Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-26, 20:16   #31
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Kunde varit 3-1 eller 4-1 med? Förstod inte riktigt vad jag inte skulle säga? 1.50 var för lågt, jag tror att malmö blir svårslagna hemma?
Att MFF kunde lika gärna fallit ihop som dom ofta gör. Det här var absolut ingen garanti för någon säker borg i Malmö. Spelade man på MFF idag så är man rent ut sagt dum eller dåligt insatt i Allsvenskan. Det är nog fan det mest ojämna laget och det kunde slutat hursomhelst. Fine tagit dom på över 2 i odds hade varit spelbart men 1.50 herregud..

MFF har en LÅNG väg att vandra innan dom är säkra hemma.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 20:21   #32
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6326

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Historiskt sett gör DIF alltid mål i Malmö, vilket jag även tror man gör ikväll. Över 2.5 1.95 @ Nordicbet
DIF fick in en reducering efter en jättemiss av Dahlin i MFF-kassen. Det tackar vi för

Citat:
Ursprungligen postat av patrikLA Visa inlägg
Eller varför inte: Båda lagen gör mål @1.90 Bet365
Kunde man också testat, men kalkylerade med minst två MFF-mål
Fyra raka möten har slutat 2-1 eller 1-2 nu.
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 20:30   #33
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Att MFF kunde lika gärna fallit ihop som dom ofta gör. Det här var absolut ingen garanti för någon säker borg i Malmö. Spelade man på MFF idag så är man rent ut sagt dum eller dåligt insatt i Allsvenskan. Det är nog fan det mest ojämna laget och det kunde slutat hursomhelst. Fine tagit dom på över 2 i odds hade varit spelbart men 1.50 herregud..

MFF har en LÅNG väg att vandra innan dom är säkra hemma.
Jag har inte sagt att MFF var värt till 1.50? Och jag har inte sagt att vinsten här var en garanti för en säker borg i malmö, sluta lägga ord i min mun.
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 20:38   #34
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

1.50 är ju lite lågt, men i slutet av säsongen tror jag vi kan komma fram till att det fanns värde i allt över det, tror malmö kommer vara väldigt svårslagna hemma i år.

Du säger att det finns värde i allt över 1.50 precis här..
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 21:05   #35
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
1.50 är ju lite lågt, men i slutet av säsongen tror jag vi kan komma fram till att det fanns värde i allt över det, tror malmö kommer vara väldigt svårslagna hemma i år.

Du säger att det finns värde i allt över 1.50 precis här..
Då snackar jag ju inte 1.51, tänkte mig mer åt runt 1.60+ i liknande matchups. Lite dåligt formulerat kanske. Men tror malmö kommer vinna dessa matcherna hemma minst 5/8ggr.

Only time will tell
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 21:21   #36
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
1.50 är ju lite lågt, men i slutet av säsongen tror jag vi kan komma fram till att det fanns värde i allt över det, tror malmö kommer vara väldigt svårslagna hemma i år.
Vinner MFF 68% av sina hemmamatcher i år? Isf har vi lite värde i MFF seger till 1.50

Oavsett resultatet eller hur matchen såg ut. +1 på DIF till 1.98 är ett bra spel i AS, MFF till 1.50 är inte det imo.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 21:34   #37
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Vi får se Mål kan dem göra iaf
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 21:39   #38
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Japp. Nöjd med att jag tog +1 och inte +0.5 som jag var inne på först.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 22:54   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 52
Sharp$: 13
Standard

ingen som lirade på mitt älskade HIF?..va ska man säga..dom har ju börjat minst sagt ruskigt bra..ett insläppt spelmål på 8 matcher ( o en straff ) får man ge tummen upp för....folk har redan börjat prata om guld i helsingborg..men än är de inte över..många matcher kvar.. men de var starkt av dom att lyckas försvara sin ledning idag mot mjällby....
4/10 senaste säsongerna så har laget som leder efter 1/4 av säsongen vunnit allsvenskan..har HIF vad som krävs i år för detta?
Moggelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 22:59   #40
 
onsongs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 96
Sharp$: 416

2-6
Stats: 76 - 62 - 12
ROI: 104.41%
Vinstprocent: 55.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moggelito Visa inlägg
ingen som lirade på mitt älskade HIF?..va ska man säga..dom har ju börjat minst sagt ruskigt bra..ett insläppt spelmål på 8 matcher ( o en straff ) får man ge tummen upp för....folk har redan börjat prata om guld i helsingborg..men än är de inte över..många matcher kvar.. men de var starkt av dom att lyckas försvara sin ledning idag mot mjällby....
4/10 senaste säsongerna så har laget som leder efter 1/4 av säsongen vunnit allsvenskan..har HIF vad som krävs i år för detta?
Det känns ju redan som att en hel del konkurrenter har fallit ifrån (för gott) iallafall. 14 poäng (IFK Göteborg), 16 poäng (AIK) och 17 poäng (Kalmar) känns som ett för stort avstånd. Elfsborg är visserligen 10 poäng efter men dem tycker jag inte man kan räkna bort riktigt än. BP, Mjällby och kanske även Örebro är för dåliga för att vara med där uppe en hel säsong. Häcken är för ojämna och har problem när de behöver föra matcherna och känns inte heller som ett guldlag. Kvar är då världens ojämnaste Malmö FF inte helt utan problem, framförallt i försvaret, Helsingborg som ser klart stabilast ut och Elfsborg.

