Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-08, 15:53   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Salzburg - MFF


Intressant lottning. Vad tror ni?

Jag tror Malmö får det jävligt tufft (trodde jag iofs emot Sparta Prag med). Men Salzburg är väl snäppet/snäppen bättre än Sparta? Åttondel i Europa League förra året, gick rakt igenom gruppspelet då med 6 vinster (bl.a. 2 ggr Elfsborg).

Slog ut Ajax med sammanlagt 6-1 innan man något oväntat fastnade på Basel. Vann ju ligan än mer överlägset än Sparta förra året och ligorna är väl ganska jämnbra som jag ser det.

Dessutom ett av Europas målfarligaste lag, kan när man vill fullkomligt pulvrisera motståndarna, och har 2 snuskigt giftiga spetsar i Alan och Soriano. Läste en intressant artikel på AB där man poängterade att dessa 2 herrar sällan gör mål med huvudet, vilket tyder på att man väldigt ofta springer sig fria och gör mål med fötterna, inte så mycket till inläggsspel på dem med andra ord.

Kan Malmö skrälla nere i Salzburg (jag ser att en uddamålsförlust skulle vara lite av en skräll). Vad säger folk om öppningsoddset på handikappet (Unibet har -1,5 till 2.25)? Jag är sugen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 16:05   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

Tog de bort det oddset eller är jag blind?
Hittar fasen inte det....
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 16:27   #3
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Verkligen otur i lottningen, drog det bästa laget

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Intressant lottning. Vad tror ni?

Jag tror Malmö får det jävligt tufft (trodde jag iofs emot Sparta Prag med). Men Salzburg är väl snäppet/snäppen bättre än Sparta? Åttondel i Europa League förra året, gick rakt igenom gruppspelet då med 6 vinster (bl.a. 2 ggr Elfsborg).

Slog ut Ajax med sammanlagt 6-1 innan man något oväntat fastnade på Basel. Vann ju ligan än mer överlägset än Sparta förra året och ligorna är väl ganska jämnbra som jag ser det.

Dessutom ett av Europas målfarligaste lag, kan när man vill fullkomligt pulvrisera motståndarna, och har 2 snuskigt giftiga spetsar i Alan och Soriano. Läste en intressant artikel på AB där man poängterade att dessa 2 herrar sällan gör mål med huvudet, vilket tyder på att man väldigt ofta springer sig fria och gör mål med fötterna, inte så mycket till inläggsspel på dem med andra ord.

Kan Malmö skrälla nere i Salzburg (jag ser att en uddamålsförlust skulle vara lite av en skräll). Vad säger folk om öppningsoddset på handikappet (Unibet har -1,5 till 2.25)? Jag är sugen!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 20:38   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av limeburn Visa inlägg
Tog de bort det oddset eller är jag blind?
Hittar fasen inte det....
Hähä, oddsportal hittade jag på :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-09, 09:21   #5
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Malmö är inte så naiva. Jag tror på bussparkeringen och hoppas på ett Rosenbergkontringsmål.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-18, 19:43   #6
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Jag tror Malmö får det jäkligt tufft är inne på 3-1/3-0 till Red Bull..
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td