Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-31, 22:04   #1
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Glenn Strömberg...


...har ju startat en fotbollssajt tillsammamns med bla fd marknadschefen på Expekt, Dan Vikman. Glenn har ju hävdat att han gör en del pengar på spel och på sajten http://www.gurufans.com lägger han "Glenns 5 bästa spel" varje helg. Någon bokföring verkar inte vara att tänka på, alla odds hämtar han från Nordicbet och han har redan hävdat "kanonodds" när han spelat till marknadslägst. Det har pågått 3 veckor nu och jag tänkte redovisa spelen i bokföringsform för att se vad den "goa göbben" lyckas med! Han kör inga instser så 100 pix flat blir det i redovisningen. Spelen så långt:

St Etienne – Reims 1,45 1
Fulham – Millwall 1,90 1
Bournemouth – Brentford 1,85 1
Eintracht Frankfurt – Freiburg 2,00 1
West Ham – Tottenham 3,40 X
Swansea – Burnley 1,60 1
C. Palace – West Ham 3,10 X
Montpellier – Metz 1,90 1
Mönchengladbach – Stuttgart 1,90 1
Celta Vigo – Getafe 1,90 1
Newcastle – C. Palace 1,70 1
Mainz – Hannover 2,15 1
Udinese – Empoli 1,80 1
Norwich – Bournemouth 2,00 1
Sassulo – Cagliari 2,25 1


insats åter +/-
1500 1250 -250 83,33%
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), sskssk (+5), Bettingamatoren (+50), Fulsprit (+5), smak (+5)

Senast redigerad av Cc den 2014-10-26 klockan 22:45. Anledning: namnkorrigering
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-31, 22:30   #2
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Hmm. Det här klingade bekant. Vem var det nu igen? Just det!

Spoiler:
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-31, 22:34   #3
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Han har en egen variant av Betexplorer. Nordicbet har Bästa odds på rubbet. http://gurufans.com/sv/odds
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-31, 22:41   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Undrar om han "tar" något då han är ute och kommenterar fotboll?


Spoiler:
Citat:
LONDON. Mario Balotelli kunde ha gjort mål i sin debut redan efter två min och det hade varit en typisk Balotelli-saga, men han sparade inte på krutet krutet med ett hårt och fokuserat i första halvlek.

Jag tror att Liverpool under Brendan Rodgers ledning kommer att bli en ny och nyttig erfarenhet för Balotelli.


Det här var snopet.

Jag gick till White Hart Lane med förvissningen om att få uppleva en som vanligt gungande och sjungande arena och en laddad och tät match mellan ett obesegrat Tottenham och ett Liverpool som skulle reagera på något sätt efter förlusten mot Manchester City.

Men det blev ju aldrig någon fajt.

Mest överraskad är jag nästan över hur tyst det var på läktarna. Jag väntade på några klassiska Spurs-ramsor, men de kom aldrig. Och det var lika tyst innan avspark, kanske ett omen om vad som komma skulle.

För det här gick så illa som det bara kunde gå för Spurs. Jag hade ingen energi eller hunger och laget slogs i bitar mellan varven. 1-0 kom så snabbt och redan då kändes Spurs som ett slaget.

Jag tror fortfarande på Pochettino som en knaonmanager och han kommer att göra ett bra jobb i Tottenham, men visst var detta en signal om att Tottenham inte heller denna säsong räcker till mot guldaspiranterna.

Jag vill dock inte ta ifrån något av Liverpool insats. 3-0 på White Hart Lane är snyggt och det var imponerande hur Liverpool kom tillbaka efter förlusten mot City. Ett nytt poängtapp hade gett lite oro, men det var ju aldrig något snack om saken.

Omställningarna var grymma och Raheem Sterling bitvis suverän.



Mario Balotelli kunde ha gjort mål i sin debut redan efter två min och det hade varit en typisk Balotelli-saga, men han sparade inte på krutet krutet med ett hårt och fokuserat jobb i första halvlek.

(Glenn rättar sig själv, lite)

Jag tror att Liverpool under Brendan Rodgers ledning kommer att bli en ny och nyttig erfarenhet för den valpige Balotelli. Han vet att han måste jobba och jag tycker att han stod upp väldigt bra, han sprang för medspelarna och tog ansvar.

Rodgers blåslampa kan vara Balotellis bästa medicin.

Jag såg någonstans att Rodgers gjorde sin 100:e match som Liverpool-manager - han har vunnit 56, spelat oavgjort i 21 och förlorat 23 matcher. Bara Kenny Dalglish med 62 segrar har vunnit fler matcher av sina 100 första som Liverpool-manager, Bill Shankly och Rafa Benitez hade också 56 segrar.

Det känns som att Rodgers kommer att ha en ännu snyggare statistisk när han firar 200 matcher.

- Glenn Strömberg

Senast redigerad av sskssk den 2014-08-31 klockan 22:42.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-31, 22:55   #5
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Undrar om han "tar" något då han är ute och kommenterar fotboll?

