Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-20, 16:47   #1
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 28
Sharp$: 956
Standard

Vilken sajt använder ni er av för att hitta de bästa oddsen?


Hej!

Funderat en del på olika sökmotorer. Ett problem som jag upplever det är att de sökmotorer som är bäst, oddsportal och betexplorer inte täcker alla marknader utan bara de mest vanliga. Hur gör ni när ni vill hitta bäst odds på att lag 1 gör ö1.5 mål eller att lag 2 inte håller nollan?
steffosaurus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 16:52   #2
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

betbrain är ganska övergripande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
steffosaurus (+10)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 16:54   #3
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av steffosaurus Visa inlägg
Hej!

Funderat en del på olika sökmotorer. Ett problem som jag upplever det är att de sökmotorer som är bäst, oddsportal och betexplorer inte täcker alla marknader utan bara de mest vanliga. Hur gör ni när ni vill hitta bäst odds på att lag 1 gör ö1.5 mål eller att lag 2 inte håller nollan?
Personligen gillar jag http://www.betbrain.com/?languageId=sv_SE som har odds på i princip "alla" spelformer & mängder av spelbolag samt även uppskattning i % på diverse spelformer...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
steffosaurus (+10)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 16:58   #4
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 28
Sharp$: 956
Standard

Tack och bock!
steffosaurus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 17:40   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Personligen kombinerar jag oddsportal.com (för enklare spel som sidor och över/under, mest för att den känns snabb och lättnavigerad) och betsmart.se för "specialspel" samt för vissa boken som inte finns på oddsportal.. men det är ju en smaksak såklart.

Finns det flera bolag på betbrain än på oddsportal? :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 17:45   #6
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 11
Sharp$: 105
Standard

Oddschecker.com är ett alternativ till Betbrain. Dock med mycket sämre utbud av bookmakers och färre marknader. Kan dock ibland finnas sådant som inte finns på Betbrain.
Jokehim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 17:48   #7
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg

Finns det flera bolag på betbrain än på oddsportal? :-)
Har nästan bara använt Betbrain för spel på mindre marknader men jag tycker är oddsportal är hästlängder bättre. Iofs spelar jag bara sides och ö/u till 99% så oddsportal passar mig perfekt. Alla vettiga bolag finns ju där med. Enda positiva med Betbrain är väl att svenskaspel finns där.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Seebbo den 2014-08-20 klockan 17:54.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-20, 18:13   #8
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Kan vara värt att kolla oddschecker.com med. Nackdelen är att senhöst få bolag och har i princip enbart bolag som inriktar sig till den brittiska och irländska marknaden och få eller tom ingen asiat men de kan tex på en PL match ha jämförelse på runt 200 spel.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-21, 04:40   #9
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Jag kollar iofs mer oddsrörelser än bästa odds och föredrar http://www.oddsoddsodds.com eftersom jag tycker de är snabbast att uppdatera. De är dessutom lättöverskådliga för varje enskild marknad och inte alls så tunga att navigera som Betbrain mfl.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td