Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-06, 08:49   #1
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 14
Sharp$: 37
Standard

Olika bookies..fördelar


Bet365 har ju en jävligt bra deal i att man tillbaka insatsen vid 0-0 om man spelar rätt resultat. Vet ni vad andra bookies har för liknande deals? för övrigt vilka sidor tycker ni är bäst och varför...
Lesbianlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 10:51   #2
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Den sidan med bäst odds på just det spelet jag ska spela är bäst.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 10:56   #3
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 14
Sharp$: 37
Standard

ja logiskt..men har de andra större bookiesen liknande deals som bet365s bad bet???..bra att veta..Spelar man mycket resultat och vi säger att var 8:e match slutar 0-0, vilket innebär insatsen tillbaka så är det ju asfett egentligen..
Lesbianlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 11:49   #4
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lesbianlover Visa inlägg
ja logiskt..men har de andra större bookiesen liknande deals som bet365s bad bet???..bra att veta..Spelar man mycket resultat och vi säger att var 8:e match slutar 0-0, vilket innebär insatsen tillbaka så är det ju asfett egentligen..
Du kan få spela 0-0 på samtliga fotbollsmatcher till 10 ggr hos mig så får du se hur asfett det är.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 15:50   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Du kan få spela 0-0 på samtliga fotbollsmatcher till 10 ggr hos mig så får du se hur asfett det är.
Måste jag spela på precis samtliga matcher, eller får jag välja ut dom själv?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 17:22   #6
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Måste jag spela på precis samtliga matcher, eller får jag välja ut dom själv?
Lesbianen får välja men du måste spela alla.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 19:46   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Lesbianen får välja men du måste spela alla.
Men jag gillar också lesbianer, iallafall på film
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gus (+1)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 18:11   #8
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 14
Sharp$: 37
Standard

hur du än invecklar dig själv med massa ord så blir det ändå i längden ett + om man spelar mycket på resultat, Wagner om jag väljer ut 10 matcher hos dig så prickar jag in minst 3 långt in din nolla, frågan gällde nått helt annat än dina nazi-åsikter om massa annat skit..
Lesbianlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 18:49   #9
 
the_mirages avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 206
Sharp$: 799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lesbianlover Visa inlägg
hur du än invecklar dig själv med massa ord så blir det ändå i längden ett + om man spelar mycket på resultat, Wagner om jag väljer ut 10 matcher hos dig så prickar jag in minst 3 långt in din nolla, frågan gällde nått helt annat än dina nazi-åsikter om massa annat skit..
Om du ens hade varit i närheten av att ha en träff på 30% när det kommer till resultatspel på 0-0 så hade du knappast behövt lägga energi på att leta efter diverse erbjudanden som bolagen lockar med. Du hade snarare haft fullt upp med att räkna alla pengar du vinner.
Men visst, starta ett sheet om du är så säker på din sak.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+10)
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 19:09   #10
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lesbianlover Visa inlägg
hur du än invecklar dig själv med massa ord så blir det ändå i längden ett + om man spelar mycket på resultat, Wagner om jag väljer ut 10 matcher hos dig så prickar jag in minst 3 långt in din nolla, frågan gällde nått helt annat än dina nazi-åsikter om massa annat skit..
Du kallar alltså en av dom mest kunniga på forumet en nolla? Vem är du egentligen?

Lugna ner dig lite istället, du har inga 30% på 0-0 spel det vet både du och jag.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-09, 08:44   #11
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 14
Sharp$: 37
Standard

Jag kallade inte wagner en nolla, uppenbarligen är han mer erfaren än mig, jag syftade på hans anus alltså..kolla ordet ''i''....Okej ja jag överdrev jag prickar nog inte 3 av 10 0-0 matcher, ville bara påpeka att push vid 0-0 är något bra,,inte löjligt som han verkar komma med..Ni kan inte heller vara så framgångsrika i spel iochmed att ni har tid att sitta här och svara på trådar på ett icke konstruktivt vis..
Lesbianlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-09, 13:52   #12
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Börjar spåra ur lite här nu men det är nog för att många anser att din frågeställning från början var lite dum. Jag vet inte om du läst spelskolan? Där står det ju klart och tydligt att du måste vara beredd att spela på flera bolag - du ska lägga ditt spel på det bolag som har bäst odds på just det spelet helt enkelt. Ja, Sebbo gav dig det klockrena svaret här.

Vad vi vill komma till är att inget bolag är överlägset det andra för att man har diverse erbjudanden som dessa. Alltså du ska inte hålla dig till ett bolag för att bolaget har sånna här erbjudanden. Men Nordicbet har ju ibland "pengarna tillbaka vid diverse utfall" om du nu tror att sådant lönar sig. Och det finns säkert fler bolag som har diverse liknande saker. Men som sagt, det är mest bullshit enligt mig.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td