Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-26, 03:41   #1
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 79
Sharp$: 53
Standard

CL-kval (sista rundan) med Malmö FF- Salzburg som höjdpunkt!


26/8
18.00
Zenit - St Liege

20.45
Celtic - Maribor
Porto - Lille
Apoel Ni - Ålborg
Bate Bor - Slovan B

27/8
20.45
Arsenal - Besiktas
Bilbao - Napoli
Leverkus - FC Köpen
Malmö FF - Salzburg
Ludogore - Steaua B


Så vad tror ni?
Vinner Malmö FF inför en utsåld arena till 5.50?
Reder Aalborg ut det på nytt efter ett halvdant resultat på hemmagräs?

Shooot
henkel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-26, 09:11   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Två matcher har jag fastnat för idag, Apoel-Ålborg & Celtic-Maribor.

Jag tycker att båda hemmalagen underpresterade i första mötet och de båda fick nöja sig med 1-1. Klar fördel för Apoel & Celtic då de spelar hemma men bortalagen kan inte spela på resultat utan måste göra minst ett mål för att ha möjligheten att kunna gå vidare.

Apoel har inte gått mållösa på 20st hemmamatcher, senast var förra årets Europa League mot Tel Aviv. Ålborg har gjort mål i 7 av sina 10 senaste bortamatcher och måste alltså idag göra mål för att kunna gå vidare och jag tycker oddsen på BTTS och Ö2.5 är lockande med tanke på ovan nämnda.

Om jag får göra det lite enkelt så är Celtic & Maribor i samma sits, oddsen på BTTS ligger nästan i samma linje med Ö2.5 vilket jag då föredrar det första.

Jag är även inne på att lägga en peng på bortalagen att gå vidare till odds runt 3-4, alternativt ett hcp i matchen men jag ska läsa på lite mer. Fyll gärna på med era tankar! Kanske kommer en rek senare.
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-26, 13:12   #3
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Angående Malmö-Salzburg så räcker 1-0 för avancemang men jag tror tyvärr inte Malmös defensiv håller mot Salzburg för att hålla nollan. Från första matchen saknar Salzburg två av fyra backar (Anderas Ulmer, axel & Franz Scheimer, lår). Scheimer ersatte i den matchen ordinarie Martin Hinteregger och han är fortfarande osäker till spel imorgon. Kommer han inte till spel flyttas troligtvis defensiva mittfältaren Stefan Ilsanker ner.

Framåt är Salzburg väldigt starka med tex Soriano & Mané som ständigt hotar. Ricardinho saknas på andra kanten för Malmö och går allt vägen tar sig Malmö vidare men det blir inte målsnålt. Oddsen på överspel är därefter men kanske går att hitta något specialspel.
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-26, 14:21   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pettzon2 Visa inlägg
Angående Malmö-Salzburg så räcker 1-0 för avancemang men jag tror tyvärr inte Malmös defensiv håller mot Salzburg för att hålla nollan. Från första matchen saknar Salzburg två av fyra backar (Anderas Ulmer, axel & Franz Scheimer, lår). Scheimer ersatte i den matchen ordinarie Martin Hinteregger och han är fortfarande osäker till spel imorgon. Kommer han inte till spel flyttas troligtvis defensiva mittfältaren Stefan Ilsanker ner.

Framåt är Salzburg väldigt starka med tex Soriano & Mané som ständigt hotar. Ricardinho saknas på andra kanten för Malmö och går allt vägen tar sig Malmö vidare men det blir inte målsnålt. Oddsen på överspel är därefter men kanske går att hitta något specialspel.
Mane är avstängd av klubben (disciplinära skäl) så Malmö slipper honom! :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-26, 15:22   #5
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Mane är avstängd av klubben (disciplinära skäl) så Malmö slipper honom! :-)
Tack! Läste det precis, dök inte upp på träningen och vill enligt rykten byta klubb. Det är ju bra men de får tillbaka Alan som är ännu farligare än Mané så Malmö kommer släppa in mål, tror jag!
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-26, 18:46   #6
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 79
Sharp$: 53
Standard

Goda tankar, Pettzon2!

Var det inte Massimo Bruno som bytte av Mané senast? Den unga 80-miljonersvärvningen från Anderlecht. Tar Alan startplatsen eller får kanske Bruno chansen?

Aalborg kändes intressant före sänkningarna...
Även Maribor lockar till spel, som du nämner, Pettzon!
Tror inte att de går ut och fruktar Celtic, trots deras hemmastöd, efter att ha sett Legias demolering av dem.
henkel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-27, 17:03   #7
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 79
Sharp$: 53
Standard

Maribor satt ju fint

Snackade nyss med en polare nere i Malmö som ska gå och se på kvällens match.
Enligt honom ska där ha varit ett gäng "MFF:are" nere vid hotellet där Salzburgs spelare övernattat inatt. Runt 2-tiden ska de ha börjat smälla bangers eller vad det heter. Så skulle Salzburgs spelare se trötta ut idag så vet ni varför

Någon som tror Malmö FF klarar av kvällens uppgift och tar sig in i finrummet?
henkel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-27, 17:30   #8
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

la mitt gratisspel på mff och city i en dubbel på betsson

hoppas mff torskar men tror dom har en hyfsad stor chans idag, red bull saknar ganska många spelare..
__________________
# 27 Ivan Turina 1980-2013
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-27, 17:47   #9
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Som Malmöbo säger jag 1-0....som spelare så säger jag 0,1-2,3 på matchen. Det är svårt med såna matcher skulle Red Bull få vingar och göra två snabba så kan det ju lika gärna bli en total genomklappning, typ 0,1-4,5...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-27, 19:36   #10
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 800
Sharp$: 1425
Standard

lade mitt spel på leverkusen -2
lars är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-27, 20:41   #11
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2197
Standard

2-0 HT. Tyckte mig skymta 6,40 i totohallen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-27, 21:37   #12
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Hur fan kunde detta Saltsburg ge 1.44 i odds på Bet365 innan matchstart???
Måste vara det sämsta oddset i världshistorien, och givetvis ett superöverodds på 1X.
Det tyckte jag även innan matchstart, men eftersom jag enbart kör surebets så lät jag bli att spela...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-27, 21:39   #13
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Grattis från en Söder Gnagare
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-27, 21:44   #14
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2197
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Hur fan kunde detta Saltsburg ge 1.44 i odds på Bet365 innan matchstart???
Måste vara det sämsta oddset i världshistorien, och givetvis ett superöverodds på 1X.
Det tyckte jag även innan matchstart, men eftersom jag enbart kör surebets så lät jag bli att spela...
Unibet öppnade på 1,90 och sänkte 6! gånger. Ibland ligger bookmakers rätt, ganska ofta till och med.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-27, 21:50   #15
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Unibet öppnade på 1,90 och sänkte 6! gånger. Ibland ligger bookmakers rätt, ganska ofta till och med.
I detta fallet var de helt ute och cyklade, eller i varje fall så var marknaden helt ute och cyklade eftersom bookmakers vågar inte stå för sina odds utan anpassar de efter hur folk satsar. 1.44 på bortaplan för ett lag som inte ens behöver vinna kan man kanske acceptera för Bayern eller Barcelona, men för ett lag från Österrike är ju inte klokt...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td