Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-14, 23:36   #16
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard





Den serbiske "supportern" ångrade sig nog lite när han insåg att Lorik Cana var i närheten när han skulle spela allan.

Big Lorik
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-15, 00:05   #17
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Sjukt vilka sparkar som mottades mot Albanerna när dessa gick ut från arenan.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-15, 00:26   #18
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Var nr2 och nr14 i Albanien som startade bråket helt i onödan när den serbiske spelaren grabbade tag i flaggan och började hala in "dronen" så de kunde spela vidare.

Förhoppningsvis en avstängning för de två överhetsiga lallarna och alltid tråkigt när det blir våld i samband med fotboll även om jag fortfarande tycker att killen med plaststolen (fan är det för jävla tillhygge förresten?) fick vad han förtjänade
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-15, 01:14   #19
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

http://www.youtube.com/watch?v=uDs5mwNRY7U


Senast redigerad av Abyss den 2014-10-15 klockan 01:16.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-15, 08:41   #20
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Verkar enligt uppgifter som om drönaren styrdes av den albanska premiärministerns bror, som satt på VIP-Läktaren... Låter ju nästan för otroligt för att vara sant, men om det stämmer är det ju så sjukt så man knappt vet var man ska börja.

Inga albanska fans tilläts på läktaren just för å undvika stökigheter, då sitter den jävla idioten och har förberett hela saken långt innan. Hade jag varit Uefa hade jag bötfällt och låtit Serbien spela utan publik i nästa match för att publiken invaderade plan. Albanerna är bara å kasta ut, stäng av dem från detta kval och kvalet till VM och låt dem köra igen till nästa EM-kval.

Detta kunde ha slutat med en total katastrof...
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-15, 11:40   #21
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Verkar enligt uppgifter som om drönaren styrdes av den albanska premiärministerns bror, som satt på VIP-Läktaren... Låter ju nästan för otroligt för att vara sant, men om det stämmer är det ju så sjukt så man knappt vet var man ska börja.

Inga albanska fans tilläts på läktaren just för å undvika stökigheter, då sitter den jävla idioten och har förberett hela saken långt innan. Hade jag varit Uefa hade jag bötfällt och låtit Serbien spela utan publik i nästa match för att publiken invaderade plan. Albanerna är bara å kasta ut, stäng av dem från detta kval och kvalet till VM och låt dem köra igen till nästa EM-kval.

Detta kunde ha slutat med en total katastrof...
Läste det med angående premiärministerns bror.

Serbiens fans har inget att göra på planen men det finns ingen anledning gör Albanerna att provocera som de gjorde.

Låt Serbien spela utan publik nästa match och tilldöm Serbien segern imo.
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td