Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-13, 17:53   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Region Örebro Län
Inlägg: 92
Sharp$: 273
Standard

Engelsk fotboll


Eftersom det är så dött här försöker jag få igång en tråd om kvällens och forsättningens engelska-matcher

Jag tror att Arsenal slår ett skadedrabbat Liverpool med 2-1
Jag spelar även på hemmastarka Stoke som vinner sin match ikväll
Watford slår även ett överhaussat Southampton då Suton har nyckelspelare skadad.
Hull vinner sin match i CC då de är hemmastarka.

Hur spelar DU?

Lycka till!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 19:34   #2
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

2,10 på ö2,5 Chelsea - WBA hittar jag värde i! Sen kommer jag att trada U2,5 ManC - Everton då jag fått 2,82 i Asien...det borde kunna bli hygglig vinst om det är mållöst första kvarten, 2,70 på Betfair redan...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Farjkarlen (+5)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 19:37   #3
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Just hemma från sent jobb.

Ska bli kul se Pool-Arsenal snart. Svår tippat och lägger bara en liten tv-peng på Arsenal.

Sen kör jag på två hög oddsare som jag tror kan vinna. Oddsen iaf höga sett vilka man möter.

Sunderland (4.80)
2-Units

Watford (4.20)
2-Units






(3.25) Bet365 på Walcott målskytt roligt målskytt spel med tv-peng
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Farjkarlen (+5)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 09:45   #4
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Angående PL, är inte den tekniska nivån i år brutalt dålig? Det ena felpasset efter det andra.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 21:03   #5
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Angående PL, är inte den tekniska nivån i år brutalt dålig? Det ena felpasset efter det andra.

Tycker jag inte - skillnaden mot exempelvis fotbollen i Spanien och särskilt Italien, är ju att det oftast går oerhört fort i engelsk fotboll... De vet att de måste passa bollen vidare och det snabbt, annars har de för evigt märken efter dobbarna ingraverade i sina vader. Därför kan det många gånger se ut som dåliga passningar och slarv. Är inte många planer mindre i England också? Mindre yta, mindre tid.

Sedan är väl ej tekniken heller riktigt i nivå med de sydligare ligornas, där de har tid på sig att vara just tekniska...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-14, 22:57   #6
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Då tycker vi olika. Tycker PL har gått ner sig ordentligt i år. En sorglig liga på många sätt.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 11:25   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 6499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Då tycker vi olika. Tycker PL har gått ner sig ordentligt i år. En sorglig liga på många sätt.
Jag har svårt att hålla med dig efter en vecka med Newcastle-Man. U på tisdagen och Liverpool-Arsenal på onsdagen.
erek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 20:04   #8
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Nu såg jag inte Newcastle - United men Liverpool - Arsenal var ju en match som visade upp katastrof dåligt försvarsspel och väldigt mycket felpassningar. Sen var den väl underhållande om man gillar hawaii-fotboll och många mål

Tycker framförallt PL är sorlig för att det inte finns någon vettig publik kvar. But money talks
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3), pittaluga (+10)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-17, 08:01   #9
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Region Örebro Län
Inlägg: 92
Sharp$: 273
Standard

Jag vill dock hävda att engelsk fotboll dock är värdens bästa fotboll, kan inte komma på någon roligare liga?!
(Att jag däremot är helt mot va den står för får vi ägna åt en annan tråd åt men jag är helt mot den moderna fotbollen)

Däremot har det blivit lite jämnare, storlagen har inte alltid så lätt mot de på papperet sämre!

Men, återigen till speltips!

Idag spelar Liverpool - Man Utd Ö2,5mål. Deras senaste matcher både mot varandra och mot andra lag har gått Ö2.5 , de läcker som såll så att säga

Senast redigerad av Farjkarlen den 2016-01-17 klockan 08:02.
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-17, 12:44   #10
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Farjkarlen Visa inlägg
Idag spelar Liverpool - Man Utd Ö2,5mål. Deras senaste matcher både mot varandra och mot andra lag har gått Ö2.5 , de läcker som såll så att säga
Varför spelar du inte Ö0.5 mål, ännu större chans att det blir rätt. Då behövs det bara bli minst 1 mål i matchen istället för 3..
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-17, 13:50   #11
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Farjkarlen Visa inlägg
Jag vill dock hävda att engelsk fotboll dock är värdens bästa fotboll, kan inte komma på någon roligare liga?!
)

Roligast är inte lika med bäst
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-19, 12:16   #12
 
Oliiiveer13s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 41
Sharp$: 951
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Farjkarlen Visa inlägg
Jag vill dock hävda att engelsk fotboll dock är värdens bästa fotboll, kan inte komma på någon roligare liga?!
(Att jag däremot är helt mot va den står för får vi ägna åt en annan tråd åt men jag är helt mot den moderna fotbollen)

Däremot har det blivit lite jämnare, storlagen har inte alltid så lätt mot de på papperet sämre!

Men, återigen till speltips!

Idag spelar Liverpool - Man Utd Ö2,5mål. Deras senaste matcher både mot varandra och mot andra lag har gått Ö2.5 , de läcker som såll så att säga
'Komma på en roligare liga'
Bundesliga är mycket roligare än Premier League.
Dels är fotbollen annorlunda och roligare, dels gör supportrarna att den blir roligare att se på med stämning och allt där till.

'håller med om att pl har gått ner sig,
Framförallt i kvalité på planen
__________________
Vinnare hittar lösningar
Oliiiveer13 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-19, 13:46   #13
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Vilken liga som är roligast är ju från person till person. Vissa gillar mer taktisk fotboll, andra gillar Hawaii-spel osv..
Jag tycker tex det är roligare att kolla en Allsvensk match än en match i PL.

Men jag vidhåller att kvaliteten i PL har sjunkit de senaste åren eller snarare att de andra ligorna har sprungit ikapp och en del förbi vilket syns i tex CL

Senast redigerad av Seebbo den 2016-01-19 klockan 13:47.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-19, 16:19   #14
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Vilken liga som är roligast är ju från person till person. Vissa gillar mer taktisk fotboll, andra gillar Hawaii-spel osv..
Jag tycker tex det är roligare att kolla en Allsvensk match än en match i PL.

Men jag vidhåller att kvaliteten i PL har sjunkit de senaste åren eller snarare att de andra ligorna har sprungit ikapp och en del förbi vilket syns i tex CL
Om man tycker allsvenskan är roligare är man grovt skadad min vän
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-19, 17:26   #15
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Haha okej fotbollen kanske inte är roligare i sig men hela produkten Allsvenskan är för mig roligare än produkten PL.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+10)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td