt på den raka tvåan. Men det har inget med spelvärde eller analys att göra. Det är ett rent jinxspel från min sida
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 12:39   #7
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 819
Standard

Jag ska motjinxa med tidernas maxbet på pool.
SlimCharles är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 12:54   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Som Liverpoolsupporter är jag riktigt orolig. Mourinho är mästare på att skapa "Vi-mot-världen" mentalitet hos sina spelare. Misstänker att han vill att Liverpool ska underskatta hans lag, sen får han sina 11 startspelare att slita som djur.

Jag är i alla fall riktigt nervös!

Kommer att gå in tungt på den raka tvåan. Men det har inget med spelvärde eller analys att göra. Det är ett rent jinxspel från min sida

Usch ja, det är som upplagt för 0-1 95´ Torres
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 12:56   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SlimCharles Visa inlägg
Jag ska motjinxa med tidernas maxbet på pool.

Det är nog pengarna i sjön, tror Wigan är för starka hemma.

Sen tvivlar jag på att just det kan jinxa till LFC-Chelsea matchen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10), SlimCharles (+3), anth (+10)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 13:49   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Undra hur man hade känt sig som City-supporter. Men man får väl ta i beräkning att Mourinho är allt annat än en sportslig och hederlig man.

Du menar att City-supportrarna skall vända Chelsea ryggen en gång till?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-26, 15:14   #11
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Det är nog pengarna i sjön, tror Wigan är för starka hemma.

Sen tvivlar jag på att just det kan jinxa till LFC-Chelsea matchen.


"Which United? There's Only One United, Manchester United, and don't you forget it" - Joe Jordan


"Which Pool? There's Only One Pool, Blackpool, and don't you forget it!" - sskssk

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5)
SlimCharles är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 11:43   #12
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

YTTERST preliminära startelvor:

Simon Mignolet Henrique Hilario
Glen Johnson Branislav Ivanovic
Mamadou Sakho Ashley Cole
Martin Skrtel Gary Cahill
John Flanagan Tomas Kalas
Steven Gerrard Frank Lampard
Philippe Coutinho John Obi Mikel
Joe Allen Andre Schurrle
Luis Suarez Mohamed Salah
Daniel Sturridge Nemanja Matic
Raheem Sterling Demba Ba
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08

Senast redigerad av Cc den 2014-04-27 klockan 11:44.
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 13:38   #13
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Schwarzer; Azpilicueta, Ivanovic, Kalas, Cole; Lampard (c), Mikel, Matic; Salah, Ba, Schurrle

Ingen 1,60 uppställning direkt!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 14:10   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Trodde faktiskt att den skulle stabiliseras istället för att sjunka ännu mer. ..
Lyckades att gå in till 1.77 på bokning men är pressad 1 minut in i matchen till 1.68....
Surt surt...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-27, 15:40   #15
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Trodde faktiskt att den skulle stabiliseras istället för att sjunka ännu mer. ..
Lyckades att gå in till 1.77 på bokning men är pressad 1 minut in i matchen till 1.68....
Surt surt...
Hoppas du satt lugn
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td