Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-29, 09:33   #1
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Method's fotbollstugg


Lade ner speldagboken, men kommer fortsätta posta mina tankar kring fotbollen... mycket tar ju paus nu, men man får fokusera på det som finns över sommaren. Kommer inte posta ordentliga rekar här, men droppa lite picks med kortare motiveringar. Hoppas MOD ej misstycker.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 09:38   #2
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Börjar med ett spel på Allsvenskan, en match jag ska in och se själv faktiskt...

HeIF - AIK över 2.5 @ 2.25 5/10 Expekt

HeIF har tight försvar, det har vi fått se bevis på än så länge. Har i både senaste matcherna lyckats gå över linan genom att själva göra 2 mål och låta motståndarna göra 1.

Jag ser det absolut inte som någon omöjlighet att HeIF gör 2-3 mål idag, de är starka på Olympia och har senaste två säsongerna haft relativt lätt för AIK.

Samtidigt verkar AIK (äntligen!) hittat målet, tre mål mot Kalmar och ett mål mot Häcken, klart godkänt. Tror det är fullt möjligt att Gnaget petar in en boll idag även om HeIF förmodligen vinner i slutändan.

Inbördes statistik, även om den inte betyder så mycket, ger klar fördel över då de fem senaste mötena är över och totalt 8 av de 10 senaste.

Till 2.25 testar jag med medelbet, 1.60-1.70 på Under har definitivt inget värde.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 09:39   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Lycka till, annars är du välkommen att fylla "min" tråd
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 09:41   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Tjena, dessa picks motsvarar prefixet REK om de håller samma standard som den du har i inlägg 2. Att ha "min fotbollstråd" utanför speldagböcker godkänns ej.
utan du får isåfall skapa en tråd för varje dag. Känner du att du endast vill droppa picks så får du använda prefixet övrigt.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 09:41   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 12
Standard

2,39 på pinnen
smekan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 09:46   #6
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Tjena, dessa picks motsvarar prefixet REK om de håller samma standard som den du har i inlägg 2. Att ha "min fotbollstråd" utanför speldagböcker godkänns ej.
utan du får isåfall skapa en tråd för varje dag. Känner du att du endast vill droppa picks så får du använda prefixet övrigt.
Så om jag tar bort motiveringen är tråden OK?

Jobbigt regelverk, men ja, om Robin godkänner beblandar jag mig i hans tråd istället, inte för jag riktigt förstår vad skillnaden är
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 09:55   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Så om jag tar bort motiveringen är tråden OK?

Jobbigt regelverk, men ja, om Robin godkänner beblandar jag mig i hans tråd istället, inte för jag riktigt förstår vad skillnaden är
Nej, ingen samlingstråd fortfarande utan du får skapa en daglig tråd med eller utan motivering.

edit: hans tråd hade jag missat helt tom. Ska ta och snacka med de andra för att se hur vi ska göra med det.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 10:32   #8
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Nej, ingen samlingstråd fortfarande utan du får skapa en daglig tråd med eller utan motivering.

edit: hans tråd hade jag missat helt tom. Ska ta och snacka med de andra för att se hur vi ska göra med det.
Förlåt Robin, didnt mean to rat you out
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 10:38   #9
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Förlåt Robin, didnt mean to rat you out
No probs, ser inte poängen med att stänga den. Döp om den till dagbok om det känns bättre. Tanken med tråden var ju att flera skulle kunna delta i den. Känns drygt att behöva posta en ny tråd jämt, men men.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 15:16   #10
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-29, 21:12   #11
PHX
 
PHXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 271
Standard

Hmm, funderar snart på att börja Martingal'a en Helsingborgsförlust. (Blir win-win situation för mig i vilket fall). Vem är på?

RobinD; du har inte provat denna spelform som baseras på att "trender bryts alltid"? Tålamod samt en tillräckligt stor kassa är det ända som krävs.

Nm, misread.

Senast redigerad av PHX den 2010-04-29 klockan 23:36.
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td