Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-07, 13:48   #16
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Rigtigt snygg kupong Satte själv en liknande för några månader sen,utdelning 22 tusen och hade matcherna utspridda på flera dagar.

Gör 50 till sådana kuponger och vågar säga! Nej du sätter den inte igen på 50 gånger.

En jävla tur och enligt mig ingen skicklighet i det tyvärr. Men kör hårt
Det charmiga är att det räcker att han sätter den 1 på 2134 gånger
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-07, 14:05   #17
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Ja så kan man ju oxå se på det hahah,men antar att han spelar betydligt fler kuponger. Men som sagt har ju själv satt en sådan lapp för ett tag sedan men dom stora cashen trillar in på dubblar och singlar i det långa loppet
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-17, 20:42   #18
 
eklonovs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stränkan
Inlägg: 109
Sharp$: 3101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Ja så kan man ju oxå se på det hahah,men antar att han spelar betydligt fler kuponger. Men som sagt har ju själv satt en sådan lapp för ett tag sedan men dom stora cashen trillar in på dubblar och singlar i det långa loppet

Mycket möjligt men jag kör på med mina femlingar till sjulingar kommer lägga ut mina spel som startar på torsdag till söndag ! i dagsläget har jag 4 matcher klara ...


Mvh Eklonov
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-17, 20:56   #19
 
eklonovs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stränkan
Inlägg: 109
Sharp$: 3101
Standard

Gillar denna tid på året också när det börjar dra ihop sig i cuperna , många matcher slutar ofta med X och även många strecklag krigar till sig viktiga poäng så nu får man haka på !








"cut my veins and i bleed liverpool red"
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-20, 19:46   #20
 
eklonovs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stränkan
Inlägg: 109
Sharp$: 3101
Standard

Aston Villa - Stoke Villa har 5 raka utan vinst i PL, med ny tränare så blev det vinst i cupen mot Leicester! Stoke kommer med lite sargat självförtroende efter förlust hemma mot City och i cupen mot Blackburn.. Villa krigar för att hänga kvar och jag provar ettan till bra odds!

Sunderland - WBA En hel del matcher på kort tid för båda lagen , Sunderland spelar om att inte bli indragen i bottenstriden .WBA har spelat upp sig på sistone tycker det luktar kryss lång väg!

Brighton - Birmingham 2 Kryssglada lag , Brighton har 13 kryss på hemmaplan och 32-39 i målskillnad. Birmingham 7 kryss med 14-16 i målskillnad denna match är för mig helgens kryss!

Millwall - Fulham Båda lagen har usel form och Millwall gör inte värst mycket mål och Fulham har på bortaplan svårt med målgörandet. Tror det blir en tight match där poängen är viktiga då båda lagen krigar för att hänga kvar! Blir ett kryss för mig !

Nottingham - Bolton Bortalaget har haft ett tufft program på sistone 4 matcher på 10 dagar , Nottingham har spelat upp sig på sistone och jag provar ettan!

Sampdoria - Genoa Helgens godbit för mig ! Mitt kära Sampdoria har haft en usel form medans Genoa har spelat väldigt bra. Nu är det derby och jag tror Sampdoria höjer sig lite och jag spelar kryss !

Rennes - Bordeaux Kräftgången fortsätter för Rennes medans Bordeaux kommer från en stark insats mot St Etienne jag provar tvåan till överodds!

Villa-Stoke 1
Sunderland-WBA X
Brighton - Birmingham X
Millwall - Fulham X
Nottingham - Bolton 1
Sampdoria-Genoa X
Rennes-Bordeaux 2


Lycka till!

/eklonov
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5), lars (+1), kungiran (+3)

Senast redigerad av eklonov den 2015-02-20 klockan 19:47.
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td