Det är långt kvar på säsongen, men nog ser det bra ut för Helsingborg.
onsong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 23:17   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 52
Sharp$: 13
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av onsong Visa inlägg
Det känns ju redan som att en hel del konkurrenter har fallit ifrån (för gott) iallafall. 14 poäng (IFK Göteborg), 16 poäng (AIK) och 17 poäng (Kalmar) känns som ett för stort avstånd. Elfsborg är visserligen 10 poäng efter men dem tycker jag inte man kan räkna bort riktigt än. BP, Mjällby och kanske även Örebro är för dåliga för att vara med där uppe en hel säsong. Häcken är för ojämna och har problem när de behöver föra matcherna och känns inte heller som ett guldlag. Kvar är då världens ojämnaste Malmö FF inte helt utan problem, framförallt i försvaret, Helsingborg som ser klart stabilast ut och Elfsborg.

Det är långt kvar på säsongen, men nog ser det bra ut för Helsingborg.
Kommer nog stå mellan dom tre som du säger...visst, Elfsborg är väl inte världens bästa lag på riktigt gräs dom har ju en viss tendens till att spela oavgjort allt för ofta under en hel säsongmen tappar dom 5-6 poäng till på HIF tror jag även att de e kört för dom..

Helsingborg har inte lirat på konstgräs i år så jag vet inte hur dom kommer spela på de underlaget men i regel så har dom stora problem mot lag som örebro och Elfsborg..gefle kan oxå vara ett hot mot dom när dom spelar hemma.

Helsingborg spelar inte världens finaste boll i år men ack så effektiv, alla arbetar för varandra och man ser en hunger i deras spel som man inte sett sen slutet av 90 talet..nu kommer dom dock vara utan Joel Ekstrand i minst 1 match...tror han kommer få 3 matchers avstängning för den tacklingen han gjorde idag. men dom har en bra bänk o dom 2 matcher som Hannu Patronen hoppat inför i år så har han gjort de stabilt o bra. Bara hoppas på att dom gör som dom säger.."tar en match i taget o gör allt för att vinna varje match"
Dom har ju en viss tendens att slappna av vissa matcher mot sämre lag o de e då allt skiter sig..eller som Erik Sundin sa idag..att han kände att alla var sega och att vinsten mot Malmö mättat laget till en viss del.

Så slutligen Malmö FF..tror dom kommer vara de enda hotet i toppen i år..visst dom kanske har varit lite svängiga men jisses vilket bra lag dom har..när ofere och sudic kommer tillbaka kommer dom vara livsfarliga...

så jag tror på två skånelag i topp när väl allsvenskan är över..frågan är vem som är först
Moggelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 00:29   #42
PHX
 
PHXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moggelito Visa inlägg
ingen som lirade på mitt älskade HIF?..va ska man säga..dom har ju börjat minst sagt ruskigt bra..ett insläppt spelmål på 8 matcher ( o en straff ) får man ge tummen upp för....folk har redan börjat prata om guld i helsingborg..men än är de inte över..många matcher kvar.. men de var starkt av dom att lyckas försvara sin ledning idag mot mjällby....
4/10 senaste säsongerna så har laget som leder efter 1/4 av säsongen vunnit allsvenskan..har HIF vad som krävs i år för detta?

Ofc! Enligt 11-årsteorin så kommer ju HIF vinna i år!
Som jag nämnt tidigare känns inledningen av årets allsvenska tillräckligt bra för att knäppa bloggare, skribenter och andra åsiktstomtar på näsan som förra året sa att HIF = Henke. Vad ska dom säga i år? Att vi har Wigans Eric Edman och Lantz a la Hansa Rostock?

Men som du säger har det börjat ruskigt bra, men förr eller senare kommer det komma en förlust och då är det bara hoppas att det inte blir en trend.

PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 07:01   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 52
Sharp$: 13
Standard

inte bara lantz och edman som är hif:s lagmaskin i år..de är även de gamla gänget från 99 laget..lindström, andersson ohc dock wahlstedt ( som är matchotränad efter skada )

får se hur de går mot aik på torsdag..ska bli skoj..ska själv dit med en polare som hejar på aik hehe..
Moggelito är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 11:05   #44
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Vinner MFF 68% av sina hemmamatcher i år? Isf har vi lite värde i MFF seger till 1.50

Oavsett resultatet eller hur matchen såg ut. +1 på DIF till 1.98 är ett bra spel i AS, MFF till 1.50 är inte det imo.
Btw så fanns MFF till bättre odds än så, var uppe i 1.69 på betfair någon timme före, sjönk sen till 1.66 det vill säga mellan 1.60-1.66 med avgiften avdragen.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 11:07   #45
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Btw så fanns MFF till bättre odds än så, var uppe i 1.69 på betfair någon timme före, sjönk sen till 1.66 det vill säga mellan 1.60-1.66 med avgiften avdragen.
Mycket möjligt, men det var inte det spelet som presenterades i denna tråd om du bläddrar bakåt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td