Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-20, 08:43   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 113
Sharp$: 2136
Standard

Superettan


Öfk tar emot Degerfors hemma i Östersund.Och en jämn kamp
väntas Degerfors har en komplet trupp undantag P.Antonnen som är viktig i försvaret.Öfk har en skadefri trupp och inga avstägningar.
Tidigare möten med Öfk på hemmaplan 0-0-2.
Jag tror det blir en jämn kamp Där x ligger närmast
solum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 17:31   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Varför har Pinnen "chockhöjt" Ljungsskile till 1.92? Riktigt bra odds om inte någon har nån negativ info om LSK?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 17:42   #3
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

5.25 på hemmastarka Värnamo får 2-Units av mig. Inte helt säkrat kontraktet och hemma är man riktigt starka. Det oddset på hemmaplan även om man möter LSK känns givet att testa här.

Sen tv-peng på +2 på Husqvarna till (2.00) Husqvarna kämpar vidare och krigar i varje match. Sundsvall har en vana av att gå sämre på hösten då det ska avgöras.

Sen håller jag tummarna för mitt ÖFK ikväll i den svåra bortamatchen mot Södra.
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2014-09-29 klockan 17:55. Anledning: mer text
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 17:46   #4
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Varför har Pinnen "chockhöjt" Ljungsskile till 1.92? Riktigt bra odds om inte någon har nån negativ info om LSK?
Tycker inte det är så bra odds. Faktum är att om du jämför hemma/borta statistik för respektive lag är värdet överhängande på Värnamo +0.5.
Jag testar dock bara krysset här istället. På sina 10 senaste matcher har LSK kryssat 6, och även 4 av sina 5 senaste bortamatcher.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-29, 19:51   #5
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
5.25 på hemmastarka Värnamo får 2-Units av mig. Inte helt säkrat kontraktet och hemma är man riktigt starka. Det oddset på hemmaplan även om man möter LSK känns givet att testa här.

Sen tv-peng på +2 på Husqvarna till (2.00) Husqvarna kämpar vidare och krigar i varje match. Sundsvall har en vana av att gå sämre på hösten då det ska avgöras.

Sen håller jag tummarna för mitt ÖFK ikväll i den svåra bortamatchen mot Södra.
Värnamo hade inte en chans helt fel ute där

Husqvarna kämpa till sig 2-1 sent så +2 satt där. 2-2 var inte långt borta i slutet faktiskt.

ÖFK åkte på en käftsmäll och där gick tåget till AS för denna säsong.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td