Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-29, 02:54   #1
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 1
Sharp$: 8
Standard

Sparta Prague!?


Vad tror ni om Sparta Prague mot Malmö?
Funderar på Sparat -1 spel..!
eldinio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 07:02   #2
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8341
Standard

Jag tror matchen blir 2x45 min plus övertid.
Funderar på att inte spela på matchen grundat enbart på en fundering
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 11:07   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har inte så mycket fog för det men känslan säger ju att Malmö är ett nummer för litet. Det här laget vann tjeckiska ligan med råge förra året och även om det kanske inte är den ligan man först tänker på när man tänker svåra ligor så är den rankad 10 placeringar före svenska ligan och har lag som Plzen som brukar gå långt i CL (gruppspel) vi har Liberec som spelade gruppspel i EL förra året, Jablonec föll på mål snöret trots att man var bättre än Real Betis i hemmamatch osv. Det är en annan kvalité än vad man är van att möta i allsvenskan. Och den gick sparta igenom med 5 poäng tapp på 30 matcher. Hemma var man felfria med en målskillnad på +42 mål på 15 matcher. Jag tror det blir en ensidig historia nere i Prag men jag har ju haft fel förut :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 11:23   #4
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Man kan också säga se att de hade likvärdigt motstånd i premiären där Malmö mäktade med 1mål på 2 matcher och Sparta körde över sitt motstånd med 7-0 i första matchen hemma.

Vad gör att du själv tycker -1 är ett bra spel?
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 11:46   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Generellt sätt så känns det ju som att det finns en övertro (patriotism) på svenska lag i medier (även för dem mindre pålästa) men resultaten ljuger inte. Nu har vi förvisso alla lag kvar i europa spelet (kommer inte att vara fallet efter denna rundan) men: Göteborg hade problem att få hål på Fola Esch. Under mina 100 säsonger med Football manager har jag aldrig sett en skymt av det laget. Dem lyckades hålla nollan på Ullevi. Elfsborg hade problem med Azerbajdzjanska liga 2an trots en man mer en längre stund i borta mötet så gick det både till förlängning och slutligen straffar. Malmö fick mycket behagligt motstånd i lettiska ventspils men lyckades med nöd och näppe ta sig vidare med 1-0 borta. BP snubblade sig förbi liga 5an i Finland innan dem fick en ännu lättare lottning och enkelt slog ut Crusaders. AIK tog sig precis förbi Nordirländska liga 2an vars liga inte ens har börjat än så ? för matchform. Detta tyder ju dessutom på en lägre kvalitet i ligan överlag vilket kommer att straffa sig när man möter bra motstånd i Europa då man kommer ha svårt att hänga med i kvalité och tempo.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5)

Senast redigerad av tompa87 den 2014-07-29 klockan 11:48.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-29, 15:00   #6
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Håller helt med tompa.

Lägg därtill att Molins, Thern och Erik Johansson saknas. Finns till 1.95 hos 12bet i skrivande stund.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td