Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-09, 09:18   #1
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Lazio - Genoa, 9 Feb


Ikväll tar Lazio emot mardrömsmotståndaren Genoa som vunnit de sju senaste matcherna lagen i mellan oavsett planfördel. Genoa rullar inte på som de gjorde i början av säsongen men de tre förlusterna på bortaplan har kommit i de senaste matcherna mot lag som Napoli, Inter & Torino som alla placerar sig på övre halvan. Innan det var man obesegreade på bortaplan. Burdisso saknas i Genoa ikväll efter att ha fått två gula i förra matchen och det är helt klart ett avbräck. Frågan är hur mycket? Att Lazio inte tagit en poäng mot Genoa på sju matcher är mer än Burdisso. Vad säger ni?

Oddsen har svajjat lite men har nu gått upp igen och Genoa AH+1 ger i skrivande stund 1.93 vilket jag tycker känns väldigt bra. Tar gärna emot era tankar innan lägger mitt spel. Hade Burdisso varit med hade jag varit mer inne på X2 eller DNB.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 09:57   #2
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Spelade Genoa +1 igår. Tycker linan är en kvartsboll för hög. Genoa gjort det bra mot bra motstånd i år. Lazio är faktiskt ett riktigt bra lag i år, speciellt på hemmaplan. Fick ju dock en riktig käftsmäll borta mo Serie As absolut sämsta lag i förra omgången och såg allt annat än bra ut då.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 10:11   #3
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Instämmer och det är endast mot Inter de förlorat med mer än en boll.
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 10:20   #4
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Japp tycker att Genoa har en väldigt spännande bygge på gång och de borde ligga några placeringar högre upp som de spelat i år. Men tabellen ljuger ju aldrig så..
Helt okej silly hade dom ockå med Boriello och Niang in som båda är helt okej anfallare med Serie-A mått mätt.

Lazio saknar ju framförallt Filip Dordevic (20/7) och Senad Lulic (16/3).
Har även plockat över 2.5 mål.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 21:45   #5
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

0-1, bra spel på Genoa men kan inte någon jävel lära mig att sluts spela över.. Djävulens påfund det där!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 23:18   #6
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
0-1, bra spel på Genoa men kan inte någon jävel lära mig att sluts spela över.. Djävulens påfund det där!
Ja bra spel, högg det också. Dock har jag alltid trott att det var underspelen som var åt helvete. Jag tar dem väldigt sällan iaf
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-09, 23:28   #7
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Jag har betydligt bättre stats på under än över det senaste året. Försöker hålla mig ifrån över men ibland så tror man sig hitta värde ändå. Vilket det kanske är bara att dom inte går in Eller så är det bara dåliga spel..
Slog ju iaf stängningen idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 00:20   #8
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Det var lite intressant också med just denna match. Medan statistiken denna säsong helt klart talade för över, framför allt H/A. Så var det väl rejäl skillnad H2H?

Och H2H var ju just vad man gick på ovan när man talade om att Genoa återigen bör ha god chans mot Lazio.
Om H2H inte ser bra ut på Ö/U, ge fan i att lira alltså? Eller? =)
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 07:36   #9
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Jag brukar inte väga in H2H speciellt mycket om det inte är så att dom mötts nyligen under säsongen i tex en cup.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td