Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-21, 13:31   #1
 
Pipans avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 180

Fotboll
Stats: 2 - 5 - 1
ROI: 83.31%
Vinstprocent: 28.57%

Standard

Malmö - Celtic


Vad tror ni om det andra mötet mellan Malmö - Celtic?

Det känns som att Malmö med hemmaplan har en liten fördel. Och visst är Rosenberg tillbaka?

Jag gissar att Celtic kommer att gå för 0-0, stundtals bli lite för passiva och rädda likt slutet av senaste mötet, och att Malmö förr eller senare får hål på dom.

Malmö, 2.666 @ Youwin känns som ett bra spel. (Kan finnas bättre odds på andra sidor)
Pipan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-21, 14:12   #2
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Malmö gå vidare 4 på unibet (max 200kr)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pipan (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-21, 14:44   #3
 
Pipans avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 180

Fotboll
Stats: 2 - 5 - 1
ROI: 83.31%
Vinstprocent: 28.57%

Standard

Tack, körde på det! Såg att vinsten från det förhöjda oddset fungerar som en bonus med omsättningskrav, men det är inga problem.
Pipan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-21, 14:51   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

Unibet är ett j-a skämt, anmälde mig utan problem men får bara sätta 70:- och resten ska granskas.
Hade en fejd med kundtjänst om att det var löjligt att jag kan anmäla mig men sedan inte delta.

Fredriqa : Hej och välkommen till vår Live Chat, du pratar med Fredriqa . Vad kan jag hjälpa dig med?
Jag: Hej, anmälde mig till det förhöjda oddset på att MFF ska kvala in till CL. Måste ju sätta 200 för att få det förhöjda oddset men jag får ju bara sätta 70 och resten ska granskas.
Fredriqa : Ja ok, jag förstår.
Jag: Hur göra för att få in 200:- och få det förhöjda oddset??
Fredriqa : Om du bara kan sätta 70 sek så kommer du inte att kunna delta dessvärre.
Jag: Hur f-n kan jag då anmäla mig, är ju ett skämt att i princip alla mina bet ska granskas. Spelar ju för småsummor....
Fredriqa : Du kommer inte att kunna anmäla dig såvida inte spelet godkänns. Varför det granskas vet jag inte dessvärre, det är helt och hållet upp till odssättarna
Alla marknader har maxgränser, dessa ses ständigt över av våra oddssättare. Jag beklagar om du känner att summan som godkänts är för låg men dessvärre är det ingenting vi kan påverka.
Jag: Jag har ju redan anmält mig, det var ju inga problem. Ni kan ju inte ha en grej som jag kan anmäla mig till och sedan inte delta i det. Det är ju inte 70:- i maxgräns där, då kan ju ingen delta.
Fredriqa : Ja jag håller med om att det är dåligt att du kan anmäla dig till något du inte kan delta i, men det är dessvärre som sagt inget jag kan påverka. De sätter reglerna och vi får följa dem. Det jag kan garantera dig är att oddssättarna ser över detta ständigt. Det du som kund kan göra är att alltid skicka det vidare för manuell bedömning
Jag: Löjligt. Varför skulle jag sätta 70:- hos er på det spelet till 2.35 ggr när jag kan få 2.6 ggr på andra bolag.
Jag: Tack ändå iaf
Fredriqa : Nej jag förstår dig helt. Beklagar att de gör så här
Jag: Inte ditt fel, du bara förmedlar reglerna. Ha en trevlig helg.
Fredriqa : Du med!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-21, 15:01   #5
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av limeburn Visa inlägg
Unibet är ett j-a skämt, anmälde mig utan problem men får bara sätta 70:- och resten ska granskas.
Hade en fejd med kundtjänst om att det var löjligt att jag kan anmäla mig men sedan inte delta.

Fredriqa : Hej och välkommen till vår Live Chat, du pratar med Fredriqa . Vad kan jag hjälpa dig med?
Jag: Hej, anmälde mig till det förhöjda oddset på att MFF ska kvala in till CL. Måste ju sätta 200 för att få det förhöjda oddset men jag får ju bara sätta 70 och resten ska granskas.
Fredriqa : Ja ok, jag förstår.
Jag: Hur göra för att få in 200:- och få det förhöjda oddset??
Fredriqa : Om du bara kan sätta 70 sek så kommer du inte att kunna delta dessvärre.
Jag: Hur f-n kan jag då anmäla mig, är ju ett skämt att i princip alla mina bet ska granskas. Spelar ju för småsummor....
Fredriqa : Du kommer inte att kunna anmäla dig såvida inte spelet godkänns. Varför det granskas vet jag inte dessvärre, det är helt och hållet upp till odssättarna
Alla marknader har maxgränser, dessa ses ständigt över av våra oddssättare. Jag beklagar om du känner att summan som godkänts är för låg men dessvärre är det ingenting vi kan påverka.
Jag: Jag har ju redan anmält mig, det var ju inga problem. Ni kan ju inte ha en grej som jag kan anmäla mig till och sedan inte delta i det. Det är ju inte 70:- i maxgräns där, då kan ju ingen delta.
Fredriqa : Ja jag håller med om att det är dåligt att du kan anmäla dig till något du inte kan delta i, men det är dessvärre som sagt inget jag kan påverka. De sätter reglerna och vi får följa dem. Det jag kan garantera dig är att oddssättarna ser över detta ständigt. Det du som kund kan göra är att alltid skicka det vidare för manuell bedömning
Jag: Löjligt. Varför skulle jag sätta 70:- hos er på det spelet till 2.35 ggr när jag kan få 2.6 ggr på andra bolag.
Jag: Tack ändå iaf
Fredriqa : Nej jag förstår dig helt. Beklagar att de gör så här
Jag: Inte ditt fel, du bara förmedlar reglerna. Ha en trevlig helg.
Fredriqa : Du med!



Unibet förnekar sig inte & deras slogan "av spelare, för spelare" är marknadens största skämt!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-21, 15:01   #6
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Kommer själv skicka hela beloppet för manuell granskning, bara hoppas på fru fortuna
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-25, 12:37   #7
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8041
Standard

2.91 I odds för Malmöseger mkt bra, betsafe. SS har 2.30, ub 2.75
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-25, 13:42   #8
 
Matte70s avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 358
Sharp$: 4630
Standard

Malmö såg slutkörda ut mot Häcken så pass upp!
Matte70 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-25, 14:18   #9
 
Pipans avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 180

Fotboll
Stats: 2 - 5 - 1
ROI: 83.31%
Vinstprocent: 28.57%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Matte70 Visa inlägg
Malmö såg slutkörda ut mot Häcken så pass upp!
Såg inte matchen men kanske dom medvetet gick på 80% för att kunna ge 110 idag? Hoppas så är fallet!
Pipan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-25, 14:19   #10
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8041
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Matte70 Visa inlägg
Malmö såg slutkörda ut mot Häcken så pass upp!
De förlorar alltid mot Häcken, denna matchen lär funnits i bakhuvudet på spelarna.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-25, 22:01   #11
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Någon som vet lite mer exakt än minut tjugo, när van Dijk fick sitt gula kort?
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-25, 22:08   #12
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pettzon2 Visa inlägg
Någon som vet lite mer exakt än minut tjugo, när van Dijk fick sitt gula kort?
Runt 19,40-19,50.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+10)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-26, 13:12   #13
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Matte70 Visa inlägg
Malmö såg slutkörda ut mot Häcken så pass upp!
Malmö har väl inte vunnit över häcken på 5 år. Var ned säker på att de skulle slå Celtic på hemma plan, stor skillnad på motivation o match
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td