Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-31, 23:44   #16
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3458
Standard

Nu börjar det dra ihop sig...


Dags för bump.
Var väl fler än jag i denna tråd som höll på att sätta chipsen i vrångstrupen när Owoeri kom fri i 40 min... Höie gör en jätteräddning.
Hade på förhand aldrig trott att vi skulle hålla nollan idag med vårt usla försvar, nio raka hemmamatcher med insläppta mål.
Känner mig dock inte alls hemma med spelet på Owoeri. Häcken har avsågade Falkenberg kvar borta, och han kan säkert hänga två där.
Dags att säkra upp med ett motspel alltså.
Är det någon som vet en sida där man kan lira Owoeri som tvåmålsskytt?
Helst EU-bookie, annars får man väl ta till nätverket
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-01, 08:56   #17
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hakan11241 Visa inlägg
Dags för bump.
Var väl fler än jag i denna tråd som höll på att sätta chipsen i vrångstrupen när Owoeri kom fri i 40 min... Höie gör en jätteräddning.
Hade på förhand aldrig trott att vi skulle hålla nollan idag med vårt usla försvar, nio raka hemmamatcher med insläppta mål.
Känner mig dock inte alls hemma med spelet på Owoeri. Häcken har avsågade Falkenberg kvar borta, och han kan säkert hänga två där.
Dags att säkra upp med ett motspel alltså.
Är det någon som vet en sida där man kan lira Owoeri som tvåmålsskytt?
Helst EU-bookie, annars får man väl ta till nätverket
Hur mycket fick du egentligen satsa om du känner att det är relevant att börja säkra?

Annars kan du ju nöja dig med att "säkra" genom att lira Owoeri som målskytt bara, då får du jackpott om han gör prick 1 mål.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-04, 01:25   #18
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 15
Sharp$: 287
Standard

Tack för allt grabbar!!
dlovanameen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td