Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-02, 18:03   #1
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer något lag avvika angående antalet mål i Pl 2014/2015?


Fullständigt ointresserad av fotboll men sitter här och kollar på statistik över premier league då 888sport har ett erbjudande detta året. Som ni hittar här.
http://www.888sport.com/sv/online-sp...lsmeanmore.htm

Ni spelar på varje match där något av de 3 lagen (ni väljer) och som tack får ni gratisspel för varje mål ert lag gör.
Det är profitablet rent statistiskt, det har jag räknat ut.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Premier_League_2014/2015

Varje lag spelar 38 matcher under säsongen och genomsnittligt blir det 2.77 mål per match.

Nu har 888sport delat in lagen i 3 grupper. De i grupp 1 ger 20kr per mål, de i grupp 2 ger 30kr per mål och de i grupp 3 ger 40kr per mål.
Detta är noga uträknat av 888 då det statistiskt spelar mindre roll vilket lag du väljer.
Väljer du något lag i grupp 1 (som gör låt säga 80mål denna säsongen) så blir det 20* 80 = 1600kr
Väljer du något lag i grupp 3 (som gör låt säga gör 40 mål) då blir det 40*40=1600kr. Ja ni ser..

Vid 6 tillfällen (matcher) är det riktigt trevligt för då möter våra 3 lag varandra.
Lag 1
Lag 2
Lag 3
Det blir alltså 6 matcher under säsongen då vi statistiskt sett får ut mycket värde per spel.
1 vs 2
1 vs 2
1 vs 3
1 vs 3
2 vs 3
2 vs 3

Vilket i genomsnitt generera 2.77 mål som vi såg.
30*2.77=83kr
83kr i gratisspel efter dessa matcher.

Vid övriga 36 matcherna (per lag) så blir det en mer modest vinst för oss.
1.5 (mål per match) *(20+30+40)/3
1.5* 30
1.5*30= 45kr

Du får ju inte ut dessa summor för först ska du kvalificera och sen ska du omsätta frispelen. Men viss vinst blir det allt under gynsamma förhållanden.

Det blir verkligen inga jättevinster (speciellt inte vid de 108 matcherna som enbart ger 45kr) men med tanke på att det blir 38*3 (114) matcher under säsongen så blir det allt en vinst. I runda slängar kan det väl bli 2-3000kr.

Egentligen har jag bara en fråga.. Kommer något lag avvika rent statistiskt denna säsongen avseende antalet mål?

Senast redigerad av matchingbetisover den 2015-08-02 klockan 18:09.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-02, 20:23   #2
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Chelsea eller City,
Southampton och Leicester är de lagen jag hade valt i alla fall.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 23:50   #3
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 114
Standard

Lite synd att gränsen är 200 kr per match för att det ska gälla. Har inte bankrullen för att kunna sätta 200 per match. Logiskt från deras sida dock. Hur som haver kan jag ge dig min ärliga åsikt om vilka lag i varje nivå jag hade valt (är relativt insatt i BPL, kollar ca 4-5 matcher i veckan, har följt med mycket under sommaren osv).
Nivå 1: Väldigt jämnt mellan Arsenal, City o Chelsea. Hade valt City av den enkla anledningen att de har Agüero längst fram som garanterar 20+ mål varje säsong. Costa för Chelsea lyckades smälla in 20 baljor förra säsongen men han har haft problem med en lårskada till och från i mer än 1 år nu som fortfarande spökar, vilket gör att hans speltid kan bli begränsad. Agüero känns som ett tryggare kort i min bok.
Nivå 2: Här är det desto lättare. Här hade jag valt Southampton utan tvekan. De hade en stabil säsong förra året som jag tror att de kan och kommer bygga vidare på denna säsongen.
Nivå 3: 50-50 mellan Leicester och West Brom. Leicester hade bättre målskillnad förra säsongen (8 mer än WBA). Jag hade valt WBA trots allt för jag har en känsla av att de har en bättre trupp än förra säsongen. De har många nya spelare i truppen men jag tror att Lambert kommer vara bra för deras offensiv tillsammans med Berahino.

Lycka till!
erikkle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-08, 17:40   #4
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vale precis som personen i traden skrev, skulle iofs gjorde det annars med da de statistiskt sett ar de bästa.

Första matchen

Leicester gör 4 mål. 4*40kr

edit: det är helt riskfritt att utnyttja deras bonusar. Matching bet.
Jag har satsat runt 150 dollar som mest, skulle aldrig gjort det om det inte var riskfritt.

Senast redigerad av matchingbetisover den 2015-08-08 klockan 17:42.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-10, 17:08   #5
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 114
Standard

Jo men sen får man också tänka på att Leicester hade en rätt lätt match då Sunderland inte är särskilt vassa. West Brom har inte spelat än. Dock har de City i första matchen vilket är en svårvunnen match för dem. Sett över hela säsongen tror jag dock att West Brom kommer ligga snäppet före men jag tror inte att mycket kommer skilja dessa två lagen åt.
erikkle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td