Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-23, 21:18   #1
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 207
Sharp$: 543
Standard

Div 4 Uppland : Gamlis-Enköping IS 12.00


Så har det blivit dags för seriepremiär i "min" serie,div 4 Uppland,en serie jag har följt från läktaren i ett par år och anser mig ha bra koll på lagen!

Då detta är min första rek så får ni ha överseende om det inte blir så bra :P
Kommer även försöka reka andra Uppsala lag lite högre upp i serierna, t.ex GUSK i Div 2,IFK Uppsala i Div 3,Danmark dam i Div 1 och så klart andra div 4 matcher när jag har tid att skriva rekar
Nåja,till matchen och spelet! Rekommenderar låga insatser,kanske max 3u lr nåt liknande.

Har tyvärr inte hittat laguppställningar för något av lagen,men antar att båda är ordinarie.

Gamlis-Enköping (Nordicbet)

2,35-4.00-2.15

1 på Gamlis till 2.35. 3u


Gamlis spelade förra säsongen i div 3 och åkte ur,spelet såg inte så bra ut i alla matcher och man hade en tendens att spela mycket bra och sedan rasa ihop.
Som vanligt när man åker ur en serie har man tappat några spelare,dock bara 3 bra spelare som jag ser på saken. Och man har fått behålla de flesta nyckelspelarna,så Gamlis kommer definitivt att vara ett topplag.
Här kan ni läsa om truppen (denna hemsida är för övrigt en enormt bra sida för att hålla koll på lagen i div 3 N Svealand & div 4 Uppland,lägg bokmärke så kan ni få fördelar) :

http://www.treanfyran.se/4u-gamlis.php



Enköping kom förra året på kvalplats i Div 4,men fick avstå från den pga sitt farmarklubbsavtal med Enköping SK. Så till denna säsong har man avslutat det,men man har kvar ett par unga spelare från ESK,dock har man tappat sin bästa anfallare till Syrianska (stod för 23 av lagets 56 mål förra säsongen).
Man har en ganska tunn och ung trupp och jag tror inte att detta kommer hålla mot ett Gamlis som har en del spelare med div 2 rutin.
Lite om EIS :

http://www.treanfyran.se/4u-enkoping.php

Tidigare möten :

2007 :
Gamlis-EIS 2-1
EIS-Gamlis 2-1

2008 :
Gamlis-EIS 0-4
EIS-Gamlis 2-3

Som sagt,jag tror att Gamlis kommer vara med och slåss i toppen tillsammans med Märsta denna säsongen med Gimo som främsta utmanare. Vet inte om jag har missat något direkt i denna rek,påpeka gärna dom misstag jag gjort så jag kan rätta till dom till nästa gång!
U-town är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-24, 10:19   #2
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

har tittat lite på denna jag med och ryggar dig
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-24, 10:33   #3
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 207
Sharp$: 543
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
har tittat lite på denna jag med och ryggar dig
Fint,ska snart iväg,skriver här hur det gick så fort jag kommer hem! Hoppas på hemmaseger!
U-town är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-24, 13:01   #4
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 207
Sharp$: 543
Standard

Fitta!
Gamlis-EIS 1-1 (0-0) slut.

Gamlis tog ledningen en bit in i 2a halvlek och hade greppet om matchen,men så får man sin spelfördelare skadad med kvarten kvar. Och naturligtvis ska fitt bönderna gå upp och kvittera med 10 min kvar

Nåja,nya tag nästa gång!
U-town är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td