Men är det ens han själv som slänger ihop dom där litterära alstren då? Säkert spökskrivet av någon medielallare. Iofs. är ju texten så bemängd med stavfel att det mycket väl skulle kunna vara Glenn som slängt ihop den. Man får ju i sammanhanget inte glömma att några skrivarfärdigheter knappast kan antas ha prioriterats särskilt högt i hans tidigare karriär som bollspelare.

Då kan man ju å andra sidan argumentera för att man inte ska fatta pennan överhuvudtaget....
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-31, 23:23   #6
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Undrar om han "tar" något då han är ute och kommenterar fotboll?

Han kanske lunchar ihop med Edström. Oooh va gött!

http://www.youtube.com/watch?v=9WSeNrY0Acc
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 11:09   #7
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Undrar om han "tar" något då han är ute och kommenterar fotboll?

Snus
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 12:25   #8
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6011
Standard

Nu för tiden finns det ju hur många gamla spelare/journalister som är "experter". Oddset på att Glenströmberg är en förlorare i det långa loppet är väl knappast högre än 1.10 om ens det.

Däremot såg jag att Bettingamatören var ute och svingade lite mot footballutd. Där är det lite mer intressant med tanke på att det finns en hel del "riktiga" experter på den sidan.

Citat:
Bettingamatoren
Om jag ser rätt i mina papper är det alltså 2 (!) personer på footballutd som uppvisar +resultat senaste året med hyfsat sample.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 13:57   #9
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Bara titta här och filtrera på senaste året. Förmodar att de har korrekt statistik: http://www.footballutd.com/tipsters

Ser förövrigt att de iom ny månad uppdaterat statistiken så nu ser det dessvärre än sämre ut.

Allvarligt talat förstår jag inte hur man lyckas ha en ROI under 98% efter flera hundra spel, men det är en annan femma.

Gillar dock Wilba och han har ju gått bra tidigare år, men har ju hela detta året sagt sig vara konstant motriggad. Whale tycker jag dock är riktigt vass, följer ofta hans spel och tankar.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 16:00   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Bara titta här och filtrera på senaste året. Förmodar att de har korrekt statistik: http://www.footballutd.com/tipsters

Ser förövrigt att de iom ny månad uppdaterat statistiken så nu ser det dessvärre än sämre ut.

Allvarligt talat förstår jag inte hur man lyckas ha en ROI under 98% efter flera hundra spel, men det är en annan femma.

Gillar dock Wilba och han har ju gått bra tidigare år, men har ju hela detta året sagt sig vara konstant motriggad. Whale tycker jag dock är riktigt vass, följer ofta hans spel och tankar.

Gissar på att Wilba och Whale är samma person, är nog 2-3 pers som sköter alla profilerna, på så sätt ökar chanserna att åtminstone några plussar på, och kan även få någon av förlorarprofilerna att komma in i en formtopp.

Typ, "äntligen har det lossnat, 14-3 sista veckan, missa inte kvällens drag"
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 16:22   #11
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Gissar på att Wilba och Whale är samma person, är nog 2-3 pers som sköter alla profilerna, på så sätt ökar chanserna att åtminstone några plussar på, och kan även få någon av förlorarprofilerna att komma in i en formtopp.

Typ, "äntligen har det lossnat, 14-3 sista veckan, missa inte kvällens drag"
Fast Wilbacher är väl just Wilbacher och Whale är väl Ström? Så det låter ju rätt osannolikt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bettingamatoren (+10)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-01, 16:25   #12
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Fast Wilbacher är väl just Wilbacher och Whale är väl Ström? Så det låter ju rätt osannolikt.
Japp, så är det.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-16, 09:28   #13
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Den gode Glenn har spottat upp sig och ligger på klart plus nu!

Danmark – Armenien 1,40 1
Tyskland – Skottland 1,40 1/1
Montenegro – Moldavien 1,48 1
Schweiz – England 3,25 X
Österrike – Sverige 3,25 X
Stoke – Leicester 2,10 1
Sunderland – Tottenham 3,25 X
Cagliari – Atalanta ö2,5 1,72
Hannover – Hamburg 2,15 1
Sevilla – Getafe 1,42 1

insats åter +/-
2500 2857 +357 114,28%
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-22, 05:06   #14
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Roma - CSKA Moskva 1,55 1
Maribor - Sporting Lissabon 4,00 1
Legia W + FCK Dubbel 2,70 1
B. Mönchengladbach – Villareal 2,25 1
Watford – Bournemouth 2,25 1
Aston Villa – Arsenal 1,80 2
Millwall – Nottingham 2,30 2
Atalanta – Fiorentina 3,20 X
Köln – B. Mönchengladbach u2,5 1,75

insats åter +/-
3400 3637 237 106,97%
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-22, 11:02   #15
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Mycket pengar till snus nu
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td